Bölümü, @gilbertelena'ya ithaf ediyorum.
İyi Okumalar խ
♥9. Bölüm: Pucca Aşkına!
KUMSAL'IN BAKIŞ AÇISINDAN
Kapı çalındığında hızlı adımlarla oraya doğru ilerledim. Annem evde yoktu, ben dışarıdayken gitmiş olmalıydı ama Deniz, evdeydi.
Her ihtimale karşı, "Kim O?" diye seslendim, kapının ardındakine. Cevap gelmeden önce, bana bol gelen -Deniz'in- eşofmanı yukarı çekiştirdim.
"Romeo."
Hıa?
Bir an şaşkınlıktan bıraktığım eşofman, bacaklarımdan sıyrılıp yeri boyladı. Başkalarında bardak düşüyor!
Pucca'lı iç çamaşırımı gördüğüm dakika eşofmanı çekiştirdim ve az önce ki sesin sahibini idrak etmeye çalıştım.
Toprak..
Nam-ı diğer, Çakma Romeo.
Hass... nereden bulmuştu evimi? Niye gelmişti? Ah!
"Şey," yanaklarımın kızardığını hissettim. "... Romeo ölmedi mi ya?"
Sen salak mısın, Kumsal?
Kesinlikle!
Kapının ardından kıkırtı yükseldi. "Kapı?"
Yutkundum ve kalbimin ritmini kontrol etmeye çalıştım. Kendimi ona bu kadar çok kaptırdığıma inanamıyorum. Aptal! Bu sefer bir elim eşofmanda diğer elimlede kapıyı araladım. Başımı aralıktan uzattığımda bir adet gamze, iki adet mavi göz, bir adet piercing ve müthiş dudak sahibi olan insana baktım. Sapık mısın kızım sen?
"Merhaba," dedi, gülümsüyordu ama aynı kafedeki gibi sesinde ifadesizlik vardı. Şey gibi... kuru erik.
"Merhaba?"
Bana gülümsedi ve cebinden çıkardığı bir eliyle, kapıyı itti; benim kapının arkasında olmam, onu zorlamamıştı bile. "Biliyor musun? Uykum var." Etrafa bakındı. "Odan nerede?"
Ne? Yok artık. Beraber mi uyuyacaktık? "Olmaz, evine falan git. Annem görürse-"
Eliyle ağzımı kapattı. "Görmeyecek."
O an bin kere bayılmak istedim. Ay, eli sıcacıktı. Ve dudaklarıma değiyordu! Kalbim teklemeye ve midem düğümlenmeye başladı. Gerçekten, elini çekmezse bayılabilirdim.
Bakışlarımı kaçırdım. Eliminle eline vurup, elini uzaklaştırdım. Hâlâ soru soran gözlerle baktığı için, odamı işaret parmağım ile gösterdim. Tövbe yarabbim. Sanki şey yapacaktık.
O önde ben arkada sessizce odama girdik. Deniz, odasında bilgisayarı ile ilgileniyordu. Duymamıştı bizi. Duysa anında yanımda olurdu. Biliyorum ben meraklı malımı.
"Odan şirinmiş." diye mırıldandı ve kendini yatağıma attı, Toprak. Hâlâ kalbim teklerken onu başımla onayladım ve gülümsedim.
Kesin beni takip etmişti, sormama gerek yoktu, ayrıca, merakta etmiyordum. Burada, yanımdaydı ve benim organlarım değişik tepkiler verip beni hem rahatsız ediyor, hem de rahatlatıyordu. Bu değişik duyguları ilk defa tanımadığım birinde tadıyordum. Belki de ilk görüşte aşk denilen şeydi, ama böylede ummuyordum.
Toprak, ayağı kalktı, tişörtünü bir çırpıda çıkartığında, hızla bir elimle gözlerimi kapattım . Namusluyum ben taam mı?
"Ne yapıyorsun ya?" diye şaşkınlıkla sorarken omuz silktiğini hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAKMA ROMEO ♥
HumorBizim aşkımız sarılmayla başlamıştı, sarılmayla devam edecekti ve sonumuz, ikimiz sarılıyorken bitecekti. Bizimki aşk hikayesi değil, bizimki bir sarılmadan doğan, koca bir beraberliğin hikayesiydi. Ve birde... kaybedenlerin hikayesi.. ...