- KAMILLAAA - ordította Lia a másik szobából kétségbeesetten.
- Nem tudok menni. Ha akarsz valami gyere ide - kiáltottam neki vissza, mert éppenséggel eléggé elfoglalt voltam. Áron ajándékait csomagoltam be. És miért többesszám? Mert Dalma, Lia, de még az a fasz Beni is rásózta. Na, de hogy hogyan fogok én egy üveg bort becsomagolni, azt ne kérdezzétek. Majd megoldom valahogy. És, hogy a többiek mit vettek neki? Hááát, kissé érdekes dolgokat. Kezdem ott, hogy Lia egy Darth Vaderes fürdőköpenyt, fogalmam sincs milyen okból. Dalma egy laptophoz kapcsolható lámpát, amit legszívesebben elloptam volna, de nem engedte. Én meg hosszas töprengés után csináltattam neki egy pólót. Tudom, nagyon eredeti vagyok. Méghozzá ezzel a felirattal: "Sajnos nem vagyok tökéletes, hiányzik belőlem a hiba". Mikor megláttam a neten, egyből ő jutott eszembe, így megrendeltem.
- Arrggg - morogott egyet.
- Ha már jössz, akkor kereshetnél szigszalagot is - kapkodtam a fejemet folyamatosan a szőnyeget nézve, mert persze, hogy az nem volt itt.
- És mégis honnan az anyámból szüljek neked?
- Nem érdekel, csak keress - nyújtózkodtam ki, hogy az íróasztalom fiókját átkutassam.
- DALMAAAA - hívta a nővérét, aki kómás állapotban dugta ki a fejét az ágyamról. Ugyanis ő felügyelte a procedúrát, meg azt, hogy nehogy benyúljam Áron lámpáját.
- Hagyjál már, alig élek - motyogta.
- Leszarom. Keressél már nekem olyan tapadós szart - dirigált a tábornokasszony.
- Mit? - pislogott nagyokat. Mit ne mondjak, nem kicsit szenved. Ilyen ez a hasgörcsölés. Kikészül tőle az ember.
- Szigszalag - segítettem ki.
- Ott van a konyhában a fiókban - mutogatott a levegőben, majd visszaejtette a fejét a párnába, hogy folytassa a szenvedéseit.
- Nesze neked, te szerencsétlen - lökte nekem. Én azonban egy pillanatra lefagytam, amikor megláttam, hogy Beni egyik bazinagy pólójában feszít, nadrág nélkül és egy kiscicás zokni virít a lábán. Hát Kamilla, megszokhattad volna az ehhez hasonló szituációkat.
- Majd mindjárt dobok egy képet rólad az uradnak. Egyből itt teremne - forgattam a szemem.
- Csak nyugodtan, de szólj, mert akkor beállok pózba. Amúgy meg.....Beninek nem lenne ez újdonság - mutatott végig magán.
- Fúj - fintorogtam.
- Asszem hányni fogok - fogta a hasát Dalma.
- Tényleg? - ijedt meg Lia.
- Tőled ember. Hogyan mondhatsz ilyet társaságban? - akadt ki Dalma.
- Te már meglepődsz ezen? - kérdeztem.
- Na, látod. Ha Kami eltűr, neked is el kell - vigyorgott, majd valaki kopogtatott.
- Fogadok, hogy Beni az - motyogtam Dalma a szemét lehunyva.
- Ki más, ha nem ő? - ironizáltam.
- Köcsögök vagyok - grimaszolt Lia.
- Volt kitől tanulnunk - vágtam rá, ő meg csak bemutatott nekem.
- Ezt figyeld - löktem meg Dalma lelógó karját.
- Hm?
Egészen addig vártam, míg Lia ki nem nyitotta az ajtót, aztán vele egy időben megszólaltam:
- Jaj, Beni, hát sziaaa - utánoztam Liát. Dalma fel is röhögött, Lia meg egy gyilkos tekintettel ajándékozott meg.
- Jól nézel ki - pillantott végig elismerően Lián.
YOU ARE READING
Vissza hozzád || ✔️
Teen FictionPusztai Kamilla, a vidéken töltött gimnáziumi évek után visszatér a fővárosba, hogy unokatestvéreivel, Liával és Dalmával megkezdjék egyetemi tanulmányaikat. A sok vita, rohanás és veszekedés üldözte el Kamillát vidékre a nagyanyjához, így naivan a...