24.~ Naplóírás

40 2 0
                                    

Vacsora után mindenki visszavonult a szobájába.

- És most? - kérdezi Niall amikor belépünk a szobába és becsukja az ajtót

- Találd ki - nevetek fel

- Öhm... - játssza el a tudatlant - csak nem naplót fogsz írni? - kérdezi tettetett döbbenettel

- De - mondom nevetve és amíg Niall leül az ágytámlának dőlve, addig én leteszem az éjjeliszekrényemről a naplót

Majd beülök az ölébe, ölembe veszem a naplóm és írni kezdek. Ő meg a vállamra rakva az állát figyeli hogy mit írok.

Kedves naplóm!

Ma reggel megint ismerős volt Niall, csak most a hangja. De amint ránéztem újra beleszerettem. Majd tudatosultam a tényekkel, miszerint amnéziás vagyok. Aztán megtudtam hogy Niall a barátom, majd végig néztem a napi emlékeztetőket. Az utolsót, tehát hogy Harry megakar csókolni, nem értettem, így előbbre lapozva értettem meg. Majd Niall elment dolgozni. Azzal hagyott itthon, hogy hívjam fel Liamet, mivel ma volt az első órám vele. Fel is hívtam, így mivel ő még aludni akart így 11-re beszéltük meg az órát. 11-kor Liam pontosan érkezett, amit azzal indokolt, hogy utál késni. Majd elkezdtünk tanulni. 1 óra alatt meg is értettem. Büszke is vagyok magamra. Majd írtam egy dolgozatot, egy kis szünet után amikor is Niallal telefonáltunk. Fél óra alatt végeztem is a dolgozattal, majd amikor elkezdtük közösen javítani a Nagy Mr. Payne tévedett, mert az egyik feladatot rossznak mondta ami később kiderült hogy jó. ÉÉÉS meg lett az első ötösöm matekból!!!Utána Liam nem ment haza, hanem miután megettük az ebédre rendelt pizzát, lefeküdt aludni a kanapéra. Én olvasni akartam de Liam úgy horkolt hogy nem lehetett mellette olvasni. Így inkább csináltam a fiúknak szendvicseket, akik pár perc múlva meg is érkeztek. Amikor ajtót nyitottam Niall éppen Harryt fenyítette be. Amire később jöttem rá, mert Harry még megölelni sem mert. Majd Zayn nem túl halkan, konkrétan ordítva, fölébresztette Liamet, és ezek után mentünk enni. Louis már előbb ott volt, így már egy vagy kettő szendvicset már megevett. Aztán mi is elkezdtünk enni, és egy idő után csinálnom kellett még mert még éhesek voltak. Niall még kettőt kért! Haspók!!!

- Hé! - horkan fel Niall a nyakamon aki még mindig olvassa azt amit írok - ezt is megakarod jegyezni?

- Azt hogy haspók vagy? - kérdezek vissza - igen - válaszolom meg a kérdésem

Majd nem figyelve rá, folytatom az írást.

Ezek után kitaláltam hogy el kéne menni edzőterembe ennyi kaja után. Liam rögtön igazat adott nekem, de a többiekkel voltak bajok. Majd azt mondtam hogy nem szeretem a pocakos fiúkat, és hozzátettem hogy Dominika sem, így Harry megvolt. Majd valahogy Zayn is meggondolta magát, mire Louis is csatlakozott. Ő úgy magyarázta hogy hátha vannak jó csajok az edzőteremben. Majd valahogy Niall is igent mondott. Azért hogy lásson engem feszes naciban meg topban. Majd elpakoltunk és eltörölgettünk. Mindenki hazament a cuccáért, miközben anyuék hazaértek. Elmondtam anyunak hogy mi lesz délután mire elengedett, és Niall is megérkezett. Majd Lottiék elrohantam pakolni mert elengedte velünk őket anyu. Ezek után Niallal fölmentünk a szobánkba, ahol én összeszedtem a ruhám meg fölhívtam Dominikát, aki természetesen eljött velünk. Liam pontosan hatkor érkezett, szokásához híven. Mögötte Zayn és Harry, akiket állítólag nem várt meg pedig kiabáltak is. Harryék mögött Dominika futott be, akinek a megjelenése rögtön elnyerte Harry tetszését. Az...

- Akkor nem csak én vettem észre hogy Harry végig nézett a lányon - mondja Niall hirtelen kizökkentve a gondolataimból

- Ne ijesztgess - mondom kissé indulatosan

- Nyugi baba - mondja és ad egy puszit az arcomra

Aztán elmentünk az edzőterembe. Ahol először Niallal mentünk a futógépekhez, ahol inkább csókolóztunk mint futottunk. Majd odajött Dominika aki elhívott minket focizni, mivel a 3 lány gyenge volt a 4 erős fiú ellen. Így Niall velünk volt, mint kapus. És nyertünk 6:2-re.

Ezek után hazajöttünk, megvacsoráztunk és most itt ülünk a szobámban Niallal.

!!!Napi emlékeztető!!!:

• Amnéziás vagyok, a magyarázat a füzet elején van

• Niall Horan a barátom (talán melletted fekszik ha nem ment még el dolgozni)

• A többi 3 srác Niall haverja: Liam, Harry és Zayn. Kép róluk a füzet elején!

• Mind a négyen (Niall, Liam, Harry és Zayn) ápolók a megyei kórházban

• Liam a magántanárom lett

• Át kell néznem minden nap az anyagot!!!

• Harrynek tetszik a Dominika és ez kölcsönös, de Dominika nem mutatja ki az érzéseit

- Na végre - dönti hátra a fejét Niall - már azt hittem sosem végzel

- Miért? - fordulok hátra és visszateszem a helyére a naplót

- Mert fürdeni és aludni akarok - mondja ki kerek perec hogy mit akar

- Értem, akkor gyere - mondom és kiszállok az ágyból, Niallt meg felhúzom

Bementünk a fürdőbe, gyorsan megfürödtünk, mivel mint ketten fáradtak voltunk, majd fogmosás után visszamentünk a szobába.

- Jó éjt baba - mondja és ad egy csókot

- Jó éjt - mondom a csók után

És lekapcsolva a lámpát, elaludtunk.

Amnesia (N.H.)Where stories live. Discover now