khesah John Enggau Anak Jagu

61 1 0
                                    

Tusun 23

Bedau lama aku mejam ke mata, dia aku lalu ngambi jaguar mimpi..alam mimpi jaguar bejaku berandau enggau aku

O menyadik aku John..Badu agi tua begulai John..Aku nadai agi nguan menua. Mupuk aku nitih ke niang indai.apai aku..Nuan tinggal ba menua madie Jaga manah menua kitai enggai ke bongsu jagu enggau mensia terus bemusuh. Badu agi nuan dah tu ila madie merinsa. Nuan meh digelar orang pemangku pemegai menua. Nadai orang ulih ngelaban nuan ila..Ti enda megai menua kitai. Nuan ka kena penusah. Ti nuan ngelanggar jaku aku..Ingat nuan madie jaku aku..Udah tu ila anak aku nyadi ketuai menua kami bongsu jagu..ketanda tua bambu diri menyadie. Ambie nuan selampai enggau baju aku tu..Nya meh ke tanda tua beambu di menyadie. Ti nyema bala rayat aku bisi ngacau ngeregau menua kita. Kena nuan baju aku enggau selampai nya kena nuan ngaga menua kami ngatur ngatur rayat kami ngambi ke enda ngacau menua kita..tang ti sida amat salah nadai salah nuan ngukom sida iya laban enda nitih ke jaku nuan..pia meh ga madie. Ti nuan bisi penusah ba menua. Jala nuan nya meh kena nuan ngangau ke bala rakyat aku ngambi ke bisi nulung nuan mayah nuan tusah.

Umbas nuan tinduk John. Angkat nuan anang nuan madie tusah ati..Ambi nuan selampai enggau baju aku ba perau nuan tadi.. Bala aku ngangjung gai perau nuan.. Mupuk aku..

Sereta jaguar madah kediri mupuk aku lalu ngagau ke nama jaguar ba alam mimpi

Jaguar..jaguar...nyawa ku ke ngangau ke nama jaguar rebus ke menua...Ninga nyawa aku besai dalam panking sharita gesah gesah tamak ke bilik panking ngerak aku ke benung nyebut nama Jaguar. Aku alu tedani ditempik sharita ba kuyuk.

Sayang nama ga nuan ngigau nenumu nya sayang..jam baru pukul 7.30 nuan nyo ngigau..nama utai sebut nuan nya tadi sayang.

Aku angkat lalu enda nyaur sharita lalu nurun keaie ngagai perau ngambi selampai enggau baju jaguar.. Peda aku baju jaguar nya Arena burak selampai ba arena selang burak enggau chelom. Enda berasai ai mata ku labuh ngenang madie jaguar udah nadai ba dunya tu

Sambung ba tusun ke 24

Ensera John Enggau Anak JaguWhere stories live. Discover now