60

717 50 66
                                    

6 ay sonra jisooların evi;;

Jisoo gözlerini yavaş yavaş araladı.
6 ay sonra ilk defa bir şeyler hissediyordu. O süreç boyunca sadece boşlukta yüzüyormuş gibiydi. Yataktan yavaşça kalktı. Ayaklarını soğuk zemine değdirdi.  Buz gibi zemin tenini gıdıkladı sanki.
Olanları bir bir hatırlıyordu.
Kapının kulpundan tutunup merdivene doğru ilerledi. Aşağıdan gelen tanıdık sesleri ayırt ediyordu.
Jin yoongi jungkook Taehyung namjoon hoseok jimin Ji rose jennie ve lisa.

"Lisa..."

Lisanın sesi jisoonun kulaklarını dolduruyordu.
Jisoo koşar adımlarla merdivenlerden inmeye çalıştı.

"Lisa!!"

Diye haykırdı merdivenlerden aşağı. Jennie oturutken jisoonun sesini duyan ilk kişiydi. Sonrasında herkes teker teker duydu. Jennie merdivenlere koşarak jisooya baktı.
Kalbindeki kelebekleri yerine oturtmaya çalıştı

"Aman tanrım"

Koşarak jisooya sarıldı.
Jin gözleri dolu bir şekilde eşikte jisooya bakıyordu.
Jennienin gözünden süzülen yaşlar jisoonun ipek saçlarını okşuyordu.

"J-jennie lisanın sesini duydum. Yoksa aşağıda mı"

Jennie daha da sıkı sarıldı jisooya. Gözlerini kapatarak kocaman öptü saçlarını.

"Jennie bana bir şey söyle yalvarırım"

"Eski videoları izliyoruz unnie" dedi rose. Jennie cesaret edemiyordu konuşmaya. Sadece artık onu koruyacağını ve yanından ayrılmayacağını düşünüyordu.

Jisoo gözünden akan damlaların gözyaşı değil de son umut kırıntıları olduğunu düşündü. Jennienin elini tutarak salona gitti. Babası parmaklıklar ardına atılmıştı. Her şeyin yolunda gitmesini umuyordu sadece. Tek istediği sessiz bir hayat. Ailesi ile mutlu bir hayattı.

.
Ziyadesi ile kısa bir bölüm oldu evet... Bir sonraki bölüm final :")
.

jinsoo instagram▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin