"Valaki" szólt nekem, hogy el van hanyagolva ez a történet, úgyhogy észrevettem, hogy még van pár rész publikálatlanul, úgyhogy azokat most megosztanám veletek.
Jó olvasást! ;)
„People say we shouldn't be together.
We're too young to know about forever.
But I say they don't know what they talk talk talkin' about."
Ébredek egy csengőhangra. A mellettem fekvő szőke fiú az éjjeliszekrény felé fordul, majd leveszi a telefont és felveszi. Na de ki ő? Kezdek el gondolkodni. Ismerős, nagyon ismerős. Valahol már láttam. De ha már láttam akkor miért nem emlékszem rá? És ha itt fekszik mellettem akkor nem hiszem hogy csak az egyik barátom. Lehet hogy ÚGY a barátom? Valami „N" betűs neve van. Noah? Nem. Biztos nem. Nick? Nem. Niall? De miért Niall? Valamiért úgy érzem hogy ez biztos. De miért? Mindjárt megkérdezem tőle. Csak tegye már le a telefont. Beszélni akarok vele, hogy mi van most...
- Rendben Liam. Ott leszek időben – mondja
Liam. Ez a név is valahonnan ismerős. De azt se tudom hogy ki az. Tegye már le azt a telefont. Na végre.
- Jó reggelt – néz rá mosolyogva, majd felém hajol de én elhúzódok – ó tényleg – jut eszébe valami
- Jó reggelt...Niall – mondom félénken
Sosem voltam bátor a fiúkkal.
- Tessék? – kérdezi hatalmas gyönyörű mosollyal az arcán
- Niall? – kérdezem ugyanolyan félénken
- Úgy hívnak – mondja mosolyogva és meg akar ölelni – megölelhetlek? – kérdezi
- Igen – mondom ő meg megölel – és akkor most elmondod hogy mi is van itt? – kérdezem az ölelés után
- Nézd – mutat az éjjeliszekrényemre ahol a naplóm és a telefonom volt – azokat olvasd el és hallgasd meg – mondja én meg elveszem az éjjeliszekrényről az ott lévő dolgokat
Kinyitom a naplóm és elolvasom az utolsó bejegyzést.
Kedves Naplóm!
Ma nagyon későn értünk haza, így a telefonomon a hangrögzítőbe mondom fel a mai nap történéseit. Az utolsó hanganyag a tegnapi dátummal.
Ekkor bekapcsolom a telefonom és meghallgatom a hanganyagot. Tehát amnéziás vagyok. Mert ez az én hangom, az is biztos.
„És akkor a napi emlékeztető. Mindent elmondtam már asszem. Még jó hogy nem rúgtam be, akkor végképp nem tudnám felmondani ezt. Szóval, amnéziás vagyok, mint már mondtam, erre a magyarázat a naplóm elején van. Niall Horan a barátom (talán melletted fekszik ha nem ment még el dolgozni)"
Akkor tényleg Niallnak hívják. Elmosolyodok de nem állítom le még. „A többi 3 srác Niall haverja: Liam, Harry és Zayn. Mind a négyen (Niall, Liam, Harry és Zayn) ápolók a megyei kórházban. Liam a magántanárom lett. A napi anyagot át kell néznem. Harrynek tetszik a Dominika és ez kölcsönös, de Dominika nem mutatja ki az érzéseit. Vagyis de. Ma jöttek össze. De ezt már mondtam. A 4 fiúról a napló elején van kép, hogy felismerjem őket. Mert biztos hogy reggel kételkedni fogok. Kész vagy?" Hallok meg egy ismerős hangot és a mellettem fekvő fiúra nézek aki elmosolyodik. „Igen. De még megy a felvétel. -nevetek- Ó. Nem baj. Legalább hallatszik az én hangom is. Az egoista mindenedet. Mindegy. Szóval ez volt a mai nap – hallatszik a hangomon hogy mosolygok – Remélem megértem reggel."
YOU ARE READING
Amnesia (N.H.)
FanfictionRachel Tomlinson balesetet szenvedett a bátyjával, Louis Tomlinsonnal együtt, és Amnéziás lett. Szerencsére van ki segítsen a bajban....