30. Bölüm Buğra

129 19 75
                                    

Camdan baktığımda Hortlakları görünce ilk inanamadım.  Eren meraklı şekilde  neoldu?  Banada deyin. Ereninin sesiyle kendime geldim.  Sonra bağırarak  Hortlak bunlar.  Aşağdaki camı ve kapıları kilitleyelim önüne birşeyler  koyalım.  İçeri girmemeliler.
Birlikte koşmaya başladık.  Sanem ve ben önden  koşuyorduk. Funda ya döndüğümde elinde not defterini görünce çıldırdım.

Gerizekalı mı bu kız ya?
Bağırarak: Fundaaaa?  Neyapıyorsun? Kafan iyimi? Vaktimiz yok sende not alıyorsun.

Funda:  Buğra bunlar önemli, tamam mı?  Yarın  birgün işimizi görür.

Böyle  oyalanırsak  yarına  çıkamayız.  Şimdi dağılalım.

Merdivenler den hızlıca indik.  Funda  oturma salonuna gitti.  Sanem de misafir odalarında.  Ben doğrudan evin kapısana koştum .
Kapıyı killtledim.  Kapının yanındaki iki camı da kontrol ettikten sonra Bende odaları konttol etmeye başladım.

Odanın içindekilerini görünce mutluluktan bağırdım.  Yaaa...heyt be!  Bunları kim buraya koymuş bilmiyorum ama Allah razı olsun. Tamir malzemeleri vardı. Balta dan tut testereye kadar herşey mevcut. Hemen elime baltayı alıp cebime tornevidaları doldurdum. Hortlakları Bunlarla veya baltayla ya delerim yada ezerim. Bir yabancı korku filiminde görmüştüm, beyinleri darbe almazsa devam yaşıyorlar diye. Hemen kızları alıp bu odaya gelmeliyim. İçime bir Umut doğdu büyük ihtimalle kurtula biliriz. Belki Ateş şerefsizi polisleri yollar.
Aklım almıyor bizsiz kaçtığına.
Demekkin Eren haklıymış, tze tze çocuk bunları görüote aklınınyitirmemiş.
Eren... Allah kahretmesin Eren nerde?
Odadan  çıktığığımda Fundayı mutfağa girerken gördüm.   Hemen ona doğru koşmaya başladım.  Mutfağın kapısına varınca korkudan bir süre sesim  çıkmadı.  Funda canavara sırtını dönmüş halen birşeyler yazıyordu.

Fundaaa!  Fundaaa!  Kaç sana!

Funda yüzüme bakıp devam yazıyordu.
Tam Elimdeki baltayı kaldırdım canavara doğru gidecektim ki  canavar Fundayı tutup yukarı kaldırdı ve ben anladım ki artık onun için yapabileceğim bir şey  yoktu.  Gözlerim dolmuştu göz yaşlarıma hakim olamıyordum. Sonra hızlıca arkamı döndüm .  Elimin tersiyle gözyaşlarımı silip derin nefes alıp verdim.

Diğerlerini kurtarmam lazım....   

Tam Sanem bir odadan çıkıyordu ona hareket çektim yanıma gelsin diye.  Sanem bana doğru koşmaya başlayınca bende hızlıca ona doğru koştum.  Koşmaya başlarken Fundayı duyuyordum.

Buğraaa Buğra!

Funda nın bağırışına  kalbim sızlasada  ona yardım edemeyecektim.

Sanem koş yukarı!

Buğra,  ne oldu?  Bu sesler ney? İçerimi girdiler ?

Sanem ağlıyordu.  Evet,  çabuk ol yukarı saklannamız lazım.

Funda ve Eren nerde ler?

Sanem onlar yukarı çıktılar bile. Şimdi koş!

Sanem ile merdivenlere doğru koşmaya başladık. Eren nerde acaba? Sanemi nerede saklaya bilirim? Nereye gitse?
Merdivenlerden koşuyorduk ama benim aklım halen eren deydi. Diğer taraftan Funda nın çığılıyı. Artık burdan sağ kurtulma ihtimaline inanmıyordum.

Sanem: be yapacağız şimdi? Nereye çıkıyoruz?

Seni emniyete götüreceğim.

Hayır, diğerleri gelmeden olmaz!

Sanem sen durumun ciddiyetini anlamadın galiba? Vaktimiz yok.

Sanem durmuş etrafa bakıyordu. Nerdeler?

Hatırlıyor musun bir gizli oda vardı. Eren düşmüştü duvara yaslanırken onlar orada lar şimdi seni oraya götürüp yardım çağıracağım.
Büyük bir yalandı ama bmyle deme lazımdı.
Birlikte odaya doğru koşmaya başladık.  Odanın önünde durup:  bak Sanem,  sakın burdan çıkma!  Duydunmu beni?

Sen nereye gidiyorsun?

Ben de geleceğim  ama ilk Ereni alıp gelmem lazım.

Nasıl yani?  Onlar zaten içerde değil lermi?

Onlar başka yerde saklanıyorlarlar.  Şimdi onları alıp geleceğin.  Çıkma sakın bu oda dan!

Buğra,  kurtulacağız değil mi?

İçeri gir ve sakın çıkma.

Sanem odaya girerken bende arkasından baktım.  Duvarı eski pozisyona getirdim ve  olduğum yerde kaldım.
Yemin ederim buradan sağ kurtulamazsam bile çoğunuzu geldiğiniz cehenneme geri göndereceğim.... Allahım bize güç kuvvet ver!! Bana yardım et yüce rabbim.

Horror House ( Final oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin