Tudom 2 hét múlvára ígértem a részt, de ezt hamarabb megírta, szóval íme 💕
- Mit akarsz? - léptem ki az ajtón és gondosan behajtottam magam mögött, hogy Lia még véletlenül se hallgatózzon, pedig szokása.
- Kiesett a fülhallgatód a zsebedből még tegnap. Gondoltam visszaadom - kezdte el nehezen a beszélgetést.
- Komolyan Áron?? Ezért jöttél?? - tártam szét a karomat "ilyen nincs" stílusban.
- Mit vársz tőlem? Mit mondjak?
- Tudod, mit Áron. Semmit - kaptam ki a kezéből a fülesemet, majd megfordultam, hogy faképnél hagyjam, amikor is megszólalt.
- Oké - sóhajtotta. - Tudunk most beszélni?
- Eddig szerinted mit csináltunk?
- Úgy értem nem az ajtótok előtt, egy bérház folyosóján - egészítette ki.
- Jaaa, hogy úgy - világosodtam meg. - Gyere be.
- Inkább sétáljunk közben - javasolta.
- Jó, csak felveszem a kabátomat - löktem be a lábammal az ajtót, hogy gyorsba leakasszam a kabátomat.
- Hova? Hova? - dugta ki a fejét Lia a nappaliból.
- Áronnal elmegyek tisztázni a dolgokat, majd jövök nemsokára. Telefont nem viszek, ne is hívogass - intettem neki.
- Én drukkolok - ordította.
- Felesleges - legyintettem, majd becsaptam magam mögött az ajtót. - Mehetünk - húztam össze magamon a cipzárt, de az bekapta a hajtincsemet, mire én szisszegve kitéptem onnan.
- Béna vagy - fojtotta vissza a vigyorát Áron.
- Te meg szemétláda - vágtam rá zsigerből.
- Melegítőben jössz? Régebben még zavart.
- Szarok már bele. Ha nem tetszik, nem kell rám nézni - vontam meg a vállamat, miközben egyesével szedtük a fokokat.
- Még mindig félsz, hogy leesel a lépcsőről? - utalt arra, hogy annyira kapaszkodom a korlátba, hogy csoda még nem törtem ki a helyéről.
- Aha. Ez sose fog elmúlni - adtam választ, majd kilöktem a kaput. - Amúgy honnan tudtad a kapu kódot?
- Egy bácsi pont akkor ment be, mikor a neveteket kerestem, így beengedett - borzongott meg a hideg szél miatt.
- Te idáig gyalogoltál? - jutott eszembe, hogy kocsival szokott közlekedni.
- Dehogy. Hátul parkolok.
- Így lett volna ötösöm a lottón - biccentettem egyet.
- Miért?
- Emlékszel, mikor még régebben azt mondtam, hogy el fogsz lustulni és a seggedet nem fogod kiemelni a kocsiból? Tessék, be is következett - nosztalgiáztam.
- Most, hogy mondod tényleg - ismerte be.
- Na ugye, hogy ugye. Kész médium vagyok - beszéltem már megint magamban. Mostanság hangosan kimondom a gondolataimat, pedig azoknak bent, mélyen kéne maradniuk.
- Csakis - röhögött fel. - Meg médiacsendőr is, mi?
- Még jó, hogy. De ezt ne mondd Lia előtt, mert azt hiszi, hogy ő az, pedig nem. Én vagyok az - hadartam.
- Oké - röhögött folyamatosan. - Ahogy látom, Liával ugyanolyan kapcsolatod, mint anno.
- Hát, igen - vakartam meg a tarkómat. Ha tudná, hogy hányszor estünk a másik torkának, nem ezt mondaná.
ESTÁS LEYENDO
Vissza hozzád || ✔️
Novela JuvenilPusztai Kamilla, a vidéken töltött gimnáziumi évek után visszatér a fővárosba, hogy unokatestvéreivel, Liával és Dalmával megkezdjék egyetemi tanulmányaikat. A sok vita, rohanás és veszekedés üldözte el Kamillát vidékre a nagyanyjához, így naivan a...