Ensera John Enggau Anak Jagu 1

178 7 4
                                    

#Bujang_Berani_Kempang
#Ensera_John_Enggau_Anak_Jagu

#Ensera_John_Enggau_Anak_Jagu
#Dikarang_John_Jovi
#Diseruri_John_Jovi
#Tarik_21_01_2021
#jam_1.00_malam

Tampung tusun ka 1

Cherita John Enggau Anak Jagu be' pun ari umur aku sebelas taun...sekumbang apai kami Jovi udah ningal ke kami semadi, pengidup kami nangka ya penusah....maya nya aku agi besekula ari taun 5...

Laban ke agi mit nie pemaie orang gawa, ngiga blanja kena nupi kami sebilik...Bakani cara kami sebilik ngidup ke diri nadai apai nadai indai..semina ke enggau ibuk aku, bini baru apai aku ke enggau kami beridup...
Aram kitai sama bela macha tusun jerita... John Enggau Anak Jagu

Tusun ke 1

Aku John anak Jovi, kami semadi bisi tiga orang diri menyadik.2 indu siku aku lelaki..sekumbang niang apai aku udah parai pengidup kami semadik cukup merinsa..Maya nya umur aku 11 taun baru aja taun 5.

.Anak baru apai aku baru umur 4 bulan..Akak aku kerja ba kuching, gaji agi kelia ukai nya besai, agi ulih melanja kami rm200 sebulan..

Bakani jalai cara idup enggau duit 200 sebulan..
Meli tusu adik ku..Belanja aku skula bedau utai bukai..Bumai enggau orang enda gak..

laban Ibuk aku...bini baru...apai kami agi beranak mit nadai orang ngibun adik aku..Ukai aku muji diri agi mit suba rajin enggau orang begiga ke lauk,

Maya ke bisi ikan jual ibuk aku ga ba market disibu dia..Bisi ga sen 20/30 utai ke jual ibuk aku
Nya meh duit kenq ibuk aku, bebeli ke tusu menyadik aku..laluh duit kena meli sayur..

Ti maya beskula orang bekena ke kasut baju enggau beg manah..Aku beskula ngena tancut baju beg carik.Ti masa time makai, Anak orang bebeli ke kuih enggau asi ba sekula.

Aku mai bekal belauk ke paku tubu, ikan ulih aku nya meh ke bekal aku skula suba..suah ke agi aku enda makai ba sekula, dibuai bala nembiak bekal aku..Ti aku madah ba cikgu pulai skula aku dibukut bala nembiak..

Tang ketegal ati ka skula ransing ati laban ngenang diri merinsa nadai apai nupi..tat ke aku aja meh pemerinsa skula ba skul nya..suah aku nyabak ngenang pemerinsa diri nadai apai nupi baka anak orang bukai..

Pulai aku sekula ngiga ikan ngambi bisi ke lauk kami sebilik..semadi nyoo enggai belauk ikan baru dijual ibuk aku, indai baru aku..pagi nurun skula, datai skula nurun ngiga paku tubu, kadang aku nyala. Maya ari 6 enggau ari minggu..

Aku nyala besari sari..sampai aku betemu enggau anak jagu..asal aku nyala iya bisi aja pansut..nyoo puas aku ditundi iya, tekenyit ukai berapa puluh kali aku laban iya..nyau enda liat ati aku sekali pansut ba mua aku..Alu ditangkap aku anak jagu nya..Udah aku nangkap iya alu di kayam aku..Bejaku meh aku enggau iya..

Dia Bunyi nyawa anak jagu tangkap aku munyi nyawa anak babi nyau meruwek..udah aku bemain enggau iya..lepas ke aku baru ga iya... Udah nya aku pulai..anak jagu nya pan pulai ga....

maya aku meda anak jagu nya pulai... Dia aku bisi meda siku jagu besai...besai...nyau mesai agik ari tong dram...meda anak jagu nya bisi kaban enggau iya begulai.. Aku lalu ngayuh ke perau aku enggau jampat... Ni nangka alah tulang aku mih ngayuh ke perau nya...

Ensera John Enggau Anak JaguWhere stories live. Discover now