És íme hosszú kimaradás után a többi még nem tudom hány fejezet! Jó olvasást!
Bent voltunk a kórteremben Louissal. Ő az egyik széken ült, én meg az ágyamban. Ő a telefonját nyomkodja, én meg a naplómat írom.
Nap végi emlékeztetőt kell írnom, hogy ne felejtsem el másnapra hogy mi történt velem. Így talán Niallra is emlékezni fogok. Ja, igen. Niallal együtt vagyunk. Nagyon aranyos, kedves és irtó szenvedélyes. Reméltem hogy ilyen lesz. ÉS annak is nagyon örülök, hogy nem kezdtek el hisztizni a fiúk azért mert Niallt választottam. És akkor...
!!! NAPI EMLÉKEZTETŐ!!!:
· Niall Horan a barátom
· A másik 3 ápolót ismerem:
ő Zayn -> barátnőt kell keresni neki
ő Harry -> neki is barátnőt kell keresni
ő meg Liam -> neki van barátnője, valami Sophia
· ELSŐ OLDALT MINDIG EL KELL OLVASNOM, AHOL LE VAN ÍRVA HOGY MI TÖRTÉNT VELEM!!!
Ezek után eltettem a naplómat, majd fölálltam és odamentem Louishoz. Annyira belemélyedt a telefonjába, hogy észre sem vett. Kivettem kezéből a telefont, erre fölnézett rám. Nem mondtam semmit, csak beleültem az ölébe és vállába fúrtam az arcom. Majd elkezdtem sírni. Magam sem tudom miért. Egyszerűen most szakadt ki belőlem a sok stressz.
>Louis szemszöge<
Meglepődtem, de rögtön karjaim közé zártam és szorosan ölelve nyugtattam.
- Sshh... Nincs semmi baj. Minden rendben lesz – mondom és belepuszilok a hajába
- De miért pont velem? – tör rá megint a sírás
- Nem tudom. De azt tudom, hogy mi segítünk neked – mondom és megint belepuszilok a hajába – képzeld! – próbálom elterelni a figyelmét – a fiúk egy bandát alkotnak, és bevettek közéjük, mert elmondtam nekik, hogy írok dalokat.
- Tényleg? – csillan föl a szeme és könnyes de csillogó szemét rám emeli
- Igen – mondom mosolyogva
- Jujj de jó – mondja és szorosan megölel
Majd ásít egyet.
- Csak nem álmos vagy? – kérdezem mosolyogva
- De – mondja, és föláll, és az ágyához megy
- Akkor aludj! – mondom miközben betakarom
- Énekelsz nekem?
- Persze – mondom és elkezdem a legutoljára megírt dalomat
Egy kommentet! Kérlek! Kíváncsi vagyok a véleményetekre! ;)
YOU ARE READING
Amnesia (N.H.)
FanfictionRachel Tomlinson balesetet szenvedett a bátyjával, Louis Tomlinsonnal együtt, és Amnéziás lett. Szerencsére van ki segítsen a bajban....