*Quebo pov*Właśnie zbliżamy się do granicy. Wszyscy sramy że strachu, bo jak się wydaje co przewozimy to po nas. Malik podjeżdża do okienka.
-Ausweispapiere!- mówi strażnik z okienka.
-Nie rozumiem.- odpowiada Malik.
-AUSWEISPAPIERE UNTERMENCHEN!- krzyczy Niemiec.
-Dokumenty kretynie!- woła Żabson do Ghawsiego.
Za późno. Strażnik każe nam opuścić wóz. No to mamy przepierdolone, znowu...
-Warum wollt ihr den Grenze überqueren?
-Englisch bitte. Wir Polen bist. Nje panimajom.
-Why do you want to cross a border?
- My frend is ill. Wie MUST help shie- mówił Montaka.
O zesz kurwa twoja mać, nie wiedziałem, że można tak źle mówić po angielsku.
-Seiner Freundin?
-Tak, yyy znaczy Ja.
Koleś zaczął przyglądać się Anicie. Była przerażona, chciałem jej pomóc, ale co niby miałem zrobić. Wiem! Podbiegam do znaku drogowego i wyrywam go z korzeniami po czym Walę dziewczynę w głowę. Ta mdleje. Jeśli się uda zaraz pojawi sie tu ReTo.
- Co jest KURWA!-Anita, a raczej Reto drze mordę.- Czemu ten Szwab się do mnie kleje!?
Wtem strażnik odskakuje. Mówi coś po niemiecku i odchodzi. Nie wierzę! Właśnie udało nam się przeszmuglować tonę koksu przez granicę! Escobar byłby dumny...
W aucie
-No no- zaczął Mosa- trzeba to uczcić! Udało nam się przejechać bezproblemowo. Idź ktoś po ten koks i wódę!
Żabson i Taco poszli po nasze zapasy. Chwilę później wszyscy byliśmy już na ostrej fazie.
- Włączcie jakiegoś pornola!- zawołał Cypis.
- Powinny być w schowku- mówi Hemingway.
Ojciec Iliasa grzebie w nim chwilę po czym wyciąga jakieś stare porno. Wkłada je do odtwarzacza DVD. O nie...
- Wyłączcie to natychmiast!- krzyczę.
Za późno. Na ekranie pojawia się nie kto inny jak LASID.
- EJa to ten z Brazzers! - woła Cypis.
- Nieee to kolega Kuby- wtrącił się Tacos- jak mu było? Lasitak? Laszkitak? Lasudupiak?
-LASID! - wołam i od razu tego żałuję...
-Hahahhahaahha Quebo ma kolegę aktora porno! Hah do tego jest słynny w Brazzers. - woła Żabson.
Na ekranie widać łysą pałę, który wkłada xxxtentacionowi to dupy kalarepę wołając:
Spróbuj tylko odwrócić wzrok!
Wszyscy się śmieją. Patrzą się na mnie i mówią coś w rodzaju:
" Ale ten twój kolega utalentowany, zasługuje na Oscara"
" Przyznaj się, też kiedyś grałeś w porno"
Co za wiocha...
Czas na Chujowe Tango
Woła Lasid z ekranu, po czym wymachuje Schwanzem w rytm muzyki. Niedawno zmarły murzyn dołącza do niego i po chwili zalewa ich biały deszcz...
Koledzy wybuchają śmiechem. Zaraz zapadne się pod ziemię. Lasid, dlaczego, dlaczego mi to robisz. ReTo wstaje i idzie do kuchni. Po chwili wraca i na powitanie wrzeszczy:
-Spróbuj tylko odwrócić wzrok!
Przejebane...
- To co ja będę Lasidem, a który z was zostanie moim Xxxtiramisu!?- pyta transgender.
-Ja chcę!- woła Cypis.
Po czym zaczynają odtwarzać scenkę. Ohyda. Łysemu szło o wiele lepiej...yyy znaczy...Nie skończyłem moich przamyśleń, bo na ekranie znów pojawił się nasz słynny aktor:
Do zobaczenia w kolejnym filmiku! Już za tydzień, dostępny będzie jako dodatek do telemagazynu! Niech chujwa moc łysiny będzie z wami!
-Ej! Jest więcej filmików z tym fuckboiem!- woła Montana.
To będzie długa noc... długa jak chuj Lasida...
CZYTASZ
Rap Battle [UKOŃCZONE]
FanficJesteś napaloną 13 latką? Lubisz raperów? Szukasz powieści, która będzie obfitować w dramat, akcję i romans? A więc to odpowiednie opowiadanie dla ciebie! Nie czekaj i czytaj już teraz! UWAGA! TYLKO DLA DOROSŁYCH CZYTELNIKÓW!