Hazafele már nem volt olyan csendes az út, mint a kórház fele. Be nem állt a szánk. Ez lehet hogy annak a hatása volt, hogy megtudtuk hogy javuláson megyek keresztül.
- Akkor mikor jöttök? – kérdezem már az ajtóban
- Három után – mondja – nem kell semmit csinálnod – teszi hozzá
- Ez most az a női logika? Nemet mondasz de belül szeretnéd? – kérdezem mosolyogva
- Olyasmi – mondja, és a derekamra csúsztatja a kezét
- Értem – mondom, és közelebb megyek hozzá
Pár centi van ajkaink között, amit ő meg is szüntet és egy lágy csókban részesít.
- Akkor nem kaptok semmit. Mondd nyugodtan a többieknek – mondom és kacsintok egyet, hogy vegye észre hogy kapnak, csak a többieknek lesz meglepetés
- Rendben – mondja majd egy rövid csók után beszáll a kocsiba és elhajt
Én meg bementem a házba, majd be is zártam, nehogy valaki idegen betévedjen ide. Á nem, nem vagyok félős. Felmentem a szobámba, és átöltöztem egy laza itthoni ruhába. Így kivettem egy rövidnadrágot, és Niall egyik pólóját, ami a combom közepéig ért. Hajamat felkontyoztam, és miután késznek nyilvánítottam magam, lementem a konyhába hogy valami normális kaját készítsek a fiúknak. Fentről lehoztam a tabletem, amin elkezdtem keresgélni a receptek között. Végül levesnek zöldborsólevest választottam, másodiknak gyrost választottam, mivel úgyis sok időm van, és még valami desszertet kerestem, ami végül fagylalt lett, amit majd csak ki kell vennem a hűtőből és szépen tálalnom.
Úgyhogy elkezdtem főzni. De persze nem csendben, mert én utálok csendben dolgozni. Így bekapcsoltam a nappaliban a kedvenc lejátszási listám, és kihangosítva, hogy szinte az egész lakásban hallható legyen, visszamentem a konyhába.
„I've got fire for a heart
I'm not scared of the dark
You've never seen it look so easy
I got a river for a soul"
Indult el a Drag Me Down a fiúktól, akikről hazafele megtudtam, hogy egy bandát alkotnak, amit One Directionnak hívnak, így ne lepődjek meg ha a lejátszási listáim az ő zenéjükkel lesz tele. Úgyhogy főzés közben főként őket hallgattam, de azért voltak a régi kedvenceim közül is a listán, mint például Shawn Mendes, Why Don't We vagy a Yungblud, és természetesen P!nk sem maradt ki.
Miután felraktam a levest főni, nekiálltam a gyrosnak, de előtte még gyorsan megnéztem az időt. 11-kor értem haza és most dél van, úgyhogy még van 3 órám, hogy mindennel készen legyek. Akkor jöjjön a gyros. Amit már csináltam, de azért inkább nézem mindig a receptet.
„ELKÉSZÍTÉS
A csirkemellet vékony csíkokra vágjuk. Az olajba belekeverjük az oregánót, a borsot, a köményt és 1-2 gerezd zúzott fokhagymát. Beleforgatjuk a csirkecsíkokat, és legalább 1 órára hűtőbe tesszük." Mindezt megcsináltam és ahogy a recept mondta betettem a hűtőbe. „A zöldségeket megmossuk, tetszőlegesen felaprítjuk." Sok salátát csináltam, mert szerettem volna utána is enni még magába, meg hát elég sok éhes száj jön haza. Ezért mindenből inkább a 2-3szorosát csináltam. „A csirkehúst forró serpenyőben szép pirosra sütjük (kb. 3 perc alatt)." Hát ebből lett 10 perc, mivel nagy adagot csináltam. „A joghurtba sót és 2-3 gerezd zúzott fokhagymát keverünk. A zöldségeket összekeverjük. A joghurt öntettel és a hússal tálaljuk. Kínálhatunk mellé sült burgonyát is köretnek."
ESTÁS LEYENDO
Amnesia (N.H.)
FanficRachel Tomlinson balesetet szenvedett a bátyjával, Louis Tomlinsonnal együtt, és Amnéziás lett. Szerencsére van ki segítsen a bajban....