31

152 13 5
                                    

E di ndoshta nje dite do harrosh qe ekzistoj . Nje dite do me shohesh te kaloj prane teje dhe sdo me njohesh . Ndoshta nje dite do takohemi serish te dy si dy te panjohur .
Ndoshta nje dite do me buzeqeshesh perseri . Ndoshta do te ta kthej ate buzeqeshje po me beso qe brenda meje do jem duke qare .
Mund te harroj gjithcka .. mund te harroj zerin tend ..aromen tende .. kujtimet tona .. po te premtoj qe nuk do ta harroj kurre shikimin tend . Ate shikim qe lutem cdo dite ta shoh serish.. ndoshta per te fundit here .
Me mjafton ta shoh qofte edhe vetem njehere .
Mund te humbas edhe kujtesen po jam e sigurt qe shpirti im do e ndjeje serish qe dikur .. dikur ne nje kohe .. ti ke qene vete shpirti im .
Mund te te dukem femije.. e papjekur .. nje vajze qe rrembehet nga ndjenjat e momentin .. nje vajze qe nuk di cndjen. Mund te te dukem edhe thjesht nje llastice qe kerkon me ngulm ti plotesohen tekat e saj, por me beso qe ti nuk je thjesht nje teke per mua.
Do doja te te thoja se je oksigjen per mua, por jo sepse kur jam me ty oksigjeni mbaron .. une mezi mbushem me fryme .
Do doja te te thoje je energji, por jo sepse prane teje mua me shterojne fuqite .. me rendohen kembet nuk mund te eci .. filloj te dridhem .
Por mund te them qe ti je shpirti im, sepse vetem kur te shoh ty ndjej zemren te me rrahe fort .
Mund te them qe ti je ENGJELLI IM I LUMTURISE , sepse vetem ti mund te me besh te qesh pa pasur dhimbje ..
E di .. e di qe te gjitha keto jane te gabuara .. e di qe nuk duhet as ti mendoj e jo me ti shkruaj. Do doja shume te ti thoja ty, por nuk do kisha kurre guxim. Mund te ti shkruaj por nuk do te beje asnje ndryshim. Ate qe humbem nuk mund ta kthejme dot me. S'dua ta pranoj por eshte e vertete .. une tashme te kam humbur .. e humba shpirtin tim .. te humba ty .. njeriun qe doja me shume .. njeriun per te cilin beja gjithcka .. njeriun per te cilin isha gati te jepja edhe vete jeten time une e humba .. e humba dhe faji eshte vetem i imi .. Nuk do ia fal kurre vetes dhe pavaresisht se ti mund te me falesh une gjithmone do vazhdoj te te kerkoj falje .. Me fal !! Te lutem me fal !!
Ndoshta nje dite do me kujtosh dhe do kuptosh se.. asnjehere.. askush nuk te deshi sa te doja une.

Engjelli Im I LumturiseWhere stories live. Discover now