TUSUN KE 27
Sayang..sorry, aku enda memunyi peda nuan ukai reti aku ringgat gai nuan sayang. Kebendar aku tusah ati, aku arap sayang nemu ati aku
Sharita: sayang, aku nemu ati nuan sayang. Dah meh badu ngenang nya agi ok sayang.
Thank you sayang...aku pan alu merap sharita..sepemanjai pejalai kami dalam bilun. Aku merap sharita..sharita cukup mentas. Budi basa sharita cukup manah, penelap nadai endur mantah. Pengerindu kami duai sharita nang cukup dalam.
Kira bisi setengah jam lebih kami pan lalu datai ba airport dikuching. Dah abis orang nurun, baru tua sharita nurun ari bilun. Tua sharita lalu nuju ke endur alai ngambi barang. Udah ngambi barang tua sharita pansut ke luar ngiga teksi nasib ga bisi teksi nganti depan airport. Tua sharita minta anjung tukwy teksi gai pasae kuching laban ke bedau ngintu diri tadi ba sibu ketegal brumban. Datai pasar kuching kami duai sharita lalu ngiga kedai makai dulu. Sementara cina ngaga ai enggau mee kami duai sharita berandau ngingat ke maya ba sibu. Chukup nyamai.
Kepuas berandau aku megai jari sharita. Aku bejaku enggau sharita.
Sayang. Aku arap ke tua anang bula ke janji tua sayang. Udah tua bela badu belajar, Aku deka netap ke janji tua sayang.
Sharita: sayang nama hal nuan munyi nya. Sayang baka bisi aja masalah. Padaj la sayang nama hal nuan diau diri aja peda aku. Pasal pengwrindu tua aku tanggam enggau tali semaya tua. Taja aku nemu nuan sapa aku tetap sayau ke nuan siku sayang
Thank you sayang. Nadai utai ka padah ke aku. Mina Ku enggao jauh nuan. Mina aku engggai sayang lenyau ari aku. Ti sayang lenyau ari aku. Terus terang aku madah. Sanggup aku merinsa ari tua enda begulai. Aku sayau ke nuan sayau.
Sharita: sayang. Anang bejaku munyi nya sayang. Aku chujup sayau ke nuan. Dah mih sayang, chukup meh tua berandau ke nya. Jom tua makai mee dulu sayang.
Aku nyium jari sharita. Dah nya tua sharita makai mee. Lalu nundi pangan diri. Mee pan nyau dah sama abis. Kami duai sharita pan lalu angkat.
Sambung tusun 28
YOU ARE READING
Ensera John Enggau Anak Jagu
Mystery / Thrillercherita John Enggau Anak Jagu be' pun ari umur aku sebelas taun...sekumbang apai kami Jovi udah ningal ke kami semadi, pengidup kami nangka ya penusah....maya nya aku agi besekula ari taun 5...laban ke agi mit nie pemaie orang gawa, ngiga blanja ken...