Nincs többé Lini?

6.8K 307 74
                                    

- Én vagyok ennyire hülye vagy ti se értitek? Most mi a szar van? - forgolódott Beni.

- Tedd már le a kamerát, ezt ne vedd - ordítottam rá Áronra, aki még mindig hűségesen tartotta.

- Milyen emlék lesz ez az utókornak. Mit fognak mutogatni az unokáiknak, ha? "A próbálkozásaim, amikor fel akartam szedni Liust" - röhögött Áron és fixen maga elé képzelte a jelenetet.

- Fogd be, most nincsen olyan helyzet, hogy nevetgéljél - lőttek szikrákat a szemeim.

- Felmegyek, megnézem, hogy mi van vele - csóválta meg Dalma a fejét.

- Most akkor komolyan ez itt a dolgok vége? - pislogott nagyokat Beni.

- El ne sírd magadat, mert akkor nem tudom, hogy mit fogok csinálni - ijedtem meg.

- Nem fogok sírni - biztosított. - Ennyire elbasztam volna?

- Igen. Tudod, hogyha nem dobod ki őt egy elcseszett szempilla miatt, akkor nincsen ez az egész katyvasz - vágtam a fejéhez.

- Vagy ha nem mondod nekem ezt az ötlet, hogy milyen jó lesz meg, hogy egyből a nyakamba ugrik és megyek a fejem után, már régen együtt lennénk - förmedt rám.

- Persze, okolj csak engem. Hiszen végülis én dobtam ki őt, nem te - morogtam.

- Nem erről van szó. Hanem arról, hogy nem akarod, hogy újra összejöjjek vele - mondta a szemembe.

- Tessék? - vontam össze a szemöldökömet.

- Amióta volt Lini, azóta csak húzogatod a szádat, mert idegesítelek téged. Szerintem ezt is direkt csináltad, hogy végérvényesen felhúzd a falat közénk, mint Hruscsov NSZK és NDK közé - hadarta.

- Elhiszem, hogy szarul esik, de ne rajtam vezesd le. Engem meg aztán pont nem érdekel, hogy Lia kikkel kavar, szóval akadj le rólam. Nem jött be ez a terv, akkor meg mi van? Összekapod magad és kitalálsz valamit, mert én nem vagyok hajlandó felkaparni onnan, mint a trágyát - térítettem észhez.

- Mégis mit találjak ki? Te nem láttad, amikor rámnéztett. Rendesen undorodott a képemtől - sóhajtotta.

- Nem akarok beleszólni...- jött oda hozzánk Áron.

- De már megtetted - forgattam a szememet.

- Kam, te maradj csendben. Én mindent láttam és nem volt semmilyen undor vagy gyűlölet az arcán - mondta Áron meggyőződve.

- Akkor mégis micsoda?

- Szerintem össze volt zavarodva teljesen. Mondjuk nekem kontaktlencsém van, szóval lehet rosszul láttam - vakarta meg a tarkóját.

- Dalma kideríti, mert szerintem most velem nem fog egy darabig szóba állni - húztam el a számat.

- Miért ne állna szóba? - ráncolta Áron a szemöldökét.

- Mert megígértem neki, hogy nem szervezek semmilyen egyesítő hadműveletet - magyaráztam. - Mikor téged elrejtettelek, akkor is, hogy nekem állt.

- Baszki, tényleg. Ha kizár, alhatsz nálunk - ajánlotta fel Beni.

- Kösz. Igazán nagylelkű vagy - nevettem fel.

- Én? Ne vicceljünk már, hiszen mindig az vagyok - legyintett egyet.

- Lehet nem épp most a legalkalmasabb, de hívott a lakás tulaja, hogy készen vannak a papírok. Ha holnap aláírjuk őket, akár már költözhetünk is - terelte el a szót Áron. Szerintem megérezte, hogy most nem éppen a legjobb lenne Liáról beszélgetni.

Vissza hozzád || ✔️Where stories live. Discover now