Üçü birden aşağa koştular bende cama tırmandım.
Oha!
Buğra Zombi deyince anlamamıştım ney olduklarını sonra Hortlak deyince anlamıştım. Önceden babam çok korkunç hikaye anlatıyordu. Birgün sormuştum babama.
Baba Hortlakların tipi nasıl diye.
Babam: oğlum hiç hayatımda görmedim.
Ben: peki gerçekten var mı bunlar?
Babam: bence yok. Küçükken bana amcam anlatmıştı ki bizim orda biri ölmüş akşama geri Hortlamış diye ama bana sorarsan yok böyle birşey.Şimdi camdan aşağa bakıyorum ve Hortlaklar geliyorlar. Hava karanlık olduğundan pek birşey göremiyordum sadece normal insan gibiydiler hepsinin kıtafetleri vardı. Kiminde beyaz bir örtü kimindede normal kiyafetler vardı.
Hemen camdan inip odama koştum. Odadan babamın numarası yazılı olan kağıdı aldım. Babam birşey olursa beni ara demişti .
Annem lerin odasına geri gittim. Ev telefonubdan babamın nummarasını çevirdim. Telefon çalıyordu. O esnada cama doğru baktığımda korkunç bir kalabalık vardı. Yağmurda yağmaya başlamıltı.
Nihayetinde babam çıktı.Alo, baba?
Oğlum ? Herşey yolundamı?
Hayır, baba, Hortlaklar geldi.
Ney kim grldi?
Baba, Hortlak diyorum ya.
Oğlum, sessin gelmiyor. Herşey yolundamı ?
Hayır, baba! Ben Ven artık bağırıyordum . Çaresizlikten ağlamaya başladım.
Baba, Hortlaklar diyorum.
hortlakmı? Oğlum, yoldayım hemen geliyorum. Cam ve kapıları kapatın yolayım.Telefonu kapatdıktan sonra bende aşağa diğerlerin yanına gittim.
Son merdivendeydim Funda ablamı mutfağa koşarken gördüm.
Ben mutfağa doğru giderken Buğra benden önce gitti. Sanırım beni görmedi. Buğra kapıdan içeri girmemişti öylece duruyordu. Bende onlara doğru tam varmıştım ki Buğra bağırmaya başladı.
Fundaaaa fundaaa koş sana!
Buğra neden bağırıyordu anlamadım diye kafamı mutfağın kapısından soktum. Tam o sırada canavar ablamı kendisine doğru kaldırıyordu.
Buğra arkasını dönüp giderken ablam ona bağırıyordu .
Buğra Buğra!
Buğra koşuyordu. Ben canavara bakıyordum ve ablama.Buğra Sanem ile konuşuyordu.
Buğra Funda ablama yardım etmeyecekmiydi?
Yine onlara döndüğümde merdivenlere doğru koşuyorlardı. Funda ablam okadar bağırıyorduki bende hızlıca kaçtım ordan.
Merdivenlerden yukarı koşmaya başladım. İlk katta odama doğru koştum. Sonra aklıma geldi yan tarafa annemlerin odasında sanıyorlardır beni diye. Onların odasına koştum kimse yokru. Tuvalete de baktıktan sonra ordan çıkıp onları arıyacaktım ki bana doğru geliyorlardı Hortlaklar.Aaa, Ece değil mi bu? Çok değişmiş.
Ece, buraya gel. Ben burdayım.
Sana ne oldu böyle ? Çok tuhaf gözüküyorsun .
Ece yaklaşırken tuhaf tuhaf sesler çıkarıyordu . Ağzı gözü yamulmuş çok korkunç gözüküyordu .Ereeen kaç sana!
Buğra bana doğru geliyordu. . Elindeki balta ile Eceyi öldürdü. O an dondum kaldım, neden öldürdü Eceyi .
Eceydi o.
Hayır, hepsi Hortlak bunların.
Bir kaçını daha öldürdükten sonra. Bana dönüp: eren, hadi koş. Merdivenlerden yukarı koşacağız ablan da orda. Arkamdan gel tamam mı? Sakın durma. Ben ne dersem o. Ben koş dersen koşacaksın ben gelemesemde sen yanlız gideceksin. . Ablan o gizli odada. Biliyorsun hangi odayı dediğimi değil mi?
Evet, resimler var duvarda.
Aynen aferin sana. Hadi şimdi .
Buğrayla birlikte koşmaya başladık . Çok korkuyordum ama babam gelmiş olmalıydı yoksa çok zaman geçmedimi.?? Buğra bana "geri dön "demesiyle bende bende kendime geldim . Geri dönüp koşmaya başladık.
Beni iyi dinle,ben bunları kendime doğru çekeceğim ilgilerini sende hızlıca ablana koşacaksın . Şimdi arkamda saklan Hortlaklar gelmeye başladıkları an hızlıca koşuyorsun!
Sen gelmeyecek misin?
Bende hemen arkandan geleceğim
Hortlaklar gelmeye başlamıştılar. Ben Buğra nın arkasında saklanırken düşünüyordum babam nerde kaldı diye. Acaba annemi bunlar mı yedi?
Funda ablama ne oldu acaba?Buğra bağırarak : hadi koş şimdi !
Buğra koş deyince biran emin olanadım. Neden Funda ablama yardım etmedi bize ediyor? Yinede koşmaya başladım biraz koştuktan sonra arkamı döndüm.
Eren , durma koş!
Hızlıca koşmaya başladım hortlakların biri bana çok yakındı. Tam merdivenlerden aşağa iniyordum ki aklıma geldi. Buğra yukarı çık demişti. Ablam ordaydı. Geri yukarı çıkacaktım ki Hortlaklar vardı. Mecbur inmeliydin.
Merdivenin son basamaklarındayadım ki karşımda babamı gördüm. Hızlıca ağlaya ağlaya koşmaya başladım .Babaaaa, babaaaaa!
Tam salonu yarılamıştım ki birden yer titremeye başladı . Ben deprem oluyor sandım . Yerden kalkacaktım ki yer yarılmaya başladı . Okadar şaşırmıştım ki ne oluyor diye? Yerde yuvarlak büyük bir çukur oluştu her yer tozla kaplandı ama biraz daha zamen geçtiğinde toz değil sis olduğunu anladım, sisin içinden çıkanları önce benim yaşıtım çocuklar zanettim ama daha sonra daha net görmeye başladım. Büyük kafalı uzun bilekli kısa bacak ve kısa kollu bi acayip görünümlü tuhaf canavarlar. Bunlar da ney??
Bana doğru geldiklerini görünce ayağa kalkıp babama koşacaktım ki bacağımdan tutdu.Sen bizimle geliyorsun
O an okadar korktumkiBabaaaa yardım et!
Diye feryat ettim!
Babam koşarak ona tekme vurdu.
Tekmenin şiddeti ile çıktığı deliğe geri düştü. O sırada diğerleri tam üzerime doğru geliyorlardıki babam koşarak Eren kaç burdaaan dedi ve onları kucaklıyayım derken hep birlikte deliğin içerisine düştüler.
Birden o koca delik kapandı.
Ben ayağa kalkıp baktığımda hiçbirşey yoktu sadece merdivenlerden aşağıya inen hortlaklar dışarda.
Baba?? Babaaaaaa???