2.6 *jinden*

2.9K 223 108
                                    

Çıkıp biraz yürümeye ihtiyacım vardı. Şapkamı taktım, hırkamı ağzıma kadar çekip dışarı çıktım. Bildiğim bir deniz kenarı vardı. çok insan gelmez oraya kimsenin beni tanıyacağını düşünmüyorum o yüzden.
Yoongi hep deniz sesi insani sakinleştirir derdi.
.
Denizin karşısında tek bir bank vardi. Ve sahil bomboştu. Saat geç olduğu için olabilir diye düşündüm. Kendimi banka atıp denizi izlemeye başladım.
Gözlerimi kapattım.

"Yoongi haklıymış."

"Evet haklıyım dimi hyung"

"Bari zihnimde rahat birak be adam!"

"Hyung!! Bana bağırma arkandayım"

Omzuma değen ellerle arkamı döndüm. Yoongi karşımda dikilmiş bana gülüyordu.

"Senin burada ne işin var lan?"

"Seni takip ettim"

"Ne? Beni mi? Neden?"

Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı ve yanıma oturdu. Ellerini cebine sokmuş denizi izliyordu. Her zamanki yoongi..

"seni takip ettim çünkü beni endişelendiriyorsun hyung. Son günlerde fazla içiyorsun ve provalara gelmiyorsun. Ayrıca çok konuşup beni deli ediyorsun. İçmedin değil mi?" Gözlerini açıp beni kontrol etti. İçmediğimden emin olunca önüne döndü.  Şaşkın şaşkın ona bakıyordum.

"Yoo. İçmedim"

" ee anlat hyung seni dinliyorum "

"Ne anlatacağım ki? Neyi dinleyeceksin?"

"Jin-ie! Anlat "

"Tamam.. huh!!"

Derin nefesler alıyordum yoksa kesin ağlardım. Yoonginin önünde ağlamak hayatta isteyeceğim en son şey olabilirdi. Ölene kadar kafama vurur dururdu. 

"Ben sanırım şu kısacık zamanda ona çok aşık oldum yoongi. O çok güzel bakıyor,çok güzel gülüyor,çok güzel kokuyor. Çocuk gibi ama ayni zamanda çok olgun. Zeki. Çok düşünüyor bazen de hiç düşünmeden oluruna bırakarak yaşıyor. Jisoo bu hayatta gördüğüm en kusursuz kadın yoongi. Ve ben onsuz nasıl nefes alınır bilmiyorum bile. O gün beni engellediği zaman Lisadan zar zor başka hesabının adını aldım. Yazdım. Olumlu bir cevap almayacağımı biliyordum ve bile bile yaptım.. kurtulamıyorum yoongi. İçimdeki bu boşluktan kurtulamıyorum. Başka bir şeyle de dolduramıyorum."

Nefes alışveriş hızım tavan yapmıştı. Alamıyordum. Hiçbir oksijen yeterli gelmiyordu. Yoongi ise aynı yüz ifadesiyle denize bakıyordu.
Kafasını bana çevirdi.

"Bitti mi hyung."

"Evet"

"Öncelikle eğer sonucunun böyle olacağını bilseydim sen bu kıza bu kadar bağlanmadan seni çekip kurtarırdım. Ama görüyorum ki her şey için çok geç. Çoktan kapılmışsın. Ben acına son veremem Jin. Sen de veremezsin. Acına son verecek tek bir kişi var oda kalbine uzakta. Ben sadece acını dinleyebilirim ki bu da çoğu zaman işe yaramaz." Durdu bir süre düşündükten sonra tekrar konuştu. "KURAL325 kimseden birşey bekleme jin. Yapmak istiyorsan yap, istemiyorsan yapma. Ama yaptığında karşıdan alacağın tepkiye hazır olmalısın hyung."


"Bunu nasıl yapacağım yoongi. Sen hep beyninle ilerliyorsun. Ben nasıl bunu yapacagim"

"Siz beyninizle düşünemezsiniz. Çünkü o yönden bakınca düşünebilecek bir beyniniz yok"

Hafiften kıkırdadı. Denize dönüp hafifçe sırıttı. Bizimle dalga geçtiğinde attığı klasik bir gülüştü bu.

"Ama sende kalbinle düşünemiyorsun bu kalbin yok anlamına mi geliyor?"

Bu sefer de ben aynı gülüşü atıyordum.

"Doğru benim 1 tane kalbim yok"

"Hı?"

"Benim 6 tane kalbim var jin-ie. Her biri farklı bir görevde. Her biri farklı bir umut."

"Yoongi, nasıl ilerleyeceğimi bilmiyorum. Her şeyi göze alıp tehlikeye atamam. Siz varsınız. Sizi de düşünerek hareket etmeliyim. Ne yapmam gerekiyor?"


"Jin-ie sen nasıl anladıysan o. Kalbin ne yapmak istiyorsa onu yap. 2. Kez düşünme. Her ne yaparsan yap her zaman yanındayım. Biz hep yanındayız. Şimdi gideceğim. Seni biraz tek bırakayım düşün ama yarım saat içinde eve gel ve beni uğraştırma"

Ayaga kalktı tam gidecekken geri döndü.

"Ha jin hyung "

"Efendim yoongi"

"Beyine ihtiyacın olursa bana gel. O konuda lütfen kendi beynine güvenip birşeyler yapma"

Gülerek yürümeye başladı. Ah yoongi... deli yoongi..
.

Bir 10 dakika hiçbirşey dusunmeden denizi izledim. Evet 2. Kez düşünmeyeceğim. Cebimden telefonumu çıkartıp mesaj bölümüne girdim. Elimi jisoo-shi❤ yazan yerin üstüne getirip durdum.

"Hayır... 2. Kez düşünme"

Üstüne tıklayıp yazmaya başladım..
Gönder tuşuna basıp gönderdim.
Sonucu umrumda değil ne yazacagi umrumda degil..
Aşığım hemde çok sadece bundan eminim...

Jinin yazdığı mesaj
"Kalbimi ikiye bölebilirsin ama iyileştiğinde tekrar senin için atacak... Beraber düzeltebiliriz jisoo. Neyden korkuyorsan beraber aşabiliriz. Neye karşı önyargın korkun şüphen varsa hepsini bir bir yok ederiz yeter ki gel. Bizim aşamayacağımız bir şey yok jisoo. Çünkü biz aşığız"

jinsoo instagram▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin