Cherita John Enggau Anak Jagu 9

68 2 0
                                    

#Bujang_Berani_kempang
#Ensera_John_Enggau_Anak_Jagu

#Dikarang_John_Jovi
#Diseruri_John_Jovi
#Tusun_ke9

Malam nya sinu anat asai ati aku berandau enggau indai tiri,.Ninga indai aku madah orang ke udah meri kami menyadi jaku jaie diberi makai babi but,Indai...!! Terima kasih laban udah ngambi berat ba senentang kami semadi. pengasih nuan indai amat dikingat ke aku belama.

Aku minding ke jaku ajar nuan indai.nuan mih siku indai tiri ti manah budi basa enggau kami semadi taja nuan enda ngada ke kami duai menyadi tang nuan indai enda beciping enggau kami.

Indai...! Aku bisi utai ka padah ngagai nuan,lama udah aku ka madah tang aku enda kempang ati nangi kenuan indai nganu aku.

Nama utai ka padah ke nuan dih Dom?? padah ke dia mih anak.Nadai aku deka nganu nuan dih.ukai aku gila ka nganu nuan ngapa. tusoi ke dia mih dom.?

Nibuh mih indai..! ila nuan nemu kediri.nangi aku ka madah ke ral aku laban aku enggai urang bukai nemu.awak ke diatu aku aja nemu nadai siku kita nemu kisah pengidup aku ari mit nyentuk ke aku udah besai tu.

lapa bakanya dom?? padah ke dia mih.nama utai bangat disalam ke nuan ba aku igat. Nama nuan bisi indu temu pia??

Isshhh..! dini bisi deka bebini. utai mih,ila nuan nemu ke diri deh. Eahh aram tinduk kitai jam udah pukul 12.30 badu ngenang nya agi..

Udah kami duai indai tiri berandau,aku lalu mungkul diri enggau pua laban enggai ditukik indai kami pan lalu ka tinduk..pagi siti aku nurun, aki enggau inik ibuk ku nganjung aku ke airport..Sebedau aku pergi aku sinu meda mua indai nyabak nadai kala jauh aku sekumbang iya udah nyadi indai tiri kami..tang pementas iya tetap dikenang kami semadi, sampai ke diatu.

Mupuk dulu aku indai,Inik enggau Aki aku arap kebala kita gerai belama tinggal aku ba kuching. Indai tiri  lalu merap aku sereta meri jaku lalau ngagai aku..ngasuh aku belajar bebendar..Aku tetap bejanji enggau nuan indai sampai aku sekula ke pengujung ni nangka alah aku.Aku sigi ulih nyadi anak beguna dudi ari anang irau ke aku. Indai,Aki enggau ini. Selamat tinggal ngagai kita tiga. Mupuk dulu aku.

sereta aku nyebut mupuk aku terus musing ke belakang enda berasai aimata aku labuh enda betah  ningal ke menua sida indai enggau adik aku.sebedau aku ka datai ba tangga bilun asai dinga pending aku, asai ke ninga nyawa Belang meruwek.aku bejaku ba ati enda ngasuh Belang tusah ati tingal aku pegi.Aku besampi aja ngagai sida iya nadai mayuh macam ba menua..Sepemanjai pejalai nepan bilun ke kuching ati ku nangka ya penyinu enda betah..Datai ba kuching aku diambi ibu anak aki aku ke ba kuching.aku enggau Ibu sekumbang aku blajar ba kuching mayuh macam utai didinga pending aku

Ibu merindang ati aku ngambi badu ngenang utai ba rumah panjai tang ati aku lalu enda rindang ngenang sida indai tiri enggau adik ku tinggal dimenua

Laban ati sigi ka belajar, aku tetap ngering ke ati diri ngelaban penguji ba ati aku laban ngenang pemerinsa diri nadai apai indai nupi. setaun udah aku belajar ba kuching lama kelama baru ati aku bisi berasai nyamai mimit nyamai laban bisi bala kaban

Rindang ga asai ati aku bisi bala kaban sama belajar.lepas setaun tujuh bulankami sekaban enyau makin mayuh agi, kami segerup bidi 7 iku iya nya Aku,Bruwine enggau Rocky kami ke laki. sida ke indu sharita, Rhose enggau Kalina lalu siku agi kaban kalina iya nya Jathyie.

kami sebuat sama bela ngambi Pelajar ke diambi kami.enti makai sama makai.Bejalai kepasar sama bela bejalai. Kepuas begulai enggau pangan diri, aku bisi ati deka ke siku indu benama sharta. sharita pia mih sama bisi ati deka ke aku tang kami duai sharita malu deka madah ke ati diri.

lama kelama kami duai rapat serapat. lebuh maya ke study tua sharita duduk begulai sama siti mija.semua bala kaban tua sharita nadai nyangka tua iya bepangan. Lebuh maya ke bisi awak tua sharita aja makai ba kedai makai dikolej dia.

Meda awak besai amai ba kami duai, aku bejaku enggau sharita.

Sharita...!! aku minta ampun gai nuan nyema aku kala ngemedis ke ati nuan.kebendar ya aku bisi utai deka dipadah ba nuan sharita..kebendar yaa...!! kebendar yaa..!!

kebendar ya nama dih John? padah ke dia mih, ninga nama utai ka dipadah ke nuan ba aku. (sharita nyaut john)

Hemmmm!! sharita..kebendar ya bakatu, aku lama udah deka madah ba nuan tang aku nangi ke nuan nganu aku. Aku...aku lama udah nyimpan ati ngagai nuan,aku sayau ke nuan sharita.

Aku malu deka beterus terang ngagai sharita. tang sharita ninga aku munyi nya. sharita tuchum aja merening mua aku.aku meda mata sharita enggau perening ti tajam malik mua aku. takut asai ati aku meda sharita merening aku bakanya. Belubah sharita deka nyaut jaku aku. aku nungging ke mua diri enggai malik mua iya.

Meda aku nungging sharita lalu megai jari aku.tekenyit asai ati aku dipegai sharita jari.aku lalu malik kemua meda jari sharita lalu megai jari aku.

John..!! terima kasih John nuan udah madah ke isi ati nuan ngagai aku..Aku pan udah lama nyimpan ati ngagai nuan.tang aku indu malu ga aku madah kediri dulu. Aku pan sayau ke nuan john, pengerindu aku mina ba nuan siku.

Ninga sharita munyi nya aku lalu senyum.chukup gaga asai ati aku.asai kedeka nyerauh ba mua orang mayuh. tang agi nangi laban pengerindu kami duai sharita baru deka bebunga. Taja kami duai sama bisi ati ngagai pangan diri..tang kami duai tetap berajar ajar sama paham ngagai  pangan diri..

Aku selalu madah ba sharita aku anak orang merinsa ukai orang bisi reta enggau semua utai. ninga aku munyi nya sharita nganu aku,

John!!! aku enggai ninga nuan munyi nya laban pemerinsa ukai utai kedeka kitai. Duit ringgit, Reta enggau pengaya ukai tau dibai tua parai. pengerindu penyanyau tua kepangan diri budi basa tua bisi udah cukup ba tua.. Anang nyebut nya agi ba aku.

Ninga sharita munyi nya aku lalu ba du nyebut nya agi. laban ati aku nemu sharita anak orang senang.
Sharita anak orang pemisi ba skula sharita selalu melanja aku. berasai malu aku meda sharita selalu meri aku belanja sekumbang kami duai bepangan kami duai nang nadai kala limpang ke bukai pengerindu kami duai mina beretan ba siti ati, siti danji

Sambung ba tusun ke 10

Ensera John Enggau Anak JaguWhere stories live. Discover now