*Zakkum -Anason- ile okumanızı tavsiye ederim*
Blackpinkofficial 3 yeni gönderi paylaştı
Blackpinkofficial: Merhaba.... Biz blackpinkdik.. Söze nasıl başlanır bilmiyoruz ama çok zor. Hepimiz bir sırdaş kaybettik , bir kardeş kaybettik. Biz kalbimizdeki en güzel umudu kaybettik.
Her gece eski resimlerimize bakarak yatıyoruz. Lili'nin odasına bile giremiyoruz. Onu asla unutmayın asla tamam mı? Sizi seviyor ve burada bitirme kararı alıyoruz. Teşekkürler blink.....
Yorumlar:
Jisoonungötü: Onu nasıl unutabiliriz ki? Bir insan kalbini unutabilir mi? Bir insan kalbi olmadan yaşayabilir mi?
Yukuk: Biz blackpinkdik....
JL: Ah... Dayanamayacağım.. Devam edemeyeceğim.
Ş: Nasıl devam edeceğiz ki.. Lisa bize blink-eu demeden nasıl devam edebiliriz?
Of: İntihar etmiş olması da ayrı bir muhabbet.. Kim bilir ne zorluk yaşadı kim bilir neler hissetti..
G: Dünya bir orospudan kurtulmuş oldu
Jenlichuchaeng: @G Senin soyunu sopunu yedi sülaleni kundağına koyup sikerim orospu çocuğu. Dua et küfür etmiyorum bak
Mesajlar:
Gazeteci: Jin bey acil görüşmemiz lazım
Jjin.kim:
Problem ne?
Gazeteci: Ben lisa hanımın intiharı ile ilgili çok önemli bir delil buldum. Ancak bu jisoo hanımı çokca yıpratabilecek bir şey. Kocası olarak sizinle konuşmak istedim.
Jjin.kim:
Şey nasıl jisooyu etkileceyek bir şey? Yani bu lisa jisoo için çok özel ve zaten şuan çok kötü durumda ama ben ne bulduğunuzu merak ettim?
Gazeteci:
Jin bey ben nasıl desem.. Lisa hanımın intihar nedenini öğrendim ve jisoo hanımı çok yakından ilgilendiriyor