- Kapitel 41
"Hur ser jag ut?" Frågade jag och snurrade runt framför Leah.
"Fabulous" skrattade hon och slog ihop händerna.
Jag hade tagit på mig en mörkblå skaterdress med öppen rygg som gick ner nästan till svanken.
Till det matchade jag bara med ett par svarta pumps och ett par guldörhängen.
Leah hade lockat mitt hår, men inte för mycket för det ser ändå naturligt ut, liksom precis sådär lagom.
Sedan hade hon också gett mig någon ljus sminkning som hon sa var väldigt inne just nu.
Och eftersom min modekänsla suger, litar jag till hundra procent på Leah.
"Klockan är tjugo i sju, du måste åka nu" sa hon och kollade ner på sin mobilklocka.
"Neeeeeeeeejj" klagade jag och putade med underläppen.
"Joooo, annars missar du din dejt" sa hon och petade mig på näsan.
"Okej" suckade jag och vi lämnade Leahs rum för att sedan gå ner för trappan.
"Ha det nu så jäkla bra i Miami älskling. Jag älskar dig så jävla mycket, och kommer sakna dig något enormt" log hon och kramade om mig.
Jag kände hur tårarna tryckte bakom ögonlocken och hur någon rymde från ögat.
"Jag kommer sakna dig så otroligt mycket" sa jag och min röst spräckte när jag sa det vilket fick Leah att krama om mig hårdare.
"Sååå, inga tårar" sa hon och drog bort från kramen.
"Du kommer förstöra sminkningen" skrattade hon och torkade försiktigt bort tårarna under ögonen med hennes tumme.
"Ta ett djupt andetag och du kommer klara allting galant" sa hon och klappade mig på axeln.
Jag log och stängde ögonen.
Jag drog in ett djupt andetag som fyllde varenda vrå av mina lungor med luft, för att sedan pusta ut det igen.
"Bättre?" Frågade hon och smekte min kind med hennes tumme.
"Bättre" log jag och kramade om henne en sista gång innan jag ställde mig i dörrgaveln.
"Hejdå" viskade hon. "Älskar dig" sa jag och gick ut genom dörren.
"Dig med" log hon och stängde dörren.
Jag tog ett till djupt andetag utanför porten och torkade av kinderna en extra gång från tårar.
"Nu är det värsta över" tänkte jag och gick ner för trappan som ledde en till gatukanten där min bil stod parkerad.
Jag låste upp den och hoppade in i framsätet.
"Om det inte blir svårare imorgon" suckade jag och kunde se Justins ledsna ögon framför mig.
"Åh Gud ta dig samman. Du har en sista kväll med honom" uppmuntrade jag mig själv och satte i bilnycklarna i motorn och svischade iväg ut på gatan.
-15 min senare-
Jag körde upp på Justins parkering och öppnade bildörren och steg ut i den ljuva sommarkvällen.
Solen hade redan börjat gå ner och fåglarna satt och sjöng glada melodier i eken på Justins framsida.
Jag log för mig själv och vandrade upp till den bruna portdörren.
Jag tog ett sista djupt andetag och travade mina fingrar upp till ringklockan.
Plinget kom, men ingen öppnade.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Justin bieber- en oförglömlig sommar (FÄRDIG)
Hayran KurguDetta är en Justin bieber fanfiction! I denna berättelsen heter du Sarah och bor i stratford Canada. Du är en snäll, härlig tjej på 17 år. Din bästa vän heter Justin bieber och han går i din klass. Du och justin har alltid varit nära vänner, men...