0.7

4.3K 267 217
                                    

Jichuu.soo bir fotoğraf paylaştı.

soo bir fotoğraf paylaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jichuu.soo:Blink-eu♡♡sonunda çıkış yaptık. Size layık olabilmek adına uzun bir süre çalıştık. Bizi böyle coşkuyla karşıladığınız için çok teşekkür ederiz♡♡♡

Lalis.m,, jenjen.kim ,, roce.park jimin.park,,jjin.kim,,kookie.jeon ve 11.9982 kişi beğendi.

11290 yorum daha...

Jisoonungötü: hayatımda gördüğüm en güçlü grup.. mükemmelsin BLACKPINK♡ (isime bakın ağlıyorum)

Yukuk: herkes konseri konuşuyor ama ben Jinin Jisoonun fotoğrafını beğendiği yerde kaldım..

Jisoohook: Lan söylemesen farkında değildim. Jin, Jisoo'nun fotoğrafını beğenmiş

Ksksj: İğrenç sesleriniz var!!

Jinoppas: asia artistte sadece BTS en iyisiydi.. Blackpink kim mq? Ayrıca bir grup çıkış yapınca böyle bir konsere mi gelir. Özel insanların geldiği yer burası..

Jisoohook: Böyle ağır zeka geriliği içeren cümleler kurarak insanları aşağıladığınızı düşünüyorsunuz ama bakıldığında aşağıda gözüken tek şey kendinizsiniz. Size küfür etmek bile gelmiyor içimden. O kadar değersizsiniz yani. Gözünüzü açın ve bir şeylerin farkına varın. Birazcık büyüyün. 

(Jichuu.soo yorumu beğendi)

Jisoohook: Jisoo bana aşık gördüğünüz gibi. Her yorumumu beğeniyor


Jjin.kim bir fotoğraf paylaştı.

kim bir fotoğraf paylaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jjin.kim: Güzel ailem. Bugün mükemmel danslar ettik. Mükemmel şarkılar söyledik ve ödülümüzü aldık. Sizi çok seviyorum♡ çok teşekkürler...

Swag.min,, jenjen.kim,, roce.park,, jimin.park,, lalis.m kookie.jeon ,,jichuu.soo ve 13.8783 kişi beğendi.

19998 yorum daha....

Jinoppas: aah bebeğim harikaydın.. mükemmeldiniz. İlk kez böyle büyük bir törene çıkan bir grup olarak harika ilerlediniz ♡

Btsarmy: bangtan army el ele♡♡

Bangtanpink: bugün sevinçten ölme günüm benim...

Jinsoo.tr: fotoğrafı beğenmiş.. birbirlerinin hesaplarına girip fotoğraflarını beğenmişler....

Jinsoppam: lütfen aşkım şu zekâsızlarla o çarpık bacaklıyla aranda bir şey olmadığını söyler misin??.

Jisoohook: Birini kıskandığını bu kadar da belli etmezsin knk

Jinfangirl: ya.. yaa birbirlerinin fotoğraflarını beğenmişler. Jin lisanın postunda laf soktu. Bugün BTS ödül alırken Jisoo Jin'in elini sıktı. Hala gelip burada konuşmanız çok saçma çok çok çok.

Jichuu.soo: Çok başarılıydınız. Ödülü sonuna kadar hak ettiniz tebrik ederim jinie~
(Jjin.kim ve 10.9823 kisi yorumu beğendi)

Jjin.kim: @jichuu.soo ah asıl ben tebrik ederim sahneden mükemmel bir performans sergilediniz. Başarılarınızın devamı gelecektir.
(Jichuu.soo ve 10.9923 kisi yorumu beğendi)

Yukuk: biri beni tutsun sanırım bayılıyorum. Konuştular resmen burada konuşmuşlar. Yorumlarda herkesin önünde.. kalbim flop oldu..


~~~●~~~
Mesajlar

Jjin.kim: jisoo-shi


Jichuu.soo:
Ah efendim?

jinsoo instagram▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin