- Mi van? - köpte ki a kávét Dalma, amikor ez a két seggarc közölte a nagy hírt.
- De ne már. Ennek senki se örül? - pislogott nagyokat Beni.
- Nem hát. Állandóan itt fogtok csövelni, meg minden szarért zaklatni. Van egy kis sótok? Hogyan kell a nyakkendőt megkötni? Valaki porszívózzon már ki - hadartam vékony hangon.
- Álljunk meg egy szóra. Ezt most melyikünk mondta? Áron vagy én? - ragadt le a lényegen Beni.
- Nem teljesen mindegy?
- Nem. Kamikám, ha hitelesen akarod előadni magadat, akkor pontosan kell utánozni minket - tette rá a kezét Rácz a vállamra egy "idősebb vagyok, jobban teszed, ha rám hallgatsz" stílusban.
- Vidd innen a mocskos kezedet - löktem le magamról.
- Nyugodj már meg - vette ki Áron a kezemből a bögrét. Nem azért, hogy ne törjem össze valamelyik fején, hanem szimplán azért, hogy megigya.
- Annyira felhúztatok, hogy mindjárt nekimegyek a falnak - fejeztem ki az érzelmeimet.
- Tényleg ennyire szar, hogy van a közelben két, erős, jóképű férfi, akik megvédenek gond esetén? - húzta ki magát Benike.
- Már ha nem vetted volna észre, itt van Kami, aki múltkor szemrebbenés nélkül tökönrúgta Áront, meg Lia is. Ennyit a két erős, jóképű férfiról - forgatta Dalma a szemét unottan.
- Köszönöm a bókot - ragadt le Majoros a lényegnél. - Látod Kam. Dalma szerint jóképű és erős vagyok. Én a helyedben féltékeny lennék.
- Én meg a helyedben befognám - förmedtem rá.
- Minden ellenvetést félretéve, ki akarja megnézni a kéglit? - lóbálta meg a levegőben a kulcsokat Beni.
Hát, így kötöttünk ki pontosan egy szinttel feljebb. De, hogy még tényleg pont a mi lakásunk felett legyen, azért az már szemtelenség.
Egyébként semmi extra nincsen benne, ugyanolyan kis porfészek, mint a miénk. A különbség csak annyi, hogy még nálunk 3 pici szoba, egy kicsi nappali, fürdőszoba és egy szinte semmi "konyha" vagy inkább főzőfülke van, addig náluk csak 2 szoba, egy valamivel nagyobb nappali, mivel az egyben van a konyharésszel, illetve egy fürdő. Ugyanannyi a terület csak más elrendezésben.
- Csongi volt már itt? - ismerte fel Dalma a barátja pulcsiját.
- Aha. Segített pakolni - vonta meg a vállát Áron.
- A kis mocskos bezzeg nem mondta meg, hogy hol is laktok - morgolódott magában.
- Mert megkértük rá. Tudod, meglepetés - magyarázta Beni.
- Ilyen meglepetést nem kívánok senkinek se - dünnyögtem az orrom alatt.
- Naaaaa - ölelt magához Áron. - Ettől jobb kedved lett mi?
- Inkább megfulladok - szabadítottam ki magamat a karjai közül.
- "Meet me, meet me, at the overpass, at the overpass" - ordított fel a telefonomból hirtelen Brendon Urie hangja.
- Kamika telefon - szólt Lia, mintha nem hallanám.
- Nem vagyok süket - vágtam rá egyből és megindultam az egyik szoba irányába.
- Csak nem privát hívás lesz? - kérdezte Dalma, mielőtt felvettem volna.
- Dehogynem - hagytam rá. Ha annak szánja, akkor legyen is az.
- A karácsonyi ajándékainkról van szó? - csillant fel Lia szeme, mint egy gyereknek, aki be szabadult a Régióba.
- Shhh, ez titok - kacsintottam rá.
YOU ARE READING
Vissza hozzád || ✔️
Teen FictionPusztai Kamilla, a vidéken töltött gimnáziumi évek után visszatér a fővárosba, hogy unokatestvéreivel, Liával és Dalmával megkezdjék egyetemi tanulmányaikat. A sok vita, rohanás és veszekedés üldözte el Kamillát vidékre a nagyanyjához, így naivan a...