TUSUN KE 28
Kami duai sharita lalu angkat ari kedai makai. Tua sharita sama bela mulai kediri ngagai tempat alai tua iya belajar. Datai ba skula tua sharita beserara laban enda sama asrama endur diau.
Ba skula tua sharita mina ulih nyapa pangan bemesej ngena talipaun....agi suba laban bedau bisi wechat. Watsap n facebook alah enda bemesej aja meh enggau pangan diri..Bulan bulan datai ga ba tau siti. Chukup 5 taun belajar...kami duai sama bela abis belajar. Aku pulai ngagai rumah sida aki aku ba kuching. Sharita pulai ke menoa sida iya.. Sementara ke nganti konvo aku minta keja kilang dikuching. Gaji baru ka rm600 sebulan. Nurun pagi pulai malam laban ke terus ngambi ot. Taja jauh pangan diri kami duai sharita semampai betanya ke berita pangan diri. Kira bisi dua tiga bulan aku keja. Aku berunding ka mai sida aki inik ibuk aku nanya sharita. Malam nya aku madah ba inik enggau aki mai sefuai iya pulai ke sibu. Aki enggau inik sama bela setuju ga pulai ke sibu.pagi siti kami sida aki tumu nurun ngena kerita diri empu pulai ke sibu. Bejalai kami seari ari nya laban jalai bedau manah pukul 8 lalu baru datai ba rumah panjai disibu.. Datai ba rumah ibuk gaga ati meda kami datai. Ibuk pan alu ngambi barang aki enggau inik lalu terus bai ibuk ke bilik. Aku alu mai barang aku empu tamak kebilik kami.
Tamak aku ke bilik, datai ba dapur aku lalu ngerebak tangkup lauk ba meja makai. Peda aku lauk ibuk semua lauk nyamai magang peda aku..kasam kantuk getah..kasam ikan enggau sambal belacan.. Jaga perut pia koaku berandau kediri..nama dianti agi aku alu ngambi pinggai kena makai. Aku pan alu makai. Pia aku makai. Pia jari nekan ke talipaun bemesej enggau sharita. Aku madah ke diri ba sharita, udah datai ba sibu. Enda lama udah nya ibuk datai alu nunga aku ke benong makai.sereta ibok nunga aku ke makai dia. Ibuk berandau enggau aku. Ibuk lalu nanya ke sharita.
Nie endu enda enggau nuan pulai kitu deh Dom
Enda iya enggau pulai kitu. Iya pulai ke menua sida iya empu empai lamaSambung ba tusun 29
YOU ARE READING
Ensera John Enggau Anak Jagu
Mystery / Thrillercherita John Enggau Anak Jagu be' pun ari umur aku sebelas taun...sekumbang apai kami Jovi udah ningal ke kami semadi, pengidup kami nangka ya penusah....maya nya aku agi besekula ari taun 5...laban ke agi mit nie pemaie orang gawa, ngiga blanja ken...