19.~ Naplóírás

39 2 0
                                    

A fiúk hazamentek. Harryt tényleg a kanapéról kellett össze szedni. Pár perccel később Dominika is hazament. A család többi tagja is hazaért. Így teljes lett a ház lakóinak száma: anyu, Dan, Lottie, Fizzy, Daisy és Phoebe, Ernest és Doris, na meg Louis és én; és az új "családtag", Niall.
Mi, Louis Niall és én, már nem vacsoráztunk a többiekkel. Inkább elvonultunk a szobáinkba.

- És most? – öleli át a derekam Niall, miután beléptünk a szobámba

- Most? Meg kéne írnom a naplómat – mondom mire belepuszil a nyakhajlatomba

- Oksi – mondja majd elereszt és az ágytámlának dőlve fölül az ágyamra és várja hogy odaérjek

Elmegyek a naplómért majd beülök a két lába közé és elkezdem írni a naplóm.

Kedves naplóm!
Reggel korán keltem és megint ismerős volt Niall amikor először megláttam. Majd rádöbbentünk hogy Niallnak pár perc múlva már a kórházban kell lennie így ő gyorsan elment, én meg visszaaludtam.
Délben ébredtem amikor a fiúk fölhívtak az ebédszünetükben. Megkértek hogy csináljak nekik 7 fogásos vacsorát. Közben Louis is megérkezett és miután megebédeltünk elvitt bevásárolni a vacsorához. Szerencsére fél óra alatt végeztünk a vásárlással. Louis kapott egy új plüsst amit azóta ölelget. Szerintem azzal fog aludni.
Miután hazaértünk elkezdett hisztizni hogy ő biztos hogy nem fog nekem segíteni a főzésben. Így miután végülis meggyőztem, csak a sajtot kellett lereszelnie.
Ezek után jött a következő hiszti, mivel nem akart kitakarítani. Én nem tudtam mivel nekem még meg kellett csinálnom a többi kaját. De megfenyegettem azzal hogy szólok anyunak, így egyből elkezdett takarítani. Egy idő után végzett és fölment a szobájába. Gondolom megszállta az ihlet.
Fél négykor kész is lettem mindennel. Szépen megterítettem, a pultra meg kikészítettem a többi kaját. Miután mindent megcsináltam, fölmentem a szobámba átöltözni. Nagyon nem akartam kiöltözni, így csak egy egyberészes szoknyát vettem ki a fogasról. Majd 4 óra után 10 perccel megérkeztek a fiúk. Niall mosolyogva egy vörös rózsával a kezében állt az ajtó előtt.
És elkezdtünk vacsorázni.
Vacsora után átmentünk a nappaliba beszélgetni, ahol valamelyik majom fölhozta hogy én még nem tanultam (talán Zayn). Ezért Liam buzgón odaadta nekem, vagyis én húztam a matek füzetem. A függvényeket KELLETT VOLNA vennünk.
Tehát tanulni akartunk, ezért fölmentünk a szobámba. De én voltam olyan lusta, hogy bebújtam az ágyamba. Liam megpróbált megfenyegetni hogy megcsikiz, de én nem mozdultam a helyemről, így Liam végül ott hagyott. Majd azt hittem hogy Niall jött be, mivel valaki ráült a lábamra és elkezdett simogatni. De amikor lehúztam a fejemről a takarót, Harryt pillantottam meg.
Kiderült, hogy Harry full részeg, majd csókot követelt, cserébe ha elenged, mert nem akart leszállni a lábamról. Ekkor jött be Niall és a többiek. Gyorsan szóltam Harrynek, mire ő azt mondta hogy majd legközelebb és kiment a szobából.
Én gyorsan lenyugtattam a többieket. Majd mindenki hazament.
Harryt a kanapéról szedték össze. Utána a család többi tagja is hazaért és elkezdtek vacsorázni. Mi, Louis Niall és én, már nem vacsoráztunk velük. Inkább elvonultunk a szobáinkba. Ez történt ma.

!!! NAPI EMLÉKEZTETŐ!!!:
• Amnéziás vagyok, a magyarázat a füzet elején van
• Niall Horan a barátom (talán melletted fekszik ha nem ment még el dolgozni)
• A többi 3 srác Niall haverja: Liam, Harry és Zayn
• Mind a négyen (Niall, Liam, Harry és Zayn) ápolók a megyei kórházban
• Liam a magántanárom lett
• Holnap lesz az első órám
• Harrynek tetszik a Dominika és ez kölcsönös, de Dominika nem mutatja ki az érzéseit
• Harry lehet hogy megpróbál megcsókolni


Miután leírtam az utolsó szót, az éjjeliszekrényem felé hajoltam és rátettem a naplót. Majd a sarkamra ülve ránézek Niallra. Csak szemezünk pár másodpercig, majd Niall elkezd felém hajolni...
Lassan csókolt, lágyan. Éreztette velem hogy bízhatok benne és számíthatok rá bármi is lesz. Ez most nem az a vad csókja volt amit megszoktam tőle. Valamit akar mondani.

- Mit szeretnél mondani? – kérdezem amikor szétvállnak az ajkaink

- Semmit – mondja és elpirul

- Naaa – mondom és átkarolom a nyakát

Majd adok egy rövid csókot neki bátorítás képpen.

- Hááát...szóval...én... – kezdi dadogva, én meg megijedek

- Mi történt? – kérdezem és érzem hogy a szemeim megtelnek könnyel

Erre Niall lehajtotta a fejét és ő is sír.

- Én nem tudom...mit csináltam. Meg miért – kezdi nekem meg legördül az első könnycsepp az arcomon

- Ki...kivel? – kérdezem nehezen

- Veled – néz a szemembe és könnytől csillog a szeme miközben mosolyog

- Te nem vagy normális – nevetek fel hisztérikusan és a nyakánál fogva hozzá bújok

- Szeretlek – mondja ki a kapcsolatunkban először

Én meg mégjobban magamhoz húzom.

- Én is szeretlek – mondom és elhajolok tőle

Majd felé hajolva megcsókolom...

Amnesia (N.H.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang