7

213 21 25
                                    

Gjithcka po shkonte normalisht. Kendi nuk po bente asgje. Asgje ne lidhje me Aldin se keshtu pastaj normal qe s'mund te rrinte pa bere gje. Kishte prezantuar shoqen e saj, Sonen, me kusheririn e saj,Dejvin. Gjerat po shkoni mire mes tyre. Dejvi ishte djale i mire. Kendi e vleresonte shume dhe kishte besim qe ai nuk do e merziste Sonen. Erdhi ta takonte ne shkolle gjate ores se pushimit. Hahah sa te turpshem qe ishin. Kendi i shihte duke qeshur. Ajo nuk mendonte kurre se do gjendej ndonjehere ne ate gjendje. S' ishte bere kurre me turp deri me sot. U nda me Dejvin dhe u fut brenda dhe ne hollin e shkolles pa Aldin. I doli para dhe e pyeti per Onin.
- Ku eshte Oni?
Aldi u step ne fillim, sepse se kishte mendjen pastaj iu pergjigj:
- Ne klase.
Kendi u nis per tek Oni. Ajo kishte provimet e frengjishtes dhe donte t'i ndihmonte djemte. Ne fakt po e bente per Aldin, por meqe ishte me e afert me Onin ia dha atij.

                               ***
Te nesermen Kendi po fliste me disa shoqe ne korridor, nderkohe qe pa Elonen te vraponte e shqetesuar.
- Ejj Elona prit. Cfare ke ??
- A..A..Aldi,- tha duke iu marre fryma.
- Ca ka Aldi?
- Po me ben presion qe t'i tregoi emrin. Hajde mos te na shohi bashke se do e kuptoje.
- Ti nuk je mire, - i tha Kendi, - vetem per kete je bere keshtu. Po le ta marri vesh moj. Shiko si je bere ti . Eja me mua.
Te dyja shkuan drejt Aldit qe qendronte ne kembe perpara deres se klases se tij me shokes.
- Cfare i bere Elones me?
- Asgje s'i bera. Te me tregoje emrin e asaj vajzes dhe do e le rehat.

Dukej aq i guximshem ne ato momente, sa Kendin e kapi damari i saj😂. Ai nuk mund te tregohej me i guximshem se ajo.

- Ne rregull. Ta siguroj une qe do te ta thote, - iu pergjigj Kendi dhe vazhdoi te ecte drejt klases se saj bashke me Elonen.
Eri, qe deri ne ato momemte ishte me Aldin, shkoi pas tyre.
- Une e di se kush eshte ajo vajza, - i tha Kendit me plot siguri.
"Ore kur filluan te behen te gjithe trima keta?!"  -  tha me vete Kendi.
- Edhe kush eshte sipas teje?
- Ti je.
- Hahaha ouu ??! Dhe nga e nxorre ti kete? - iu pergjigj Kendi me ironi, por nga brenda po plaste.
- C' rendesi ka . A je ti?
- E para mjaft imagjinove gjera nga mendja jote dhe e dyta ty nuk ka c'te duhet fare, ne rregull?
Kjo eshte mes Aldit dhe Elones.
- Okj po mos harro qe i the se do ia tregoje sot .
- Nuk harroj. Do ta pres mbas mesimit t'ia them, - tha Kendi dhe u largua.

Fatmiresisht Sona i kishte kerkuar Dejvit te vinte. Kendi e dinte kete po gjithsesi vendosi t'i mbante pak me shprese cunat se do u tregonte qe ishte ajo vajza qe kishte kerkuar informacione per Aldin.
Tashme dukej qarte qe ata e kishin kuptuar, por kjo loja po i pelqente shume. Kendi vdiste per lojera. I jepnin jete thoshte ajo.😂😂
Dolen jashte pas mesimit dhe Eri i kerkoi te prisnin Aldin.
- Ouu s' do rri gjithe diten te pres ate une. Ai po vonohet.
Nderkohe qe Dejvi po priste aty.
Sapo Aldi del, Kendi i thote :
- Aldi prit deri neser je qe je , se me duhet te iki tani.
Ajo merr Dejvin dhe fillojne te largohen qe aty, pa i lene mundesi Aldit te flase.
Dejvi e kuptoi qe kishte dicka te cuditshme aty dhe i hodhi doren ne qafe Kendit.
- Hahah o te vdes une per ty ,- i tha Kendi teper e kenaqur per situaten qe kishte krijuar. Vazhduan te ecnin dhe Dejvi ndodhej mes Kendit dhe Sones. Shoket e tjere te klases ndodheshin pas nesh. Ata filluan te hidhnin kunja rreth atyre te dyve. Madje, Rildi, nje prej shokeve me te mire te Kendit dhe Sones, e kapi Sonen nga krahu dhe i tha :
- Po ky kush eshte ?
- Eshte kusheriri i Kendit, - iu pergjigj Sona , e cila po ndihej mjaft ne siklet.
Fjalet po vazhdonin dhe situata po nxehej shume. Dejvi ishte acaruar ne maksimun. Kendi e kapi prej krahu dhe po perpiqej ta bente te ecte me shpejt.
- Qetesohu Kend! S' kemi pse ecim shpejt prej tyre. Ne qofte se kane gje me mua, mund t'ua zgjidh.
Kendi u tremb. Nuk donte qe te ndodhte sherr.
- Dejv te lutem ikim sa me shpejt, te lutem.
Dhe u nisen te tre duke shpejtuar hapat. Ina i ndiqte mga prapa. Ajo nuk ishte aspak dakort per lidhjen mes motres se saj dhe Dejvit. Nuk donte qe motra e saj te lendohej, por sigurisht nuk mund ta linte vetem.
- Te kam thene me mijera here,- i thoshte Sones, sapo Dejvi u largua, - nuk dua te takohesh me me te. Te pakten ketu te shkolla te mos vije me . E pe se c' ndodhi? Po sikur te ishin zene?
Sona po ndihej keq, jo sepse ne qofte se do ndodhte dicka do ishte faji i saj, po sepse Dejvi u merzit.
- Po ti seriozisht e ke ? - i tha Kendi kur degjoi pse ishte e merzitur.
- E tille eshte Dashuria o Kend!
- Nuk di c' eshte dashuria, po ske pse merzitesh per Dejvin. Do i kaloj inati.

Kendi s' arrinte ta kuptonte. Okj edhe ajo u merzit shume per Dejvin, por jo aq tragjike sa e bente Sona.
"Nuk e di c'kane keta njerezit e sotem." - tha me vete dhe vazhdoi te ecte.

U nis per te Andrra.
Sapo mberriti filloi ti tregonte c' kishte ndodhur me Sonen dhe Dejvin.
- Ehh keshtu esht dashuria!- i tha Andrra Kendit, - Ja se do e provosh edhe ti me Aldin .
- Seriozisht e ke ti ??!! Te bej une ashtu per nje cun. Harroje Andrra!!
- Ehe, ja se do e shohim!
- Pa prit pak! Po ti ku e di si eshte dashuria ?!- i tha Kendi dhe filloi ta guduliste. Te qeshurat e tyre degjoheshin ne shkallet e pallatit.
- Hahah mjaft Kend ,te lutem!
- Jo po ma trego pra , nga e di ti.
Vazhduan te luanin me njera tjetren. Koha kalonte shume shpejt kur ishin bashke, por ato momente mbaheshin mend perjete.



Edhe nje pjese te trete per sot per te gjithe ata qe kane votuar.
Nje dhurate e vogel😂😁

Engjelli Im I LumturiseWhere stories live. Discover now