6. Bölüm

139 39 10
                                    

Misafirlerimiz çok geç saat de kalkmışlardı .  Ateş ve Buğra ısrarla bizde kalmak istemişlerdi.

Ertesi sabahı ben uyandığımda herkes uyanıktı.  Annem kahvaltıyı hazırlamıştı.

Annem:  gğnaydın paşam.  Ardiye den bana 3  tane Domates getirir misin?

Tamam.

İlk kez inicektim oraya.  İlk geldiğimde Babam demişti oraya fazla dan erzak depolarız diye.
Kapıyı açıp, işığı bastım ve yavaşca merdiven den indim .  Etrafa bakıyordum.  Domatesleri bulmuştum, elim deydiler.  Tam arkamı dönmüştüm merdicenden çıkacaktım ki sanki biri bana bakıyordu. 
Korkmuştum hızlıca merdiveni çıkıp kapıyı kapatdım.
Annem benim birşeyden korktuğumu anladığı halde,  bana sormadı.
Domatesleri annme verdim

Babam: mutfakta mı  yiyoruz.  Ben yemek odasında sanmıştım.

Annen:  hayattım akşam yemeyini yeriz. Hadi çocukları çağır gelsinker, kahvaltı hazır.

Babam uzun süre gelmemişti.  Ev büyük dü araması zordu.  Ben sessizxe gidip masaya oturdum ve annem yine sormadı.

Kahvaltı biydikten  sonra ablalarım temizlik yapacağız diyip masadan kaljtılar.  Annem de mutfakta uğraşıyordu.  Babam , kuzen lerim ve ben oturuyorduk.

Daha sonra ablalarım geri geldi.

Sanem: Eveeençt!

Ablam nutlu bir şekikde
Gel bakalım.  Sana süprizimiz var.

Süprizlere bayılıyordum.  Bugün ise nefret ediyorum.

Ayağa kalktım ablalarıma doğru yürüdüm.  Hepsi arkamdan gelmişti annem hariç.

Horror House ( Final oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin