Íme a következő rész! Remélem élvezhető lett! ;) Jó olvasást! :)
Este 9 óra van és én egyre jobban félek a holnaptól. Tudom, hogy Niall mindent meg fog tenni hogy jó legyen a nap, de akkor is...
- Min gondolkodsz hercegnő? – kérdezi Niall kizökkentve a gondolataimból
Az ágyamban feküdtünk. Ő háttal az ágytámlának dőlve én meg a két lába között. Gondolkodás közben hatalmas tenyerével játszottam. Az enyém eltörpül az övé mellett.
- A holnapon – mondom annyira halkan amennyire csak tudom
- Azon nem kell – mondja és belepuszil a hajamba
- Én is legszívesebben ezt mondanám de nem így van – mondom
- De azon mit kell még megbeszélni?
- Nem tudom, de amióta ez van, azóta mindig félek – mondom ki
- De nem kell – mondja és szorosan ölel magához
Majd elkezd csikizni. Erre én egyből megugrok és próbálom eltolni magamtól hatalmas tenyerét sikertelenül.
- Neh..hagyd...abba – próbálom kérlelni
- Akkor hagyd abba a hülyeségeidet – mondja és ennyi időre abbahagyja kínzásomat
- Rendben. De azért a naplómat megírhatom? – kérdezem kiskutya szemekkel ránézve
- Megírhatod – mondja és ad egy csókot
Utána megpróbáltam fölállni, de véletlenül rossz helyre tenyereltem. Erre Niall följajdult.
- Racheeel! Nem lesz gyerekünk – hisztizik
- Naaa! Annyira nem vagyok nehéz – hisztizek miközben kiveszem a táskámból a füzetet
- Ezt nem mondtam
- Csak utaltál rá – mondom még mindig sértődötten
Visszaülök az ölébe és nem figyelve rá elkezdek írni.
Kedves naplóm!
Eltelt az első napom. Reggel a kórházban ébredtem, a mellettem lévő széken Niall aludt, akit az amnézia miatt először nem ismertem fel. Elkezdtem átgondolni hogy miért is lehetek ott de nem jöttem rá mert csak a balesetig emlékeztem. Majd Niall felébredt, odajött hozzám és megcsókolt. Azt hittem az az első csókom, és szerintem holnap is ezt fogom gondolni.- Tök jó hogy mindig az első csókot fogom kapni – mondom hangosan, megtörve a csöndet és hátrafordulok majd adok egy csókot Niallnak
- Örülök hogy tetszik – mondja csókunk után én meg folytatom az írást
Csókunk után odaadta nekem a naplóm és én akkor értettem meg hogy mi történt. Azt hogy amnéziás lettem...
Utolsó bejegyzésből tudtam meg hogy mi, Niallal együtt vagyunk. Még azt is leírtam hogy Niall milyen: Nagyon aranyos, kedves és irtó szenvedélyes. ^_^
Utána Niall elmagyarázza pontosan hogy miért kellett megműteni. Meg elmesélte hogy hogyan jöttünk össze. Mesélés közben többször megakart csókolni amit legtöbbször megakadályoztam azzal hogy belekérdeztem a történetbe így folytatta azt. Majd a végén elmondta hogy megcsókoltam amit meg is mutatott.
Utána megérkezett a doktornő meg Louis és a doktornő elmondta hogy minden papírmunkát megcsináltak majd odaadta a ruhámat és kiment. Ekkor akart bejönni Louis de őt is meg Niallt is kiküldtem mert öltözni akartam.
Majd kimentem a fiúkhoz. Kifele indulva odamentem még a doktornőhöz és megkérdeztem hogy lehet e javulás. Erre a doktornő majdnem nemet mondott amikor egy idősebb orvos megnyugtatott és azt mondta hogy lehet. Ezek után hazafele pörögtem ezerrel, és végig hülyültünk.
Aztán amikor hazaértünk a két idióta elkezdett engem 2 irányba húzni, majdnem széttéptek. Erre egyszer csak Liam jelent meg aki megemel és bevisz a házba. Ekkor derült ki hogy Niall hívta meg a fiúkat, Liamet, Harryt és Zaynt hozzánk. Ekkor döntöttem el hogy A FIÚKNAK KERESNI KELL BARÁTNŐT.
Majd Liam benyögte hogy majd holnap bemutatja nekem a barátnőjét, mire hirtelen mindenki elhallgatott... De szerencsére nem sokáig mert Doris és Ernest kezdett el hangosan lerohanni hozzánk majd Lottie és Fizzy és az ikrek. Majd a konyhából kijöttek anyuék is. És mivel mindenki velem foglalkozott, ezt Louis megelégelte sértődötten megjegyezte hogy "amúgy" ő is ott van mire a kicsik egyből odarohantak hozzá. Majd szerencsétlenségére Fizzy pont a legnagyobb csöndben kérdezte meg tőlem, hogy: Bemutatsz a szexi fiúkáknak? Erre Harry rögtön hozta a formáját és rákacsintott Fizzyre aki csak unottan nézett és óvatosan Zayn felé bökött. Aztán hála Niallnak a lányok megtudják hogy összejöttem Niallal és akkor derül ki hogy melyik fiú szabad. Amikor Harry mondta hogy ő is Phoebe szégyenlősen lehajtotta a fejét amit csak én vettem észre. Erre gyorsan odamentem hozzá és lebeszéltem róla mert Harry ahhoz túl hülye hogy az én húgommal legyen, meg sokkal idősebb.
Majd megérkezett Dominika. Aki rögtön letámadt a kérdéseivel. Közben Harry elkezdte stírölni őt. És megtudta Dominika anyutól hogy amnéziás lettem, mire arra a kérdésre hogy mikor megyek suliba azt a választ kapta anyutól hogy kivettek a suliból, mert nem tudnám megjegyezni másnapra a tananyagot. Ekkor merült fel a kérdés hogy ki lesz a magántanárom. Mire Niall Liamet ajánlotta aki végül elvállalta.
Beszélgetés közben egyre többször nézett Harry a Dominikára és a végén már csak Harryt piszkálták mert nem is figyelt a beszélgetésre. Aztán Niall kérdezni akart valamit a Dominikától de én fejbe csaptam. És gyorsan fölrohantam Dominikával a szobámba.
Ott megbeszéltük hogy tetszik neki Harry de mivel kiderült hogy Harry egy nőcsábász ezért Dominika úgy döntött hogy nem fogja kimutatni érzelmeit hadd hajtson Harry. Majd visszamentünk, Dominika észre vette hogy már késő van így hazament.
Most meg itt vagyunk a szobámba Niallal és mindjárt alszunk.
!!!NAPI EMLÉKEZTETŐ!!!
• Amnéziás vagyok, a magyarázat a füzet elején van
• Niall Horan a barátom, aki mellettem alszik
• A többi 3 srác Niall haverja: Liam, Harry és Zayn
• Liam a magántanárom lett
• Harrynek tetszik a Dominika és ez kölcsönös, de Dominika nem mutatja ki az érzéseitRemélem tetszett! Ha igen, írd le a véleményed! Ha nem akkor is! ;)
YOU ARE READING
Amnesia (N.H.)
FanfictionRachel Tomlinson balesetet szenvedett a bátyjával, Louis Tomlinsonnal együtt, és Amnéziás lett. Szerencsére van ki segítsen a bajban....