- Tiszta a folyosón a levegő, veszély nem látható - mondta Zsófi a telefonba, akit kiállítottam, hogy őrködjön nekem.
- Barni, te mit látsz? - szólítottam a másik biztonsági emberemet, aki az ajtónál, illetve a lépcső területét tartotta szemmel.
- Semmit - suttogta bele a telefonba.
- Minek suttogsz? - kérdezte Zsófikám Barnitól, mivel csoportos hívásban voltunk.
- Vigyázat !!! Pusztai elrajtolt - löktem ki a női mosdó ajtaját és lehajtott fejjel, duracellnyuszi tempóban vágtattam végig az egyetemen.
- Pacsit - nyújtotta ki Zsófi a kezét, mikor elhaladtam mellette. - Ó, gyerek. Ott jön. FUTÁS - pillnatotta meg a hátam mögött.
- Hogy szakadna a nyakába egy mázsa szar. Nem hiszem el, hogy nem tudott 3 percet várni - szitkozódtam és elkezdtem sprintelni kifelé.
- Vigyáztam. Bocsi. Odébb mennél? - kerülgettem az embereket.
- Danke - kacsintottam rá Barnira, aki már az ajtót is kinyitotta nekem, így semmi nem akadályozott meg abban, hogy elkerüljem Egont.
Egész nap előle menekülök. Reggel, amikor a kocsiból megláttuk Áronnal őt, először haza akartam menni. Másodszorra is haza akartam menni, de szeretett barátom, nem engedte, így végül minden szünetben a mosdóba rohantam. Nem tudom, hogy mit mondjak neki. Nekem ehhez még ki kell találnom előre egy szöveget, vagy tudom is én, mert amúgy nem fog működni. A két csoporttársam persze, rettentő jól szórakozott rajtam, meg a nyomoromon. Most meg? Minden klappol, megúszom....majdnem. Vagyis nagyon remélem, hogy meg fogom. De Áronkám hol a francban van? Azt mondta, hogy 2-re idejön, de már negyed 3 van és ő sehol. Pedig olyan szépen elterveztem, hogy megúszom a találkát, kommandós módjára kiosonok az épületből, beszállok a kocsiba és szevasz tavasz. Ha Áron miatt megy tönkre a tervem, nagy bajok lesznek.
- Gyerünk, vedd fel - toporzékoltam, amikor egy fekete autó hirtelen befordult a parkolóba és megállt előttem.
- Azt hittem sose érsz ide - dobtam le a táskámat a lábam elé, majd odahajoltam hozzá, hogy megcsókoljam.
- Lezárták a forgalmat az Erzsébet - hídnál. Már a hajamat téptem, annyira sokat kellett várni - magyarázta, hogy mennyire ki volt akadva.
- Ha te már a hajadat téped, ott tényleg gond van - csatoltam be az övemet.
- Kam. Nagyon berágnál rám, hogyha me passzolnám a közös kajálást?
- Nem. Amúgy is írta Lia, hogy siessek haza, mert olyat vett, amitől eldobom az agyamat. Hogyha egy trambulint, hozzátok költözöm - próbáltam elképzelni, hogy mégis minek örül ennyire.
- Engem nem zavarnál. Sőőőt.....De ha a hajcuccaimhoz mersz nyúlni, kiteszem a szűrödet - figyelmeztetett.
- Most aztán nagyon megijedtem.
- Azt nagyon jól teszed.
- Amúgy hova mész? - érdeklődtem.
- Babaágyat kell szerelnem - felelte teljesen komoly arccal.
- Nee - lélegeztem mélyeket, mert akárhogy próbáltam elképzelni, ahogyan ott szerelget, nem igazán jött össze. Mármint babaággyal nem tudtam elképzelni.
- De, igen. Egy szót se - figyelmeztetett.
- Meg se szólaltam - háborodtam fel.
- Már láttam, hogy valami frappánsat akarsz mondani.
- Mégis honnan?
- Mert ahogy kimondtam kikerekedett a szemed, elvigyorodtál ördögien, majd beleharaptál a szádba, hogy ne vegyem észre. Kam, nem vagyok vak - magyarázta. Úgy látszik Áron kiismerte a szokásaimat, ami rám nézve nem éppen a legjobb. Változtatnom kell rajtuk.
VOUS LISEZ
Vissza hozzád || ✔️
Roman pour AdolescentsPusztai Kamilla, a vidéken töltött gimnáziumi évek után visszatér a fővárosba, hogy unokatestvéreivel, Liával és Dalmával megkezdjék egyetemi tanulmányaikat. A sok vita, rohanás és veszekedés üldözte el Kamillát vidékre a nagyanyjához, így naivan a...