Sevdamısın Sen?| Part 3 Git Söyle Nefes

2.7K 76 6
                                    

İçeri yavaşça kafasını uzatan Nazardı;

NA:Girebilirmiyum?

Meraklı ve anlam veremediğim gözlerle nazara bakarak;

N:Elbette, tabii.

İçeri yavaşça geçip yatağa oturdu, yanına geçtim hemen.

N:Önemli bieşeymi oldu?

NA:Benim içun önemlu değul, ama sizun için önemlu.

N:Biz?!

NA:Sen ve tahir abim kim olacak!

N:Bizmi? ne alaka?

NA:Sizun aşağıda birbirinize nasul baktuğunuzu gördum,siz farklu bakaydunuz birbirinize, muratun bana benum murata baktuğu gibi, asiye ablanun mustafa abiye baktuğu gibiydu. Sevdalu bakaydunuz.

Gözlerimi nazardan kaçırdım, hemen yerdeki halıya diktim. Utanmıştım, öyle bir bakışta anlaşılıyormuyduki sevda?! Öyle bir bakışla nasıl anlamıştı benim hislerimi, sevdamı pek emin değilim ama hissettiğim duyguların farklı olduğunu biliyordum ve bunun bakışlarıma yansıyacağınıda ama bu kadarda herkezin anlayacağı gibi olacağını sanmıyordum.

Samimi ve sıcak bir ses tonuyla;

NA:Hiç öyle gözlerunu kaçurma, sevdalu olduğunuzu ben anladum, tahir abinin senun anlattuklarundan sonrada yukarı siniri sinirli kıskanduğundan çıkmasuda tuzu biberu oldi.Ama merak ettuğum birşey var, sen bu mahalledeki çocuğa hala sevdalumusun?

Hayır anlamında başımı salladım, ve kafamı kaldırıp hemen nazarın gözlerinin içine baktım.

N:Biz olamayızki nazar, boşuna.

NA:Neden?!

N:Çünkü, ben buraya yeni bir hayat kurmaya geldim, yeni biraşk bulmaya değil. Çünkü benbura-ya özgür olup kendi ayaklarımın üzerinde durmaya geldim, aşık olmaya değil.Çünkü benim yaşadıklarım hayattan soğumama  neden oldu.

NA:Öyle olabilir, ama sen bunu bu evde sevdiğin adamla yaşarken nasıl yapacasun? Ve sen izin vermezsen bu adam hayatı sağa nasul sevdurabilur?!

Bu soruya cevap veremedim çünkü tamamen haklıydı.

NA:Yaa boyle susarsun işte, bilirım beni çok tanımaysun büyük ihtimalle bu söyleyeceklerumu takmayacasun ama yinede söyleyeyim.Senun bu sevdadan kaçuşun yok nefes sevdalandığın adamla aynı evde yaşarken ayaklarunun üstünde duramazsun, ya onunla olup onunla birikte bir düzen kurarsun yada buralardan çekip gidip tamamen uzaklaşup kendi hayatını kurarsun ama aklın hep sevdalanduğun adamda kalır. (Biraz sustu) Sana diyeceğum şuki nefes, git ona söyle, onu sevduğuni ona söyle!

Korkak ve çekingen bir ses tonuyla;

N:İlk olarak seni pek tanımıyorum diye söylediklerinin yanlış olduğunun ve bunları bu yüzden benim takmayacağım anlamına gelmez. Ve ikinci olarak ben daha onuda tamamen tanımıyorumki, oda beni, nasıl karşısına dan diye çıkıp ben seni seviyorum diyim?!

NA:O zaman birbirinizi iyice tanıyıp, onun senin yaralarunu sarmasuna izun ver. Gerçi hangi yaralarun var bilmirım ama elbet geçecektur o yaralarun zamanla.

Gözlerim doldu, Nazara aniden sarıldım, oda karşılık verip sıkıca sarıldı.Birkaç dakika sarıldıktan sonra hemen ayrıldık, ve ayağa kalktı, acele bir ses tonuyla;

NA:Benim gitmem lazım.

N:Ne olduki?!

NA:Ben lavaboya çıkıcam diye yukarı geldum, şimdi benum lavaboya düştuğumu falan sanacaklar.

Sevdamısın Sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin