Adımlarımı jennie'nin konum attığı kafenin önünde durdurdum.
Bu olayı ona anlatıp anlatmama konusunda kararsızım ama lisaya en yakın olan kişi oydu belki de biliyordur.
Son kez derin bir nefes alarak içeri girdim.
Jennie tezgahın arkasında müşterilerle ilgileniyordu.
Sadece kapıda durarak onu izliyordum. Çok şey değişmiş gibi. Tuhaf buraya gelip hala ondan imza alanlar var ama o bunu istemiyordu herkesten bir anda uzaklaştı.
Son müşteri de gidince kafe boşalmıştı. Jennie hala beni farketmediği için tezgaha yaklaşarak elimi koydum.
"Bir kahve alabilir miyim?"
Arkasını dönmeden yanıtladı
"Sen kahve sevmezsin ki"
"Doğru"
Önüne dönünce elindeki latteyi bana uzattı.
"Otursana"
Latteden yudum alıp oturdum.
"Jennie.. Bak beklemeyeceğim direk konuya gireceğim. Lisanın intiharını araştıran gazeteci ile konuştum. ım şey bana lisa ile ilgili her şeyi anlatmalısın"
Boş bomboş bir ifade ile yüzüme bakıyordu.
Başını eğdi.
"Lisa jungkookla ayrılmış"
"n-ne nasıl ne zaman?"
"İntih-- bu olay olmadan 2 hafta önce"
"Sence intiharının nedeni bu olabilirmi?"
"Jin.."
Ellerini masada sabitleyip gözlerime baktı.
"Bana böyle sorular sorma. Neden intihar ettiğini biliyorsun.. Benim ağzımdan laf almaya çalışıyorsan bende biliyordum. Bu yüzden kaçtım"
Tanrım gözlerim doluyor...
Ayağa kalktı. Gözündeki yaşları sildi.
"Ben ilk başından beri biliyordum. B-ben intihar edeceğini de biliyordum a-ama engel olmadım yapmaz yapamaz sandım. Ben ona engel olamadım ve bak bak yaptı. Gitti. Benim gözümün önünde atladı jin"
Boğazından bir hıçkırık çıktı.
Gözlerinden akan yaşlar masayı ıslatmıştı.
Tüm vücudum titriyordu.
"B-ben benim gözümün önünde kendini 20 katlı binanın üstünden attı. Gözlerimin önünde jin..
Ben onu kaybettiğimde o şehirden kaçtım, kaçtım çünkü o sokaklarda yürüdüğüm her saniye kokusu geliyor burnuma..
Ah... ben onunla aynı odada kalıyordum.. Hep kahkahalarıyla uyuyup kahkahaları uyandığım kızı kanlar içinde gördüm. Paramparça olmuş bir şekilde gördüm jin. Eli kolu hepsi farklı bir yerdeydi. Elimi tutan elleri ah.."
Kalkıp jennieye sarıldım.
Hıçkırarak ağlıyordu kollarımda.
"J-jin"
Sarılmayı bırakıp peçeteyi uzatarak yanına oturdum.
"B-bunu jisooya söyleme.. Jisoo bunu kaldıramaz ben kaçtım ama o kaçamaz. O.. o yapamaz Lisanın neden intihar ettiğini asla ama asla bilmemeli"