10. Bölüm

148 36 17
                                    

Aaaaa aaaaa
Anne!
Aaaa aaaa

Okadar korkmuştum ki bağırıp duruyordum.  Ablalarım koşarak yanıma gelip beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı.

Buğra:  oha!

Ateş:  hey,  gizli oda.

Ateş gizli oda deyince bende sakinleşip ayağa kalkıp,  baktım .  

Sanem:  eee,  ne duruyoruz? Girelim, bakalım ne var.

Buğra:  telefonlarınızla ışık açın.  Bakalım içerde ne varmış.

Ateş:  amcamları çağıralım mı?

Funda:  neden?

Ateş:  onlarda bilsin.

Buğra:   Off,  Ateş,  sende amma korkak çıktın.  Neyse sen kal şimdi korkudan altına kaçırırsın. 

Ateş:  ha ha ha,  çok komiksin!

Buğra:  huuu,  belki cinler vardır.  Bilinmeyen yaratıklarda ola bilir.

Funda: abartmayın yaa.

Ateş  telefonunun ışığını açıp  önden içeri girdi.  Arkasından Funda ablam ile ben girdim.
İçerisi çok karanlıktı.  Bayağı büyük bir odaydı.   Duvarlarda değişik sembollar vardı.  Bir köşede masa, masanın üzerinde kalın bir kitap  duruyordu.

Funda:  baksanıza buraya.  Burda  ne var.

Yerde  büyük bir delik vardı.  

Ateş:   Buraya gelin!

Birlikte Ateşin durduğu yere gittik.  Yerde  garip dört köşe bir sembol  vardı.

Buğra:  durun belki şu kitapta birşeyler yazıyordur bunun la ilgili.

Buğra masadan kitabı alıp geldi.   Elinde birkaç tane mum da vardı.  Mumları daha önce fark etmemiştim.
Cebinden çakmak  çıkarıp önce mumları yaktı sonra yere oturdu.  Buğra  kitabı okumaya başlamıştı. Diğerleride yere oturdu.  Ben ise ayakta duruyordum.  Birden Buğra kahkaha atarak:

Ey dinleyin şindi.  Herkes   Bir köşesine geçsin.

Ateş:  neden?

Buğra cevap vermeden kitabı ortaya koydu.

Elele  tutuşmamız lazım.
Sonra Buğra okumaya başladı:

Arakum raskule
Makulum  baçkule
Baçkura Arçura
Baskura  Arçura
Baskura  Arçura

Horror House ( Final oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin