Bu bölüm, _petricorr_ adlı okuyucuya ithaf edilmiştir.Küçük biraz yanlış anlaşılmalar vardı şuraya onları minik bir şekilde açıklayayım,
1.) Öncelikle Kerem diye bir karakter kitabımızın içinde yok! Çocuğun adı, KERİM. "İ" harfi ile.
2.) Instagram hesabı kitap için açılmış bir hesaptır. Ve hesabı ben yönetmiyorum! TubaBlacksea adlı sevgili okur açtı ve o yönetiyor. Bütün fotoğraflar onun eseri, ben sadece alıntıyı yazıp WhatsApp ona gönderiyorum oda sizlere sunuyor. Kısaca bütün yorum ve mesajlarınızla Tuba ilgileniyor, sağ olsun. Onun dışında şahsi hesabım yok. Sosyal medya kullanmıyorum!
3.) Dilan ve Kadir'e ait bir kitap olmayacak! Sadece bu kitabın içerisinde, bir bölümü onlara ayırabilirim. Yapma'dan sonra farklı bir kurgu ile karşınızda olacağım.
4.) Kitap Mardin'de geçmiyor! ŞanlıUrfa'da geçiyor. Karagül'de zaten Dünyada bir tek Urfanın halfeti bölgesinde yetişiyor.
Şimdilik yanlış anladığınız konular bunlardı. Umarım aklınıza yerleşmiştir doğruları.
..................................
" Ya şimdi o tetiğe basarsın, yada bir ömür benim olursun. " deyip eliyle silahın ucunu kalbinde sabitleyip kollarını yana vererek kapattı gözlerini kadir. Dilan, hıçkırık gibi bir inilti koparıtınca namlunun yönü değişmişti ama ayakta dik durmayı ihmal etmeden iyice sarıldı silaha.
Tetiğe giden baş parmağını yavaş yavaş çekecekken ellerimi yüzüme tutup görmek istemedim bu manzarayı. Dilan'ın tekrar ağlama sesini duyan kulaklarım daha yüksek bir sesin yayılma hızıyla bütün konağı inletmişti patlama sesi...
Namlunun ucundan çıkan merminin isabet ettiği yerden yayılan yoğun bir sesin kulaklarıma uyguladığı desibelin dozu üzerine kapattığım gözlerimi açıp elimi yavaşça yüzümden çektim. Vücudumda hiç bir şey hissetmiyor olmakla birlikte, kimseden de ses çıkmıyor az önceki sese kıyasla ölüm sessizliği gibi her yer donmuş bir halda kendini sabahın geceye olan kinini sunuyordu.
Gözlerim, Dilan'ın elindeki makinaya takılınca hemen bakışlarımın hedefi Kadir oldu. Ikisi de ayakta dikiliyor, hareket etmeden öylece bekliyorlardı. Merminin kime isabet ettiğini anlamayan gözlerim sadece aval aval bakıyor bir şeyleri anlamaya çalışıyordu.
Dilan, elindeki silahı yere atıp ardından kendinide dizlerinden bükerek yere bıraktı. Bakışların yoğun olduğu ortamda Dilan'ın hıçkırığa karışmış ağlama sesi birden yankılandı salonda. Dişlerini gösteren bir ağlama, ağzındaki sıvıyı bile dışarı çıkartacak kadar açılmıştı. Neler olduğunu anlamayan gözlerim Kadir'in hareketlenmesi ile farklı yönlere dönmüştü. Kadir, dizlerini kırarak yere eğilip aldı eline ustaca silahı. Beline hızlıca silahı yerleştirirken Dilan'a bakıyordu gözleri. Ikisinede bir şey olmamışlığın sevinci ile gözlerimi, Dilan'ın ateş etmeye cürret ettiği yeri takip ettim. Tavanın köşesinde minik bir kurşun izi vardı. Rahat bir nefes alan diyaframım, aldığı okjizenin hazzıyla rahatlamış gibi bir nefes geriye verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAPMA!/KARAGÜL #Tamamlandı
Ficción General" KARA KADERİME BEYAZ GÜL OLUR MUSUN ? " ~~~ Aşk, kitabı okumak istiyorsanız lütfen bu kitabı okumayın! Aşkı iliklerinize kadar hissetmek istiyorsanız, buyrun birlikte okuyup hissedelim. ♤ Çalınması durumunda gerekli hassasiyet gösterilecektir. W...