Ensera John Enggau Anak Jagu 3

83 3 0
                                    

#Bujang_Berani_Kempang
#Ensera_John_Enggau_Anak_Jagu

#Ensera_John_Enggau_Anak_Jagu
#Dikarang_John_Jovi
#Diseruri_John_Jovi
#Tarik_21_01_2021
#jam_1.00_malam

Tampung  tusun ke 3

Nyau enda berasai kami duai begagai, Aku madah kediri pulai..Aku pan lalu mupuk, Anak jagu pan pulai kami duai sama sama mulai kediri..datai aku ba rumah indai tiri aku tekenyit meda ikan udang mayuh agi ari ke udah ulih aku lemai nya.

.Aku enda madah ke indai tiri aku bisi orang enggau ku nyala...Indai tiri aku nangka pengaga meda ikan ulih aku...Indai aku lalu mupuk meh bejual ikan udang ulih aku mandi alu makai, udah nya aku belajar..udah belajar aku tinduk pagi tumu nurun skula..

Setaun lebih aku ngetat ke diri besekula ba sekula sk.Perbandaran no 2 sibu..Udah ke mati niang apai kami, aku cukup merinsa laban bala nembiak sama sekula...Asai kenggai meh ati besekula, tang aku kering ati ka ngulih ke pemandai..

Laban ngenang diri empu merinsa..Ti orang bukai lama udah badu besekula..laban ke aku liat ati ngetat pemerinsa begulai enggau bala nembiak ke sama sekula dia....

pulai sekula nangi amat kediri di ipa sida ba station bus,laban sida ka minta duit aku, cun ga sarinya aku pulai lalu dianti sida ba station bus.. Sida lalu mansang minta duit aku...

Aku madah ke diri nadai duit,terus mih ditumbuk sida iya, pia disipak enggau kaki. Aku pan lalu tetungkam ba tisi jalai. Sida terus ngindik pala aku. Nyadi siku lalu ngebuk kucik tancut ngiga duit, siku masung jari aku..

Lalu bala kedua nyipak tubuh aku..meda nadai duit ba tancut aku. Bendar agi sida nyamah aku dia.. Udah sida nyamah aku baru sida mulai kediri,aku angkat nuduk kediri ba tisi jalai.. Enggau sesabak meh aku duduk dia. Mua aku habis biru disipak sida enggau kaki..

Lama aku udah duduk kediri ba station bus, pansut cigu siku ari sekula ngena kerita.. Meda aku bedau siku iku duduk ba dia cigu lalu ngetu, dia cigu lalu nanya aku ari dalam keta, sereta cigu nanya aku,dia cigu meda aku nyabak.. Mua aku biru.. Cigu lalu pansut ari keta iya. Dia cigu meda mua aku enyau ambis biru semua..

Cigu lalu betanya.. John nama hal mua nuan ambis biru.. Nuan kena buli bala nembiak baru... ??.. Sapa orang ngacau nuan john ?? Padah ke cigu.. Anang nyalam ke cigu nuan John.. Cigu ulih ngukum sida ke selalu ngacau nuan.. John!!!

Aku ninga cigu bejaku munyi nya, terus aku ngambi beg sekula aku.. Aku neresam ke mua diri laban enggai ninga jaku cigu majak deka nukik aku sapa orang ke udu deka ngacau aku.. Aku mina nyaut nadai sapa orang ngacau aku.. Aku lalu nyeliah ke cigu bejalai kaki pulai ke baruh ngagai Whaff Express

Kira bisi setengah jam lebih mimit aku datai ba whaff express,peda express tungga ke menua kami enyau deka bekejang da. Meda expres udah surut, aku lalu belanda laju ke whaff. Driba Expiress mansang baru meda aku ngepai iya. Aku terus niki, sereta aku niki,expres lalu gustan baru.

Kami ke nepan express nya semua bisi 10 iku lebih, Aku laban malu ke mua diri udah baluk kena bukut sida tadi.. Aku lalu bejala niti lipi experis duduk ba belakang,nyentuk datai ba menua kami aku dudul ba kemudi experis..kira bisi sejam lebih pejalai experis ari pasar sibu ngagai menua kami...Aku sangkai ba pendai kami empu..

Datai ba rumah,aku terus ngeleka ke beg sekula. Lalu terus muka baju enggau tanchut sekula, udah nya aku lalu ngambi jala enggau sengayuh deka
nurun nyala ngiga ikan ngica enda suntuk belanja kami tiga...kasih ke Indai enggau adik ku, aku bendar ngiga utai ke jual indai aku

Habis taun 6..aku keja nitih ke ayak ku keja kontrik, ngiga duit kena masuk pom 1..pulai keja nurun nyala.. Nadai milih ai sungai besai ke lankang nyala..nurun aja...Tibar 2/3/4 kali jala..Amat tak tusi aku bula..Beledi besai kitai nya sigi wan ya ikan ulih aku...

Laban bisi anak jagu ke ngumpan ikan datai ngagai endur aku ke selalu nyala. ikan udang sigi mayuh nutu ya...nama cukup ko iya..Anak Jagu nya pansut ba tisi perau aku..Ti aku enggai bemain enggau iya, nemu nganu lalu meruwek ngunsai aku enggau ai...

Celeka ko aku bejaku enggau iya, bangat ka amat ke bemain ko aku mucau...Besai nyawa iya bebunyi, Ninga nyawa anak jagu besai munyi meruwek, kadang indai iya datai, mula aku meda indai iya..amat enda beapai indai meh tudah aku lari takut ke indai Jagu...

Laban nyoo belama meda indai Jagu nya aku enda ga takut agi, Laban aku nemu indai jagu nya enda nganu aku...Indai jagu ari tanah seberai ngemata ke tua iya bemain ba tanah seberai..ka kasar ni aku begagai enggau anak jagu..Makin gaga agi iya. Tikau Ke aku gai pucuk kayu tamang udah meh anak jagu...jera koaku bejaku enggau iya..

Baka selama meh kami duai anak jagu. Cukup jam kami duai sama pulai.. Aku mupuk ngayuh ke perau..Datai ba rumah Indai tiri aku gaga amat meda ikan ngemayuh nya ulih lemai nya..Baka selama meh ga tudah aku, datai nyala. Aku mandi, makai..Udah makai aku belajar, baru...

Amat maya nya agi cuti sekula, enggai mih aku ningal kebup aku.. Laban ati udah ransing deka belajar... Ngenang diri empu nadai apai nupi..nadai indai nyaga.. Amat mih asai bisi indai tiri... Tang enda mih baka indai diri empu...

Pemanah budi basa indai tiri kami nadai endur mantah...tang bedau kurang ba ati aku... Aku ka pengasih enggau penyanyau indai aku empu..

Baka selama mih ga aku laban ke cuti skula, aku enggau ayak ku keja makai gaji 10 ringgit sari,ka pan enda ngenang nadai orang nupi..Kakak ku Jenniesia nyau ngambi khusus baru kl..

sebedau kakak ku pergi kl, aku pulai ke menua dulu nyenguk kami tiga..Seminggu kakak ku enggau kami dimenua..Dia iya meda aku, enda diau di rumah..pagi keja pulai lemai aku nyala..

Dia kakak ku alu nganu aku anang kelalu mehansal diri gawa, begiga ke utai, enggai ke aku sakit pia ko akak ku Jenniesia madah ke aku..Tang aku maya nya sigi udah sakit chelap angat..

Tang aku enda madah ke ibuk aku sakit,diLaban aku aja, begiga ke utai, nurun gawa,..malam nya akak ku enggau ku tinduk,semalam malam isi aku angat..Kakak ku Jenniesia ninga aku bedemuh,dia kakak ku Jenniesia ngama isi aku angat..

kakak aku Jenniesia angkat meri ubat, aku alu diberi iya ubat..pagi aku ka nurun keja enda dasuh kakak nurun gawa..Tiga hari aku enda bejalai kin kia ,nyala aku enda,keja enda diau ba rumah aja..

Meda aku nadai nya tiga ari nya,Bisi memunyi dinga orang..semua orang nadai enda takut ninga munyi anak jagu..Aku diau diri aja ninga anak jagu ngangau ke aku meda aku nadai bemain enggau iya tiga hari nya..

Sebedau kakak ku pulai ke kl, malam nya akak ku Jenniesia ngajar, enda ngasuh aku kerja. Cukup meh nuan ngiga ikan aja, bisi belanja mimit, ilfa maya buka skul, aku meli barang kena nuan skula..Ti nuan sakit teruk agi nuan. Udah bisi penyakit ko akak ngajar aku..

Ninga akak ku munyi nya aku badu keja enggau ayak aku agi..pagi siti kakak ku nurun ke kl,..aku mina diau ba rumah aja..,Meda aku enda bejalai, alu meh aku asuh ibuk ku buan ke adik ku..

Ibuk ku enggau sida sama indu ngiga kuyung..Bisi lima iko sida ngiga kuyung. kira bisi sejam sida ibuk aku ngiga kuyung..sida baum ngetu makai.. Ibuk aku lalu mkai, bala bukai..siku indai tuai orang alu enda enggau sida indai tiri aku makai.

Laban rindu meda tekuyung mayuh ba belah kayu ke anyut...
Majak mih indai tuai rindang ngiga tekuyung meh indai tuai nya, kira bisi 15 minit pia sida ibuk aku makai, sekali ninga utai nyoo merentom ninga utai pansut ari dalam ai. Sampai ai enyau ensabur katas mecik sida indai tiri aku ke benong makai dalam perau...

Sekali ninga nyawa orang minta tulung.. Malik sida ke endur sida engkuyung.. Peda sekali bisi utai dayung ke atas.. Meda pia sida sama ngeleka ke kuntina asi magang...

Sida 4 lalu ngambi sengayuh nayung ke sengayuh..bekayuh nuju utai ke nyalaie nya tadi.. Datai sida 4 ba alai utai kenyelaie tadi... Sekali sida 4 meda ai bisi darah..malik sida ke kiba kekanan nadai ga utai dipeda...sereta lalu ngagau ke indai tuai ke dudi ari sida ngetu tadi..

Enyau ke puas sida rerauh ngagau ke indai tuai tadi..sekali meda utai pansut ari dalam ai enyau chelum,mesai agi ari tong dram... Nya baru sida 4 nemu indai tuai nya tadi udah diempa Jagu...

Sambung tusun 4

Ensera John Enggau Anak JaguWhere stories live. Discover now