khesah John Enggau Anak Jagu

60 2 0
                                    

TUSUN KE 20

Apu nuan lalu enda madah ke aku neh..Jaguar pan alu merak ke nyawa iya nangka pemesai mesai..Nama munyi nuan nya lain amat jaguar pia koaku bejaku enggau iya.Meda pia aku alu terjun ba atas belakang iya..Nama agi jaguar alu maie aku nyemerai bemain.Nangka pengaga ati kami duai lama enda betemu..Udah nya kami duai lalu mulai ke diri ke tebing..ba tebing sungai kami duai sama sama ngeredai diri..Dia aku lalu berandau bejaku enggau Jaguar...

Jaguar..nama kulit nuan diatu nyau bebalie burak enda..Jaguar ngelik ke pala iya..lalu bejalai semak aku madah ke iya udah nyadi Raja bongsu jagu..Aku sama gaga ati meda Jaguar udah nyadi ketuai Bongsu jagu..

Jauar..aku arap ke nuan megai menua kita enggau manah..Anang bemusuh enggau anak mensia..ti nyema kita bisi meda anak mensia bemain ba ai..nyala tau ke nama utai dikereja bala anak mensia anang sekali kali kita ngacau laban kitai sama ngiga makai baka tua meh..Aku nyala ngiga pemakai..Nuan ngiga ikan jelu pan ngiga makai.Ari nya kitai enda tau bemusuh..Mina gamal kitai enda sama. Ingat nuan jaguar anang sekali nuan mungkar anak mensia..

Ninga aku bejaku ngajar iya munyi nya. Peda ku ai mata iya labuh..Issshhh..nama ga nuan nyabak dadak..sapa sabak ke dik tuyuk..aku nundik jaguar.Iya pan alu meruwek.Hahaha.aku pan lalu ketawa. Kepuas kami duai berandau aku mai jaguar pulai..kami duai pan sama mupuk mulai ke diri..Benong aku ka ngayuh ke perau,Jaguar nundi aku dulu,iya ngilik perau aku..Aku alu bejaku. Jaguar nuan anang nundi aku tuyuk. Umbas tua begagai ila tua bemain baru nganti aku datai baru,pia ko aku bejaku enggau jaguar. Jaguar lalu mansut ke diri ai alam ai sereta aku bekayuh iya nyerumba aku baka bisi utai ka padah ke iya gai aku. Jaguar nama nuan enda pulai, Anang nitih keaku nuan Jaguar. Ninga aku munyi nya peda aku mata Jaguar tajam merening aku baka ke ka nganu..Aku lalu merak iya.

Jaaagguuaarrr...nama gak nuan merening aku bakanya. Meda Jaguar majak merening aku bakanya..

Sambung tusun ke21

Ensera John Enggau Anak JaguWhere stories live. Discover now