-Kapitel 37
Jag spärrade snabbt upp ögonen när jag hörde en smäll utefrån. Vad var det? frågade jag mig själv och satte mig rakt upp i sängen.
Jag lugnade ner mig när jag hörde Patties bil köra iväg från uppfarten, alltså var det bara ytterdörren. "Gud vad jag blev rädd" pustade jag ut och la mig ner i sängen igen.
Jag kollade mig omkring i Justin 'typiska' killrum.
När jag tänkte på Justin blev jag helt varm i kroppen. Igår när vi kommit hem så åt vi en väldigt sen kvällsmat vid tio. Efter det gick jag och Justin upp och 'myste' i hans rum, haha det låter jätte töntigt men min mamma kom ju in förra gången, så, ja.
Jag slöt ögonen igen när jag hörde ett tugnt andades bakom mig. Jag vände mig åt sidan där Justin låg i sängen. Han såg helt perfekt ut hur han låg och sov. Han låg på mage, på armen vilade han sitt huvud och täcket hade han inte på sig för han blir alltid så varm.
Det har han alltid blivit, ända sedan han var liten. Jag började le för mig själv när jag tänkte på lilla Justin. Justin med den perfekta hårfrillan, gud the hairflip. När jag tänkte på den fick jag ont i hjärtat, det var så jag kom ihåg honom när jag var mindre. Liten kille, snyggt hår och gudomliga bruna ögon. På den tiden var jag till och med längre än honom. Nu är det absolut tvärtom.
Jag minns första dagen vi träffades. Leah och Ryan har alltid varit familjekompisar, så en gång när Ryan skulle ha middag följde jag med Leah dit. Det var typ andra gången jag träffade Ryan och då var vi ungefär tretton. Jag minns hur jag och Leahs familj knackade på dörren och hur Ryan stod i dörrgaveln med en kort, söt kille bakom sig. Den killen visade sig vara Justin och jag och han klickade direkt.
Egentligen hade jag gått på dagis och sånt med Justin hela tiden, men jag hade inte märkt av honom. Och nu säger liksom Pattie att han haft en crush på mig sen dagis? När jag tänkte på det fick jag fjärilar i magen och jag kände mig helt överglad. Gud tänk att allt detta hänt! Jag och Justin då, till nu.
"Omg" mumlade jag i kudden av lycka. Jag drog upp blicken mot Justin och han sov fortfarande så sött. Jag log åt tanken av honom och hoppade närmare honom. Han måste sova djupt för han mäkte inte hur hela madrassen böjdes när jag hoppade till hans sida. Det blev en reflex att himla med ögonen åt hans trötthet, han vill alltid sova bort halva dagen.
Men inte idag, tänkte jag och hoppade ännu ett steg närmare honom. Nu låg jag bara någon centimer bort från hans ansikte och jag kände hur hans andetag pustades ut i mitt ansikte. Jag fnissade lätt och lutade mig de sista centimetrena som fanns mellan oss till hans läppar.
Jag placerade små, mjuka pussar mitt på hans perfekt formade läppar. När jag märkte att han fortfarande låg helt oberörd, suckade jag och tittade på honom.
Ett leende spreds smått på hans läppar och han putade försiktigt med läpparna. "Mer" mumlade han, fortfarande med stängda ögon.
Jag fnissade och lutade mig in för ännu en kyss. När jag bara var några centimer ifrån honom öppnade Justin upp sina ögon och sträckte ut sina händer efter mig. Han tog ett stadigt grepp om min midja och gjorde så jag satt gränsle över hans mage. Jag skrattade högt och han tittade in i mina ögon med ett leende på läpparna.
Ännu en gång lutade jag mig ner mot hans läppar, de var ju så oemotståndliga. När mina läppar äntligen träffade hans, kom fjärilarna igen. Varje gång han bara så lite som rör mig med handen så får jag rysningar i hela kroppen. Bara han tittar in i mina ögon så slår mitt hjärta tusen gånger snabbare. Bara han ler mot mig så smälter hela jag. Det är en sån, liksom, underbar känsla.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Justin bieber- en oförglömlig sommar (FÄRDIG)
ФанфикDetta är en Justin bieber fanfiction! I denna berättelsen heter du Sarah och bor i stratford Canada. Du är en snäll, härlig tjej på 17 år. Din bästa vän heter Justin bieber och han går i din klass. Du och justin har alltid varit nära vänner, men...