TUSUN KE 32
Sebulan bulan aku masuk Hospital KPJ di Kuching enda sedar diri. Semua kaban belayan aku, Aki inik. Bala menyadie Akak enggau Adik aku sereta ibuk aku. Enda nyangka aku agi ulih idup. Sida sigi nadai nyangka bukai aku sigi mati.
Maya aku benung enda sedar orang. Aku bisi bemimpi ke Niang Indai enggau Jaguar. Seduai iya enggai mai aku pulai ke menua asal kitai laban seduai iya ngasuh aku membukti ke diri sapa aku kebenar ngagai orang ke udah meri aku jaku jaie. Jaguar enggau Niang Indai aku ngejuk ke aku ari titi tali rawan, Nya meh ngasuh aku labuh ke baruh lalu nyerauh enggai ditinggal ke seduai iya Jaguar. Datai baruh aku bedemuh laban pedis aku asai, Ni enda aku bedemuh labuh kebaruh. Nemu nya aku aku labuh ari katil diHospital. Bala Lutur enggau bala Girl Misi begau meda aku labuh ke baruh. Sida lalu ngangkat ke aku ngali ke aku ba katil baru. Bala Lutur beselalut meresa aku. Meda gaya pejalai jantung aku.Tiba tiba tau manah. Bala Lutur heran meda jantung aku manah.
Meda pia sida terus meri aku injection ngasuh aku tinduk dulu. Udah aku diberi Injection sida madah ke bala Aki Inik, Ibuk enggau Akak n Adik aku ke benung nganti aku. Ninga Lutur madah aku bisi tindakkan. Nangka pengaga sida ba luar ninga berita aku. Ibuk aku minta tamak ba lutur laban enda puas ati enggai enda meda aku. Ibuk aku nyabak maya iya merap aku. Nyawa ibuk ke nyabak dinga aku rapas empai entu dinga aku. Sida ke ngabas aku betukar ganti. Kira bisi 2 jam habis sain ubat tinduk beri bala Lutur, aku dani. Meda aku udah dani tang aku enda nemu diri ba dini.. Lutur nanya aku. Aku mina gegenong aja. Mata ke pepelie ngapa. Nama utai tanya Lutur aku enda nemu nyaut, Ari mya Lutur udah nemu aku (Hilang Ingatan)
Lutur madah ba Akak aku..Aku udah kena ( Hilang Ingatan) Akak aku sabar aja nerima berita ari Lutur Hospital . Akak madah ba Lutur nadai ngawa, asal aku idup sereta ulih gerai dudi ari ila. Kira 2/3 hari aku berinsur manah gik. Seminggu/2 minggu aku nyoo regas agi. Taja aku enda nemu sapa aku ke bendar..
Udah aku nyoo manah di peda bala Lutur. Aku diasuh pansut ari hospital. Aki enggau inik mai aku pulai ke rumah..
Kesah John Enggau Anak Jagu) disambung enggau( Semina Tinggal Kenang
YOU ARE READING
Ensera John Enggau Anak Jagu
Misterio / Suspensocherita John Enggau Anak Jagu be' pun ari umur aku sebelas taun...sekumbang apai kami Jovi udah ningal ke kami semadi, pengidup kami nangka ya penusah....maya nya aku agi besekula ari taun 5...laban ke agi mit nie pemaie orang gawa, ngiga blanja ken...