Ditet kalonin dhe gjerat shkonin mire. Ne shkolle, Kendi nuk ishte edhe aq e guximshme me "provokimet" e saj. Dukej sikur bllokohej kur e shihte ate. Zeri nuk i dilte, ngrinte ne vend. Vetem qendronte perballe tij duke adhuruar qendrimin e tij, duke zgjuar pak nga pak nje ndjenje te re.
- Po te qesh e gjithe fytyra, - i thote Sona duke iu afruar ngadale.
- Haha jo mi pse te me qeshi?
- Po e sheh ashtu sic shoh une Dejvin.
- Jo jo, ne thjesht flasim.
- Une nuk thash cfare po beni ju, une thashe se cfare po ben tiii, - iu pergjigj Sona dhe filloi te qeshte.
- Mos qeshhh.. ska asgje te tille . Une nuk po e shoh fare.
- Ehe e besova.
Sona ishte nga ato vajzat e sinqerta qe thonin ate qe mendonin dhe kjo gje i pelqente Kendit. I duhej dikush qe t'i shpjegonte se cfare ishte ajo gje e cuditshme qe po i ndodhte.Pasdite i shkruan Aldit.
Kendi: Cfare po ben ?
Aldi: Hic po rri me shoqet.
Kendi: Me ke me me ke ??
Aldi: Me shoqet e lagjes
Kendi: Futu brenda ne shtepi se ka filluar te fryje ere dhe do ftohesh.
( Nderkohe qe vera sapo kishte ardhur😂. Kendit nuk i pelqente qe Aldi te qendronte me goca te tjera. Mund te themi se ishte pakkkk xheloze.)
Aldi: Hahaha eshte vape
Kendi: Nuk eshte jo.
( " Ouu mos!!" Kendit i rreshkiti gota qe kishte ne dore dhe u thye. Kjo ishte pasoja e pare e kesaj xhelozie.)
Aldi: Une kam😂😂
Kendi: Ndiz freskusen😂
Aldi: 😂😂😂 pse u bere xheloze ti?
Kendi: 😂😂😂jo more.
Aldi: Je e sigurt?😂😂
Kendi: Ëëë
Aldi: He pra 😂😂😂😂😂
Kendi: 😂😂😂 po jo pra.
Aldi: Tani sa u largova nga shoqet.
Kendi: Shume mire bere.
( Ishte vertet nje lehtesim per te me besoni, pavaresisht se gota qe u thye nuk ngjitej me😂.)
Aldi: He u nxehe ndopak?😂😂
Kendi: Jo.
( Mendja i shkoi direkt te gota qe theu. "Nuk mund te ishte pasoje e nxehjes."- i tha vetes per ta ngushelluar. )
Aldi: Jo fareee?!! Theve ndonje gje?? 😂😂😂
Kendi: Theva nje gote padashje, por nuk kishte lidhje.😂😂
Aldi: 😂😂😂e ndjeva pz.
( Kendi filloi te qeshte me vete. Aldi kishte filluar ta njihte mire.)
Kendi: Po nuk kishte lidhjeeee😂
Aldi: 😂😂 po po.Te nesermen, Kendi po priste ne rresht duke e rrotulluar koken 360° per te gjetur imazhin e Aldit, i cili nuk kishte ardhur ende. Sapo Aldi u shfaq ne deren e shkolles, degjoi nje vajze te thoshte:
- Oo kush erdhi!! Erdhi Ylli!!
"Yllii???!!!! Cfare dreqin po thote kjo?? Kush dreqin eshte kjo qe i thote atij ylli??? "
- Po kjo kush eshte? - pyeti Elonen, nderkohe qe fytyra e saj e shprehte me se miri acarimin ne ato momente.
- E ka Aldi ne klase, - tha Elona dhe filloi te qeshte.
- Ca ka per te qeshur ? - e pyeti Kendi plot seriozitet.
- U bere xheloze per Aldin??!!- tha Elona dhe vazhdoi te qeshte.
- Jo moj. Pse duhet te behem xheloze une per te?! Nuk ka lidhje.Nuk e vazhdoi temen, por nervat i kishte ne kulm. Aq sa nuk ia hodhi syte fare Aldit kur u afrua prane shoqes se tij te klases, madje gjithe diten nuk doli nga klasa qe te mos ndeshej me te, por nuk duroi shume. Kur dolen nga mesimi i kerkoi Erit qe ta merrte ne celular dhe ta pyeste ku ishte. Eri pranoi dhe e mori. Sigurisht qe Aldi e kuptoi se pyetja " Ku je ?? " i perkiste Kendit, por serisht nuk iu pergjigj.
- Kam dal me te klases. Nuk te them dot se ku jam, - i tha Erit." Ka dale me te klases?! Domethene ka dale me ate gjënë?! Ashtu ?! Epo mire keshtu vazhdo."
Ishte shume e acaruar. Ai as nuk shkonte ta takonte ate dhe ketej dilte me shoqet e tij. Ndoshta ishte pak e tepruar, por e tille ishte Kendi.
Shkoi te takonte Andrren. I tregoi per ate vajzen dhe Andrra filloi te qeshte.
- A mund ta di se cfare ka per te qeshur ketu? - pyeti gjithe seriozitet Kendi. Ajo ishte e acaruar , ndersa ata qeshnin.
- Nuk ke pse behesh xheloze per Aldin, - i tha Andrra dhe vazhdonte ta shihte e qeshur.
- Nuk jam xhelozeee. Nuk mund te jem. Apo jo??
- Hahaha je je .
- Oo kjo nuk duhet te me ndodhi mua,- filloi Kendi duke u ankuar.
- Eshte dicka shume e bukur. Jam e lumtur per ty edhe psee... nuk e njoh ate Aldin.
- Eshte shume i mire, - tha Kendi ne pavetedije dhe buza i qeshi.
- Kur me sheh ai une...une nuk e di.. me merret fryma. Syte e tij... syte e tij jane te shndrritshem. Nuk dua asgje tjeter vetem ai te me shohi ashtu.
- Ehhh, - e nderpreu Andrra. E kuptoi qe Kendi kishte filluar te hynte ne boten e saj ku ekzistonte vetem Aldi.
- Keshtu .. domethene eshte i mire, - tha Kendi.
Filluan te dyja te qeshnin. Kendit nuk para i ndodhte te mendonte me ze te larte, por mesa dukej Aldi e kishte bere shume te shperqendruar keto kohe.Shkoi ne shtepi dhe vuri muziken ne sfond. Kengetari i saj i preferuar ishte Eminem, nje reper shume i famshem, por ajo filloj te degjonte nje kenge romantike. Ato qe flisnin per dashurine,perrallat e gjerat e tilla. Kendi gjithmone i kishte quajtur kenge damarprerese dhe tashme gjendej e shtrire, me kufje ne vesh duke degjuar kenge te tilla. Edhe vete habitej, por i pelqenin tashme.
Nje mesazh i erdhi prej Aldit. Mendoi te mos e hapte.
" Jo more kur te duash ti flasim e ?! Kur te pyeta une ku je, nuk deshe te ma tregoje. Tani nuk dua te flas." - tha me vete dhe e largoi paska celularin nga vetja. Dora donte ta kapte serish, mendja i thoshte jo. Nuk duroi dhe e hapi.Aldi: Ti i the Erit te me pyeste ku isha?
Kendi: Jo, te mori vete. Une thjeshte e pyeta me pas ku ishe se e pash qe foli me ty.
( E genjeu. Genjeshtra e pare , por e bardhe. Nuk donte te dukej sikur ishte shume e interesuar pas tij, edhe pse ne fakt ishte.)
Aldi: Haha me ke vene roje?
(Mesa dukej atij i pelqente dhe Kendi u zbut nga kjo.)
Kendi: Jo me.
Aldi: Po si u bere xheloze sot me?😂😂😂😂
("Uppss !! Moss!! Me siguri i ka treguar Elona.")
Kendi: Kur ?
Aldi: Sot ne mengjes. I kam marre te gjitha informacionte.😂😂😂
Kendi: 😂😂 po jo nuk u bera xheloze. Thjesht e kam inat ate vajzen.
Aldi: Pse e ke inat?
Kendi: Kot
Aldi: Me thuaj te verteten.
Kendi: Okjj... e mora inat se te tha ty ashtu.
Aldi: 😂😂😂😂U dorezua. Per here te pare u dorezua para dikujt. Per here te pare vendosi te hapte zemren e saj dhe te tregohej e sinqerte me dike. Per here te pare vendosi t'i besonte dikujt tjeter.
YOU ARE READING
Engjelli Im I Lumturise
SpiritualJeta na ve perballe ngjarjeve te ndryshme duke ndryshuar rrjedhen e saj. Kendi, nje vajze kembengulese, refuzon t'i dorezohet fatit te saj. Per aq kohe sa do te ekzistoje , do luftoje me gjithe forcen e saj per te marre ate qe do.