18

155 15 11
                                    

-Kendiii!! Kendii!!
- Urdhero Mari,- iu pergjigj Kendi pergjumesht.
- Cfare ke? -e pyet Mari duke qeshur.
- Cfare ke ti apo cfare kam une?! Ti me zgjove.
- Po ti pse qesh ne gjume ?- i thote Mari.
- Cfare thua moj?
- Po flije dhe po qeshje. Ishe shume e lumtur. Ke po shihje valle ne enderr?!- thote Mari dhe fillon te qesh.
- Hahaha dhe ti me prishe endrren vetem per te me thene kete?! Vertet po qeshja?- e pyeti e mendur.
- Me bukur se asnjehere tjeter. Dalloheshe qe ishe shume e lumtur.

("Si te mos jem kur ai eshte prane meje?")

- U bene tre jave qe ai vjen prane meje dhe me kap doren ne enderr. E cudtitshme!- thote Kendi.
- Ehh ku i dihet!
- Po po po hajde ngrihu tani.
- Jo pa qeshur ti edhe njehere ashtu.
- Nuk e ke ate veti ti jo 😂
-Iii sa e keqe! Mire ta mbash mend!
- Hahah ti e di qe te dua shumeee!!!
- Jo se di fare nuk e di.
- Ja mesoje pra,- i thote Kendi dhe e perqafon.
- E mire mire. Boll me more me te mira😂.
- Si te duash 😂

Mari kishte vendosur te qendronte disa kohe te Kendi dhe sigurisht qe kjo gje i pelqente Kendit. Te pakten kishte nje njeri me te cilin mund te fliste lirisht. Diten e kalonin te gjithen bashke. Ne mbremje uleshin te shkallet e shtepise ose luanin me vellain e vogel te Kendit.

- Po iki pak ne dhome dhe erdha. Mos e nisni lojen pa mua ne rregull,- u thote Kendi dhe niset per ne dhome.
Kishte nje parandjenje, nje ankth. Hap celularin dhe shkon te mesazhet me Aldin. Nuk ia kishte bere dora t'i fshinte. Si gjithmone sa here hapte mesazhet me te , ai ishte online.
"Ufff ca me ke bere!", - tha Kendi me vete dhe u be gati ta mbyllte celularin kur i erdhi nje mesazh. Ishte Aldi.
"Mosss!!! Seen direkt!"
Mari hyn ne dhome dhe e sheh Kendin te tensionuar.
- Cfare ke ?
- Me shkruajti Aldi dhe ia lash seen.
- Cfare tha?
- "Ckemi"
- Po ktheji edhe hajde se po pret vellai.
- Nuk vi. Vazhdoni ju.
( Serish u ndie keq. Sapo e kishte marre veten dhe serish u bllokua.
"Per cfare foli kesaj rradhe? Te me tregoje si po ia kalon me te dashuren?"
Mbeti duke pare mesazhin e tij. Nuk ishte e sigurt nese duhej ti pergjigjej apo jo. Zemra i thoshte po dhe mesa duket iu bind. )

Kendi: Mire .. ti
Aldi: Edhe une mire. Ku je? Cfare po ben?
Kendi: Ne shtepi . Po rri me kusheriren.
Aldi: Aa shume mire. Si ia kalove me pushimet?
(" Sikur te intereson shume.")
Kendi: Shume mire. Ti

- O kend hajde tani, - i thote Mari.
-Nuk mundem.
Mari e peqafon.
- Erdhi dhe te shkaterroi serish.
- Nuk me shkaterroi.
-Ah Kend ah!
- Ne rregull eja ikim. Nuk dua ta le vellain te prese. I dhashe fjalen.
Fshiu lotet dhe u drejtua drejt deres.
- Kend mos harro,- i thote Mari.
- Cfare?
- Te degjosh zemren. Nese ti nuk i pergjigjesh zemres tende as ajo nuk te pergjigjet ty.
- Dhe kete e thote dikush qe hoqi dore nga zemra e saj.
- Hoqa, por me ka marre shume malli,- i thote Mari dhe largohet nga dhoma.
Kendi qendron disa caste e menduar dhe me pas u bashkohet atyre duke luajtur. Nje qetesi i buronte nga brenda dhe sigurisht qe burimi ishte Ai.
Pasi mbarojne lojen , Kendi i rikthehet bisedes me te.

Aldi: Edhe une mire.
Kendi: Me behet qejfi.
Aldi: Cfare na thua ndonje gje?
Kendi: Hic qetesi. Madje mami eshte ndier shume krenare per mua.
Aldi: Pse?
Kendi: Ka dy jave qe jam bere vajze e degjueshme. Nuk kam thyer asnje gote apo pjate.
Aldi: Haha pse me?
Kendi: Nuk zihem me me asnje.
Aldi: Pse me se po me habit? Apo ngaqe u ndam?
( " Si e thote sikur s'ka ndodhur asgje. Sikur eshte nje gje krejt normale. Apo harrova .. jemi shok tani")
Kendi: Jo me te ishte per ate do zihesha me te gjithe😂. Thjesht jam bere me e qete.
Aldi: Aa mire. Me kusheriren je ? Ti sheh sms?
Kendi: Po me ate jam. Nuk mi sheh. Pse ?
Aldi: Jo me kot pyeta. Ne Tirane jeton kusherira?
Kendi: Aa mire. Po , po ka ardhur te une tani.
Aldi: Aa shume mire.
Kendi: Po
Aldi: Flet me ndonje cun😂?
("Po ky seriozisht e ka?! Ca do te thote me kete??" Ndjeu zemren t'i rrihte shpejt.. si dikur. )
Kendi: Jo akoma😂
Aldi: Pse😂?
Kendi: Se nuk dua te flas me njeri.
Aldi: As me mua😉

( Gota i rreshkiti serish nga duart. Njesoj si dikur.
"Oo fuck! Cfare dreqin me ke bere?! Cfare po me ben?! Pse ma ben kete?!")

Kendi: Me ty ne cfare kuptimi?
Aldi: Ne cfare kuptimi te duash ti
Kendi: Pse je i lire ti?
Aldi: I lire jam
Kendi: Haha qe kur keshtu?
Aldi: Ehh
Ke qejf te jemi si me pare?

Po i kerkonte ate qe ajo kishte enderruar gjate gjithe kesaj kohe. Po i kerkonte te kthehej ne endrren e tyre. Po i kerkonte te ishin serish se bashku ashtu sic kishin qene dikur. Por asgje s'mund te ishte e njejte. Ajo tashme kishte frike. Kishte frike me shume se ne fillim. Nuk donte te lendohej serish, por zemra e saj vazhdonte ende te therriste te zotin e saj. Por cfare te bente? Ta falte apo jo?

Kendi: Une nuk jam lodra jote.
Aldi: Nuk dua te jesh lodra ime. Dua te jesh e dashura ime.
Kendi: Ti me le per dike tjeter
Aldi: Nuk te lash prej askujt. Kur te tregova per vajzen tjeter kishin kaluar 2 jave qe kur ishim ndare dhe arsyeja qe u ndame nuk ishte ajo. Madje me te as nuk ndodhi asgje, nuk u lidhem.
Kendi: Pse me le atehere?
Aldi: Kisha shume probleme ne familje. Nuk isha ne gjendje te mire. Nuk te mbaja dot. Do te te merzisja. Inatin qe kisha me te tjeret do te ta nxirrja ty dhe nuk doja ta beja kete.

Kendi filloi te behej akoma me shume konfuze. Te ishin te verteta fjalet e tij?!





Por cfare te bente? Ta falte apo jo? Si mendoni??

Engjelli Im I LumturiseWhere stories live. Discover now