Düşüncesiz bir karar ile gözlerimizi karartıp birbirimizi terk ettik, sonunda bitti. Sonun başlangıcını görebileceğimiz yoldayız.(Infınıte Dongwoo&Yoon Soyoon-Asking the heart)
-Kim Mingyu---------------
Wonwoo tanımadığım ve sürprizi olan kişiye uzunca sarıldıktan sonra koşarak Xuan'a sarıldı.
Gelen kişi benimle neredeyse aynı boyda, zayıf ve ne yalan söyleyeyim yakışıklı biriydi. Wonwoo ile birbirlerine çok büyük bir özlem ile sarılmışlardı. Arkadaş olsalar bile kaldıramazdım bu sarılmayı.
Wonwoo 32 diş sırıtarak konuşmaya başlamıştı. Çok güzel gülüyordu şu an. Kelimelere odaklanmak, Wonwoo'ya bakarken, her zaman zor geldi. Şimdi ise imkansız gibi duruyor.
Wonwoo--"Ya Xuan sana inanamıyorum. Gerçekten bunu yaptın mı? İyi ki geldin seni o kadar özledim ki. İyi ki varsın, gelmeseydin ne yapardım bilmiyorum? Tek bıraktın beni burada."
Wonwoo tanıştığımızdan beri inandığım bir kaç şeyi bu cümlelerle çoktan yok etmişti. Öfkeli ve kırgın olduğumu hissediyorum.
Gerçekten birbirimizle ilgili güzel hislerimiz olduğunu düşünmüştüm. Özledim demesi dokunmuştu. Ama 'Tek bıraktın beni burada' demesi.. cidden içime oturdu.
Ben onu tanıdıktan, o hayatıma girdikten sonra onun hep yanında oldum. Anlaşılan çok çabuk saçmalayan ve her şeyi yanlış anlayıp, umutlanan bir yapım var. Ama gerçekten istemiştim.
Ben böyle düşüncelere dalmışken Wonwoo yanıma geldi, özlediği kişi ile.
Wonwoo--"Bak Mingyu bu kişi Off, Fransa da birbirimizin herşeyiydik."
'Borboromozon horşoyoydok' gerizekalı.
Mingyu--"Tanıştığıma memnun oldum. Kopmanız yazık olmuş. Geç olsun güç olmasın değil mi?"
Demiştim en içtensiz halimle.
Off--"Aslında hala birbirimizin herşeyiyiz. Değişen bir şey yok. Mingyu bende çok memnun oldum. Bu arada gerçekten çok yakışıklısın. Wonwoo seninle arkadaş olduğu için çok şanslı, artık biz de arkadaşız bende çok şanslıyım. Tablo gibisin."Demişti gülerek. Sanane? Tabloysam sana mı tabloyum. Ne arkadaş olucam seninle. Hadsiz köpek.(Y/N:Arkadaşlar gerçekten çok sinirliyim şu an.Yazarken tıslıyordum. Benim içinde zor.)
Mingyu--"Teşekkür ederim. Seninde benden aşağı kalır yanın yok. Umarım iyi anlaşırız."
Wonwoo--"Mingyu senin gibi hemen kaynaşıyor insanlarla. İyi anlaşırsınız."
Mingyu--"Umarım.. neyse niye bir tek benimle tanıştın? Wonwoo tanıştırsana."
Wonwoo--"Tamam sakin ol. Evet Off bunlarda güzel çiftimiz Oat ve Pop. Aynı yaştayız. Onlarla da çok iyi anlaşacaksın. Biraz konuş istersen."
Deyip yanıma oturdu. Hala Off'u izliyordu. Fazla abartıyor da olabilirim şu an ama kırgın olduğumu hissediyorum.Off'un tanışma merasimi bittikten sonra oturacak yerlere baktı. Tam karşım boştu ama hala boş yer yokmuş gibi davranıyordu. Wonwoo'ya kaş göz yaptıktan sonra yanına geldi.
Off--"Wonuuu ben senin yanında oturmak istiyorum. Ne yapsak?"
Wonwoo--"Off bir şey olmaz geç karşıma otur. Birbirimizi izleriz. Bende yanıma oturmanı istiyorum ama erken gelseydin kapıldı gördüğün gibi."
Diyerek bana yaslandı. Off'a bakarken ki mutluluğu,bu sözleri... Dayanılacak gibi değildi. Köşede ağlayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Light || Meanie ~~
FanfictionEllerim titredi senin boşluğunda. Yanışlarım anlamsızlaştı yanışlarında. Gözlerin görebileceğim en parlak yıldız sen ise görebileceğim en zorlu ders.. #1 MEANIE