Delilik olduğunda kafanda zehir olduğunda,üzüntü seni yatağında kalbi kırık bıraktığında, seni umutsuzluğun derinliklerinde tutacağım ve bunların hepsi aşk adına.(Bebe Rexha-In the name of love)(Arkadaşlar şarkı çok güzel tüm sözleri yazasım geldi skmjdksfjsk)
--Kim Mingyu
-----------------------1 Yıl Sonra(Gerçektende öyle ksjdkfdsj)----------------------
----Wonwoo'dan-----
Wonwoo--"Mingyu hadi ya yine hocadan azar işiteceğim."
Her sabah olduğu gibi bu sabahta hanımcılık oynayan sevgilimi evden çıkarmaya çalışıyordum. Tutturmuş yok bulaşıklar kalmasın kokar,yok şurası sanki daha mı temiz olsa.Ya bak seni döverim çocuk.
Mingyu--"Tamam be geldim ne bağırıyorsun."
Sabır Allah'ım sabır...
Wonwoo--"Sadece ben beklemiyorum sevgilim hatırlatmak isterim. Aşağıda seni bekleyen Oat,Pop ve daha niceleri var.Sen daha takıl böyle yavaş yavaş. Korumayacağım seni bil."
Mingyu--"Sen kıyamazsın ki bana."
Ben mi kıyamam?
Wonwoo--"Emin misin?"
Mingyu--"Yani onlara bırakmazsın sen halledersin işini."
Wonwoo--"Doğru şimdi hızlan artık."
Sonunda aşağıya indiğimizde bizi bekleyen hyunglarım bakış açıma girmişti.Onlara doğru yürürken aynı zamanda geriye doğru gidiyor gibiydim.Valla haklılar yani birileri beni hergün 3 saat bekletse bende sinirlenirim. Mingyu'nun kulağına eğilip "Seni öldüreceğim." dedikten sonra tekrar daha hızlı bir şekilde yoluma baktım.
Gun--"Bak bir daha seni bekleyen en adi insandır. Bil diye söyledim."
Off--"Geç kaldııım geç.Yine neden sizin yüzünüzden."
Oat--"Ben hiçbir şey demiyorum binin şuraya hadi."
Wonwoo--"Gerçekten seni öldüreceğim. Sen daha gül eğlen."
Mingyu--"Ya tamam be bir daha yapmayacağım."
Arabaya binmiş sessiz sakin bir şekilde ilerliyorduk.Bu sefer harbiden kızmışlardı.
Wonwoo--"Bu sefer erkeklik sözü veriyorum,vallahi bir daha geç kalmayacağız."
Pop--"Tamam çocuklar lütfen dikkat edin."
Wonwoo--"Sen harbiden anne gibi annesin Pi Pop. İndiğimizde öpeceğim seni unutturma."
Oat ve Mingyu aynı anda boğazlarını temizlediğinde arabada ki herkes gülmeye başlamıştı.
Mingyu--"Tabiki öpebilirsin beni sevgilim.Şimdide öpebilirsin biliyorsun."
Ona gözlerimi kısarak döndüğümde karşılığım aegyo(inşallah doğru yazmışımdır) olmuştu.Kulağına eğilip"Ben seni bir öpeceğim ama nasıl anlatamam.Sen şu geç kalma huyunu bırakma da göreyim ben seni." Dediğimde dudaklarını büzüp önüne dönmüştü. O arada bizde varmıştık üniversiteye zaten.
Çantalarımızı alıp sohbet eşliğinde arabadan indik.Herkes bölümüne dağıldığında Off ben ve Mingyu tek kalmıştık.
Yol ayrımına geldiğimiz anda Mingyu etrafını kontrol ederek bana dönmüştü.
Wonwoo--"Mingyu ne olu--"
Sözümü yarıda kesen Mingyu olmuştu.
Mingyu--"Şşt!O yine burada Wonu"
Wonwoo--"Kim?"
Pardon nE
Wonwoo--"O mu?"
Mingyu--"Evet o."
--------------------------------------------------------------------------
Evet arkadaşlar. Geldik bir yıl sonra gelen bu bölüme. Nasılız bakalım? Keyifler nasıl? Sizleri özledim tabiki umarım siz de beni unutmamışsınızdır. Hala bu kitaptan bölüm bekleyen varsa eğer gelin bir alnızından öpeceğim.
Bunu bir geri dönüş olarak görün fakat sormak isterim. Sizce devam edeyim mi? Devam etmezsem başka bir fice de başlayabilirim bilmiyorum fakat bilmek isterim devam etsem okur musunuz?
Lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin. The Light ve Meanie ile kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Light || Meanie ~~
FanficEllerim titredi senin boşluğunda. Yanışlarım anlamsızlaştı yanışlarında. Gözlerin görebileceğim en parlak yıldız sen ise görebileceğim en zorlu ders.. #1 MEANIE