Ruh Hali

799 58 56
                                    

Hayatta ne olduğunu ve neden olduğunu hiç düşündün mü? Ellerin yanılgısını başka tenlerde hissederken gözlerin dolu dolu gülümserken, mutluyum diyordun.Gerçek mutluluk denen şey bu muydu sence? Cevabını vermeni dört gözle bekliyorum. :))

-Kim Minggyu

~~~~~~~~~~~

Evet hayatta her zaman mutluluktan bahsederiz, her zaman hayallerden yaşamak istediğimiz şeylerden fln. Oysa bu hayat bizim. Yaşamak için gelip, başka hayatları hayal ediyoruz, bazen ise başka kalpleri. Ama bize verilen bu hayatı elimizden geldiğince şekillendiremediğimiz; istediğimiz, mutlu olucağımızı düşündüğümüz hale getiremedikten sonra; neden hayal kuruyoruz ?

-Y/N

~~~~~~~~~~~

Evet masada duruyordum bir süre bakındım sonra selam vermeye karar verdim sonuçta tanımıyordum daha ve oda haliyle insandı ve yiyecek değildi beni değil mi ? 

 Mingyu--"Merhaba" 

dedim güzel bir tebessüm ile. Oda bana kafası ile karşılık verdi yine güzel bir dudak kıvrığı ile. En azından kovmadı diye düşündüm içimden. Daha sonra konuşmaya başlamak için bir konu aradım ve sonunda bulmuştum :)).

Mingyu--"Nerelisiniz acaba Taylara benzemiyorsunuz?" 

Wonwoo-- "Evet buraya Kore'den özel sebepler dolayısıyla ile geldim sanırım siz de Korelisiniz 

Mingyu--"Evet " 

diyip gülümsedim. Sonra biraz hava su muhabbeti ettik daha sonra gerçekten merak ettiğim birşey vardı.

Mingyu--" Acaba neden bir barda kola içiyorsunuz? Yani kesinlikle yanlış anlamayın sadece biraz farklı geldi."  Dedim yanlış anlamaması için dua ederek.

    Elimde ki içeceğe daha sonra kendi elindekine baktı, cevap vermeyi düşünüyor mu acaba diye merak ettim. Yanlış anladığını düşünüp mahçup hissetmeye başlıyordum. Özür dilemek için tam ağzımı açtım ki cevap verdi. 

  Wonwoo-- " Sen neden bu bar ortamında içki içiyorsun peki? " Dedi ve resmen 32 diş sırıttı.

 Yani burası bardı ve normal olan buydu barda süt içecek değildim dimi. 

Mingyu--"Burası bar değil mi sonuçta yani garip olan kola içmek." 

Wonwoo--"Evet garip olan kola içmek olabilir ama bu sana göre. Mekana geldiğinde çoğunluk aynı şeyi yapıyor diye yapmak zorunda değilsin sonuçta, farklı olmadığında neden yaşıyorsun ki " dedi.

     Cidden mantıklı gelmişti. Çünkü buranın içkisi alışık olmadığım için güzel gelmiyordu buna rağmen içmeye çalışıyordum ve sanırım oda bunu fark etmişti.  Bir an kendimi sorguladım. Sonra ona parlayan gözlerle

Mingyu--"Haklısın aslında. Adın nedir?" Dedim. Kafamı kaldırdığımda bir arkadaşı yanına gelip fısır fısır bişiler söyledi.

Wonwoo--"Adım Wonwoo ama şu an gitmem gerek kusura bakma sana iyi eğlenceler." Dedi  ve koşarak çıktı.

    Keşke gitmeseydi ya. Neyse gitti sonuçta ama niye numarasını almadım bir daha nerede görücem belki burada görürdüm fazla takmamaya çalışarak  Ai Pop ve Ai Oat'ın yanına gittim.

   Artık bizimde çıkmamız gerekiyordu. Eve doğru yürürken aklım o çocuktaydı. Oat ve Pop da keyifli bir muhabbet ediyorlardı onlara katıldım biraz düşüncelerden sıyrılmıştım.

The Light || Meanie ~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin