27.~ Little Things

51 2 0
                                    

Elnézést a sok kimaradásért de suli, meg minden ilyesmi ...de most annyit hozok amennyit tudok! ;)

Miután átnéztem a matekot, az órára néztem. Fél 11 volt. Körbenéztem a szobában, és akkor vettem észre hogy hatalmas rendetlenség van. Így kiszálltam az ágyból, amire ráterítettem a fedő takarót. Majd elmentem a porszívóért. Fölpakoltam a földről az összes ott lévő dolgot, majd elkezdtem porszívózni. Előtte még kapcsoltam be zenét, hogy ne síri csöndben kelljen porszívózni.

Now that you can't have me

You suddenly want me

Now that I'm with somebody else

You tell me you love me

I slept on your doorstep

Begging for one chance

Now that I finally moved on

You say that you missed me all along

Szólal meg a Taken a fiúktól. Nem tudom Louis hogyan ír ilyen dalokat, de ez megint egy csodálatos dal. Igen, valahogy arra is emlékszem hogy Louis csatlakozott a One Directionhöz, tehát Niallékhoz. Én meg megszerettem az együttest is, meg főleg a dalokat amiket írnak. Louis akkor csatlakozott amikor én kórházban voltam. Azóta már legalább 5 dalt írt az együttesnek. Természetesen a többiek is írnak dalokat. Eddig a legtöbbet Harry írta, mind a volt barátnőiről írta. A legtöbbet valami Taylorról. Igen, Taylor Swiftről. A nagy elmélkedés közben persze porszívóztam. Majd jött a következő dal.

Been a lot of places

I've been all around the world

Seen a lot of faces

Never knowing where I was

Ezt a dalt éppen Niall írta. Ez a Don't Forget Where You Belong. Ezt a rajongóknak írta a babám. Nagyon szeretem ezt a dalt...is. Miután végeztem a porszívózással, mindent alaposan letörölgettem. Egy gramm port nem hagytam. Aztán visszapakoltam mindent, volt amit kidobtam, például a koszos zsepiket. Majd levittem a bögréket, amiket természetesen én használtam. Levittem a konyhába és elmostam őket. Majd visszamentem a szobába ahonnan a konyhába is lehallatszott a zene.

I wanna stay up all night

And jump around until we see the sun

I wanna stay up all night

And find a girl and tell her she's the one

Hold on the feeling

And don't let it go

Cause we got the floor now

Get out of control

I wanna stay up all night

And do it all with you

Hallatszott éppen a...na melyik is? Ja igen. Ez az Up All Night. Ezt nem tudom melyik fiú írta. Fölértem közben a szobámba ahol körbenéztem. Még az íróasztalomon volt kupi. Volt ott egy pár füzet, gondolom Liam kikészítette. Majd találtam minden alatt egy papír lapot, amin kacskaringós betűk sorakoztak. Gondolom Niall kézírása lehet.

Nem tudsz ágyba menni

Egy csésze tea nélkül

És lehet hogy ez az oka

Hogy beszélsz álmodban

És azokat a beszélgetéseket

Én titokként őrzőm

Amnesia (N.H.)Where stories live. Discover now