Bir zamanlar aşk ile bakan gözlerin, utançla bakıyor şimdi kalbime. Böyle bir son istemedim.
-Kim Mingyu
--------------
Bir şeyler yemek için kantine indim. Oat aklıma geldi. Onu arayıp biraz konuşmalıyım derken bir baktım o arıyor. Yani klasik Oat kkkkk.
Mingyu--"Ai Oat. Bende tam seni arayacaktım."
Oat--"Tabi canım tabi. Neredesin sen saat 1 oldu hala aramadın. Gelirsem oraya alırım ayağımın altına. Bu telefon niye aran mıyor? Ben kapı bekçisi miyim? Ama görüşeceğiz biz seninle. Bekle sen bekle."
Mingyu--"Ai Oat sakin ol. Sadece derse gir çık olduğu için aramamın uygun olmayacağını düşündüm. Bak kantine geldim seni aradım. Kimse ile samimide olmadım(!). Lütfen böyle yapma."
Oat--"Valla bilemiyorum Kim Mingyu. Neyse sizin binaya geliyorum zaten."
Mingyu--"Yaa Ai Oat. Niye böylesin? Zaten çıkışta görüşeceğiz."
Oat--"Hadi görüşürüz. Kendine ne söylüyorsan bana da aynısından söyle."
Diyerek kapattı. Onu aramadığım için bana neler yapacağını biliyordum ve bu yapacaklarını okulda yapması son istediğim şey bile değildi.Ahh napacağım ben derken Ai Oat geldi. Gelişi bile insancıl değildi. 'Sen yandın oğlum' diye yakınırken sınıfta tanıştığım Xi Hao da geldi. Bir baktım Jaehyun da geldi. Evet tamamen bitmiştim. Gerçekten Oat'ın suratına bakamıyordum. Gözleri ile lazer çıkarmaya başlamıştı sanırım.
Oat--"Ooo bakıyorum da hiçbir sözüm dinlenmiyor sayın Kim Mingyu. İyi bundan sonra konuşmayayım o zaman. Boşunaymış dediklerim."
Mingyu--" Ya Ai öyle değil. Ama benim tatlı Oat'ım neden böyle yapıyormuş?" Diyerek Aegyo yaptım. Evet Jaehyun Koreli olduğu için beni çok iyi anlıyordu. Ama Xi Hao...Aegyodan sonra Jaehyun kahkaha attı.
Jaehyun--"Hyung, yapma. Ai Oat sizsiniz dimi. Ya ne kadar iyi bir evlat yetiştirmişsiniz tebrik ederim."
Tabi ben boş durur muyum? Oat'tan bahsetmiştim Jaehyun, JaeHwan ve Xi Hao ile konuşurken. Birden böyle bir manzara ile karşılaşmalarını istemezdim.Jaehyun çok tatlıydı, bir de bu tatlılıkla Oat'a tatlı tatlı konuşuyordu. Yeni bir evlat edinmiş gibi bakıyordu Oat. Bu çocuk ne ara bu hale geldi?
Oat--"Mingyu sizin sınıfta böyle çocuklar mı var? Sınıfını değiştiriyorsun. Bunlar nasıl dayanılmaz tipler. Sınıfta da mı böylesiniz?"
Diye övgülerini yağdırırken Oat'a son darbem olan ve beni kurtaracak o kişi.. divam şarkı söyleyerek geldi.Bütün kantin onu izliyordu. Yani bu cesaret ne yiğidim? Kendine gel sakin ol. Oat bunu izlerken her an kalpten gidecek gibiydi. Etrafı muhteşem yakışıklı 2 kişi ve aşırı tatlı 3 kişi tarafından sarılmış durumdaydı. Ona arkadaşlarımı böyle tanıtmak zorundaydım. Yoksa beni ciddiye dahi almazdı.
O malum kişi şarkısı bittikten sonra herkesin gözleri eşliğinde gelip yanımıza oturdu. Oat hayran Xi Hao hayran Jaehyun hayran. Okul 'Sen ne yapıyorsun?' diyor. Tayland perişan halde fln filan işte.
Jaehwan--"Selam yeni hayranlarım. Ah pardon hayranım çünkü bu üçlü sınıfta bana hayran olmuşlardı zaten. Adınız nedir?"
Oat--"Sen benim Mingyumun mu arkadaşısın? Daha ilk günden bu kadar iyi arkadaşları nasıl buldun? Ben Oat. Mingyu'nun manevi annesi. Aynı zamanda sizin de manevi anneniz olabilirim."
Derken JaeHwan'ın yanaklarını sıkıyordu. Etkilendiği çok belliydi. Yani kim etkilenmezdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Light || Meanie ~~
Fiksi PenggemarEllerim titredi senin boşluğunda. Yanışlarım anlamsızlaştı yanışlarında. Gözlerin görebileceğim en parlak yıldız sen ise görebileceğim en zorlu ders.. #1 MEANIE