Tusun ke 22
Udah indai aku bongsu sawa mulai ke diri tinggal tua Jaguar aja ba tebing agi. Ari pan nyau lemai. Deka aku pulai, ati aku enggai ningal ke jaguar kediri.kasih ke jaguar tinggal kediri ngetet ke telih kna tembak orang. Jaguar lalu bedau ngeleda, aku tusah ati meda iya bakanya. Deka aku mai iya pulai nangi ke orang nemu aku bekaban enggau jagu. Ka ku nganjung iya pulai ke menua iya. Aku enda nemu alai menua jaguar..Lama aku duduk tegenong ke diri berunding bakani jalai ka mutar ke jaguar.. Kepuas aku berunding dia aku ingat ke jaku indai jaguar suba ti bisi utai nyadi ba antara kami. Aku alu ngambi jala aku kena aku ngangau ke bala bungsu jagu..aku alu nibar nibar ke jala aku kaie..lalu di kirah kirah aku rantai jala ngambi ke bebunyi didinga bala sida bongsu jagu. Enda lama peda aku bala jagu datai nyau beduyun duyun datai nuju aku..Aku lalu bejaku...
Haaiiii.. Rakyat jagu semua, aku nesau aku ngangau ke bala kita laban raja kita bongsu jagu kena penusah. Aku ngasuh kita mai iya pulai ngagai menua kita kin..Aku pan alu madah ke sida dini endur raja sida iya..semua bala rakyat jagu ke bisi datai meda raja sida beong enda sedar diri..bala rakyat jagu pan lalu mai raja sida pulai..Enggau ati ti sinu aku meda jaguar dibai sida pulai..7 kali sida mai jaguar meling perau aku, enda sida lalu tengelam ke dalam aie..
Aku pan alu mupuk mulai ke diri. Enda berasai aku bekayuh enda lama aku datai ba pendaie kami..Datai ba pendaie aku alu niki ke atai..
Datai aku maie ikan ngemayuh nya..ibuk enggau sharita cukup gaga ati. Meda ikan ulih aku. Sharita meda aku enda bejaku. Sharita enda memunyi meda mua aku nyau sinu enda baka. Aku datai alu mandi, ibok enggU sharita mela ikan ulih aku. Udah aku mandi aku lalu tamak ke panking ngali kediri. Enda berasai mata aku pan lalu lelap.
Bedau lama aku ngelelap ke mata aku lalu ngambi jagaur mimpi. Alam mimpi jaguar bejaku berandau enggau aku
Sambung ba tusun ke 23
YOU ARE READING
Ensera John Enggau Anak Jagu
Misteri / Thrillercherita John Enggau Anak Jagu be' pun ari umur aku sebelas taun...sekumbang apai kami Jovi udah ningal ke kami semadi, pengidup kami nangka ya penusah....maya nya aku agi besekula ari taun 5...laban ke agi mit nie pemaie orang gawa, ngiga blanja ken...