Tusun ke 31
Ai mataku belinang naya ba kuyu. Ketegal malu aku angkat mai bala aki enggau bala bukai pulai. Aku enda memunyi lalu nurun pulai tamak ba kerita. Sharita lalu nurun nitih ke aku ke baruh..sharita bejaku enda disaut aku seleka jaku.
Sayang...aku sayau ke nuan sayang. Tang aku oandak jaku. Ketegal apai indai aku enda ulih bejaku.
Ai mataku semampai belinang labuh keberai. Aku mantai ke tincin semaya tua iya suba dibeli tua iya maya ba kuching semua. Laban ati udah asa, aku lmasang lalu mutar ke kereta aki. Aku udah nadai ati agi berunding. Mina ba aku. Aku mati aja ari idup merinsa ketegal janji asa ketegal apai indai ke kelalu milih ingin ke pengaya enggau pengeraja.
Udah bala kami nepan kereta mangang. Kami lalu mupuk pulai. Sinu aku meda sharita nyabak tang ati ku chukup malu ninga jaku apai iya ngasuh aku enda peduli ke sharita. Ketegal aku sayau, aku sanggup napi jaku apai sharita. Ketegal rindu aku sanggup merinsa. Sepanjai pejalai kami pulai. Aki aku ngajar aku, anang enda ingat ke jaku orang. Aku seleka jaku nadai nyaut bala sida ke bisi ba dalam kerita. Datai ba rumah aku lalu niki muka baju tanchut alu gali berunding ngigat ke jaku apai sharita..laban dah chukup pedis aku ngirup arak. Maya nie meh aku kala ngirup sekumbang udah besai tang laban aku udah nadai runding agi aku jadi orang pemabuk enggau penginsap. Pulai kami ke kuching aku nadai kala diau ba rumah. Meda aku bekanya Aki nganu aku. Meda ulah aku siang malam nyadi orang pengirup. Siang malam aku selalu mabuk. Diatu nama penyadi aku udah nadai tuju agi. Tiap tiap malam aku bakanya belama. Kepuas aku bakanya laban pulai selalu mabuk. Pengujung cherita aku xcident labuh ke parit. Nadai sapa meda aku dia. Baik nasib bisi siku apai tuai orang ke benong mansa aku. Iya lalu nyenguk gai kerita aku. Iya terus kol polis. Kira setengah jam polis enggau ambulan datai ba alai aku ke xcident. Aku nadai nemu orang maya sida mai aku ke spital Kpj dikuching. Sebulan bulan aku aku enda sedar diri.
Sambung ba tusun ke 32
YOU ARE READING
Ensera John Enggau Anak Jagu
Mystery / Thrillercherita John Enggau Anak Jagu be' pun ari umur aku sebelas taun...sekumbang apai kami Jovi udah ningal ke kami semadi, pengidup kami nangka ya penusah....maya nya aku agi besekula ari taun 5...laban ke agi mit nie pemaie orang gawa, ngiga blanja ken...