Cherita John Enggau Anak Jagu10

55 1 0
                                    

#Bujang_Berani_Kempang
#Ensera_John_Enggau_Anak_Jagu

#Dikarang_John_Jovi
#Diseruri_John_Jovi
#Tarik_03_08_2020
#7.30_mlm

#Jerita_John_Enggau_Anak_Jagu

Tusun ke10

2 taun aku enggau sharita bepangan,mimit nadai kala besengki jaku enggau pangan diri. Malam nya sharita ngumbuk mai aku pulai ke menua sida iya betemu enggau apai indai iya dimenua. Ngambi sida apai indai iya enggau bala ibu (ibuk) aku nemu kami duai udah begulai

Aku madah ba Sharita kediatu ukai aku enggai dibai pulai laban aku agi bedau bisi duit kebelanja kena pulai.Ninga aku bejaku munyi nya dia
Sharita nyaut jaku aku,

++++++Sharita++++++++

"Sayang" aku mai sayang pulai kemenua ukai tak ngasuh sayang bebaie ka duit bepuluh-puluh ribu. Aku mai sayang pulai ngambi apai indai tua nemu tua ka udah begulai ba sekula ditu. Pia mih ga bala sayang empu, pasal belanja kena tua pulai. Aku udah berunding enggau sida apai enggau indai aku,ngasuh sida ngirum duit belanja kena tua pulai mansang ila.

Udah tua pulai ka menua aku,kira seminggu tua ba rumah aku din. Tua lalu pulai ka menua nuan ga betemu enggau bala nuan din. Keni ku runding nuan dih sayang..??

++++++ John++++++++

Hemmmmm..! " Sayang" malu asai ati aku ninga sayang minta duit ba apai indai sayang. Aku malu laban ngenang diri bedau gawa, bakani ka nyebut diri pulai. Udah ga bala aku, urang ti kurang penatai pemisi. Nya aku lembau amat madah kediri ka pulai kemenua. Udah ga menua tua sama bela jauh. Ka ke enda apai indai nuan sayang nerima aku urang merinsa.

Takut ka bendar aku sayang, nangi ka penatai aku enda dialu ka sida apai indai nuan. Nangka pemesai pemalu aku, ..yangg!!.laban sayang udah nyebut munyi nya, aku nitih ka jaku sayang aja mih. Enti utai lain ila pulai ga ila ka rumah diri empu, nadai nya nyadi ka penanggul tua dih.

++++++Sharita++++++++++++

"Ayang...' ayang anang munyi nya,,ka nama utai nyadi aku sigi enggai beserara enggau ayang. Ka bakani kati penguji datai nguji pengerindu tua,tetap aku enda ngelengka ka pegai jari sayang. Sanggup aku bai sayang merinsa aku enda sanggup jauh sayang. Sanggup aku muai apai indai sereta enggau semua utai ka ulih sida apai indai aku. Aku sigi jadi enggau sayamg ila

++++++++++John+++++++++++

"Terima kasih sayang laban ti udah sayau ka aku. Aku pan baka sayang sayau ka sayang enggau pengambis ati aku. Semadi beantara ka papan sekeping alai tua beserara, seagi seput ba dada aku arap ka tua begulai sampai ka ujung nyawa tua ila.

Cukup penyinu atiku ngenang penyanyau tua sharita, ati tua iya udah nyadi siti. Sama sayau-sama rindu ka pangan diri, ka pan ati bedau deka besedia betemu enggau apai indai Sharita. Aku nurut ka aja jaku Sharita laban ati udah kelalu keran. Aku nguji berani ka ati diri pulai enggau Sharita.

Tua Sharita berandau ka diri, lalu sama bela ngadu ka gari diri empu. Laban tumu pagi tua Sharita tumu deka bekejang ari kuching pagi ila. Udah tembu ( Tembuk) beradu ka gari, tua Sharita sama bela tinduk laban nangi ka tinggal bas tumu pagi ari. Sharita enggai ngemai aku pulai laun laban enggai ka laun datai ba menua sida iya.

Kira jam malu (maluk) pukul 4.30 pagi,Aku tumu angkat ari sharita laban ka diri empu teleba angka maya jam 4.30 pagi. Aku pan terus ngerak sharita ka agi bebungkul enggau pua., ninga aku ngerak sharita dia sharita lalu angkat terus mandi. Udah sharita mandi, aku pan terus mandi. Tembu (Tembuk) mandi aku terus begari. Dulu aku tembu (tembuk) begari bedau mih sharita tembu (tembuk). Tusah ga urang indu pama begari enda cukup sejam nganta. Sementara nganti sharita tembu (tembuk) nganta aku dulu ngadu ka barang tua iya ka deka dibai pulai ka menua.

Udah sharita tembu (tembuk) nganta kami duai sama bela nurun serenta nganti bala sida keta sewa ka tumu. Kira bisi 20minit pia, aku enggau sharita udah nganti keta sewa ba lankau penganti bas. Enda lama keta sewa datai,aku enggau sharita lalu nepan keta sewa. Tua sharita lalu dianjung ngagai Teminal bas ba kuching dia, ari ka agi nganti bas deka bekejang da dia aku ka ke kantin dulu meli barang pemakai enggau ai bekal maya ka nepan bas lebuh maya ba rantau jalai.

Jam pan udah deka cukup, aku agi nganti cina ka benung mungkus tapau asi kami duai. Aku enyau ngumbu (ngumbuk) cina nya bejapat-jampat laban ngerumban bas deka mupu(mupuk) bekejang. Udah tembu ( tembuk) napau asi. Aku terus pulai baru ngagai bas laban nangi ditinggal ka bas., lalu bedau angat burit ka duduk ba bangku. Bas pan lalu mupuk bejalai ari kuching srikei sibu Bintulu enggau Miri. Sepagi-pagi nya bas bejalai,datai ga nu'tengahari jalai nangka penyaie. Berasai amat lelak nepan bas enggai dedatai

Duduk ngantuk dalam bas enyau puas,bedau mih datai. Udah ga jalai ngenyaie nya amat tusah ati aku nepan bas. Amat tak mgumbai diri badu aku nepan bas kemenua sida sharita. Ari udah ngalih ka tengahari bas ka ditepan kami bari datai ba pasar sarikei. Datai ba pasar kami duai sharita nurun ari bas tadi, kami duai sharita sama bela mai barang ngagai kedai kupi. Laban perut ka enyau lapar kami duai sharita sama bejalai kaki ngiga kedai ka agi bisi buka.

Senijek endar ga  bisi siti kedai makai ka bisi tebuka lemai nya,kami duai sharita bela tama ngagai kedai makai.  sharita lalu ngudar asi campur dua pinggai. terus, ka pan ngudar lauk bukai semua lauk udah abis . Asie pan datai danjung cina, tua sharita lalu makai berumban laban deka mupuk baru pulai ka menua sida iya. Udah tua sharita makai, sharita lalu mayar semua pemakai tua iya.

Baru tua Sharita mupuk mai barang tua iya angkat bejalai ngiga van ka bejalai ngagai menua sida Sharita. Sekali Sharita tepeda ka van sida serumah baru ka bekejang da. Sharita lalu mai aku bejalai jampat ngagai van sida serumah,

Datai ba menua sharita, semadi aku ka niki tangga rumah sida sharita,Rumah ti cukup manah nadai endur aku mantah pemanah rumah sida iya.

Laban aku ngeang diri empu merinsa malu amat asai ati aku meda pendiau urang rumah panjai sida sharita, Daatai ba bilik sharita aku enda memunyi,sharita nemu ati aku malu datai ba menua sida,sharita terus mai aku tama kebilik sida iya

Udah makai semua..apai sharita lalu nunga aku enggau sharita ti benong duduk ba ruang tamu.Apai sharita pan enda memukai lalu nyapa aku, nanya ke menua aku enggau apai indai aku..sebedau aku nyaut jaku apai sharita,Enda berasai ai mataku labuh

Aku...Ayak..minta ampun aku ngagai nuan..munyi tak salah aku dinga nuan ayak..Mak aku mati maya beranak ke aku suba Apai kami matai maya aku berumur 11 tau. Kami menyadi..ari mit meh kami nupi diri nyaup indai tiri kami ngiga belanja..
Terus terang aku ayak..aku orang merinsa..enda nyalam kediri aku ngagai kita..

Apai sharita alu nyaut aku baru...Igat..Ti nuan sanggup nguai ke anak aku sigi aku terima..Sapa² orang lKi ka ke sharita meh asal guai sigi jadi menantu aku..

Ayak..anang guai nyebut nya meh ayak..lagi pan kami duai sharita bedau keja..nyema kami jadi ayak nitih ke peruk neh kami..kira runding dudi nya ayak..enggai enda enggau sharita kitu..sharita empu mai aku kitu pia enda aku..nadai duit belanja kena pulai..nya pan sharita nambang semua nama meh aya..aku enggai bai iya kitu..

Nadai ngawa nya igat..Amat nuan enda ngayah ke anak aku

Aku nadai ati ka ngayah ke sharita..pia meh ga..sharita indu ti cukup mentas, pemajik pan numbas iya..budi basa sharita nang cukup manah..

Udah kami berandau , malam nya kami pan lalu tinduk,..aku madah ba shrita tinduk ba luar..sharita pan madah sama tinduk ditu ga...Sama meh aram.

Sambung 11

Ensera John Enggau Anak JaguWhere stories live. Discover now