Khesah John Enggau Anak Jagu

63 2 0
                                    

TUSUN KE 19

Ari pan nyau tawas kami duai sharita sama angkat..Aku pan lalu nusi ke ibuk aku pasal mimpi aku..nusi maya aku makai piring bisi ninga munyi mensia bejaku nisi pending aku..tang orang nadai dipeda..munyi nyawa sida ke berandau bisi...pia ko aku madah ba ibuk aku..

Dom..nasib nuan nya dom laban nuan dasuh niang indai ada nuan makai piring...ti nuan Dom enda makai piring nya..nuan deka alah ayu..tauka ti nuan mutah maya makai piring..Nuan meh di empa bala antu gerasi antu tuwie..smua antu jaie meh..tang laban nuan nadai mutah makai piring nya sida iya alah ayu.. Pantang antu enda tau pulai ninga kukok manuk..udah tu Dom nuan bejimat bejalai maya ba menua orang..bejimat belajar ngambi pemandai...Pengai teguh janji nuan dom enggau indao ada nuan.

Ibuk aku mesan enggau jaku lalau ngagai aku..sepagi pagi kami tiga berandau sereta ngiruo kupi..aku nyenguk ke ujung bilik meda ai sungai langkang amat.Aku alu madah ba sharita ka nurun nyala.sharita nadai mayuh jaku iya lalu ngasuh..Laban ati sigi lelengau ke kaban lama aku jaguar...aku lalu maie jala aku ti ngasuh jaguar datai..kisah aku enggau anak jagu siku orang nadai nemu..ari mit aku bekaban enggau anak jagu sampai kebesai aku agi bekaban enggau jagu..

Aku pan nurun mai jala lalu bekayuh mua ari ilik rumah panjai kami..Datai ba endur alai aku selalu nibar ke jala..Dia aku alu ngayun ke jala..2/3/4/aku nyala nangka pemayuh ikan ulih aku..tibar baru peda ikan enggau undang nyo besai ulih aku. Enda lama sepi aku perau berasai digilik orang. Aku terus bejaku..

Jaguar..nuan anang nundi nundi aku nuan..ti nuan enggai tutuk aku enggau sengayuh..Ninga aky munyi nya jaguar mansut ke diri..laban aku lama enda meda jaguar..sekali aku meda tubuh jagur nyau burak..suba iya chelom dini aku ka ngelala..aku bejaku enggau iya

Sapa nuan tu..jagur ke ukai..iya majak nundi ngunsai aku enggau ai..Madah dik ti nuan jaguar pia ko aku madah ke iya..majak ga iya ngunsai aku ai

Sambung ba tusun 20

Ensera John Enggau Anak JaguWhere stories live. Discover now