Bu bölüm güzel tasarımcımız, TubaBlacksea 'ya ithaf edilmiştir.
¿ Medya, bu zamana kadar ki tüm kapaklarımız. En çok hangisini beğendiyseniz üzerinde ki numarayı söyler misiniz?
.............................ÖMER'DEN
Olay günü...
Temiz duvarı lekeleyen kirli gözlerim çekmedi bakışlarını tavandan. Kollarımı koltuğun başına dayamış, bacaklarımı aralayarak tavana bakıyordum. Gözlerimin gizi silinmezken silinmezliklerimi kaybetmiştim bu gece ruhumdan. Yüsra'ma bu kadar yakınken bir okadar da uzak kalmak tarifi zift bir mayhoşluktu. Canımı yakanı değil cananımı yakını yakacaktım yeminimle.
Beş saat altı dakika yirmi saniye... Tam anlamıyla zümrütüm kaçırılalı Beş saat olmuştu. Öyle bir acı tarifiydiki ne kadar anlatsamda kimse bilmezdi yüreğimdeki ilet nameyi.
Sıkışan göğsüm yüzünden gözlerimi kapatıp Gül yüzlümün siluetini getirdim gözümün önüne. Zerafeti yıkım noktam olmaya yeterken asaleti sevdama renk katıyordu. Gökkuşağımın her tonuydu kalbimin bin bir türlü çıkan aşk senfonisi. Dış görünüşü ilk bakışta beni kendine çekmişti. Yeşil gözleri, minik burnu kumralın en asil tonunda saçı, boyu, kıvrımlı vücudu, inci dişleri...
Her karesine, her hücresine aşık olduğum kadın şimdi yoktu yanımda. Rauf'a karşı olan sinirim hat safadaydı. Onu bulduğumda ölümü mükafat kıldıracaktım. Ne demekti, nasıl bir cüretti benim kadınımı kaçırmak?
Sinirlerim yine beynimi ele geçirirken pozisyonumu bozup masadaki sigara paketindeki son zehiri aldım. Baş ve işaret parmaklarımın arasına yerleştirdiğim sigara ateşe kurban gitmeye razıyken yandım sigarayla birlikte sevdama.
Kaç paket bitirmiştim bir kaç saatir bilmiyordum. Tek düşündüğüm şey Yüsra'yıdı. Tek kılına dahi zarar gelecek olma ihtimali bitiriyordu beni...
Gözlerim Kerim'de takılınca el pençe divan durduğunu gördüm karşımda.
"Abi. Diyarbakır ve Adıyamandaki evlerine de baktık. Orada temiz." Dedi korkarak. Biliyordu ki az kalmıştı parlamama. Biraz daha herhangi güzel bir haber bulamazsam yakacaktım her yeri, herkesi.
" Her yeri aradınız mı? "
"Her yere baktık. " dedi, yüzündeki hissizlikle. Gözlerim bu seferde hacker Murat'a değince ona bir şey var mı diye sordum elimi hareket ettirerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAPMA!/KARAGÜL #Tamamlandı
General Fiction" KARA KADERİME BEYAZ GÜL OLUR MUSUN ? " ~~~ Aşk, kitabı okumak istiyorsanız lütfen bu kitabı okumayın! Aşkı iliklerinize kadar hissetmek istiyorsanız, buyrun birlikte okuyup hissedelim. ♤ Çalınması durumunda gerekli hassasiyet gösterilecektir. W...