26.~ Napló olvasás

36 2 0
                                    

Mára ennyi! ;)


Unalmamban a szobámban, az ágyamba beköltözve olvasom a naplóm, hogy megtudjam mi történt az életemben.

Kedves naplóm!

Eltelt az első napom. Reggel a kórházban ébredtem, a mellettem lévő széken Niall aludt, akit az amnézia miatt először nem ismertem fel. Elkezdtem átgondolni hogy miért is lehetek ott de nem jöttem rá mert csak a balesetig emlékeztem. Majd Niall fölébredt, odajött hozzám és megcsókolt. Azt hittem az az első csókom, és szerintem holnap is ezt fogom gondolni.

Az még mindig nagyon király hogy mindig az első csókomat fogom átélni.

Csókunk után odaadta nekem a naplóm és én akkor értettem meg hogy mi történt. Azt hogy amnéziás lettem... Utolsó bejegyzésből tudtam meg hogy mi, Niallal együtt vagyunk. Még azt is leírtam hogy Niall milyen: Nagyon aranyos, kedves és irtó szenvedélyes. ^_^ Utána Niall elmagyarázta pontosan hogy miért kellett megműteni. Meg elmesélte hogy hogyan jöttünk össze. Mesélés közben többször megakart csókolni amit legtöbbször megakadályoztam azzal hogy belekérdeztem a történetbe így folytatta azt. Majd a végén elmondta hogy megcsókoltam amit meg is mutatott.

Most elképzeltem ahogy Niall mesél én meg pimaszul mindig belekérdezek. Nem csoda hogy a végén megcsókolt.

Utána megérkezett a doktornő meg Louis és a doktornő elmondta hogy minden papírmunkát megcsináltak majd odaadta a ruhámat és kiment. Ekkor akart bejönni Louis de őt is meg Niallt is kiküldtem mert öltözni akartam. Majd kimentem a fiúkhoz. Kifele indulva odamentem még a doktornőhöz és megkérdeztem hogy lehet e javulás. Erre a doktornő majdnem nemet mondott amikor egy idősebb orvos megnyugtatott és azt mondta hogy lehet. Ezek után hazafele pörögtem ezerrel, és végig hülyültünk.

És íme, ma itt a javulás eredménye, mivel ma már Niallt felismertem. És remélem ez egyre jobb lesz.

Aztán amikor hazaértünk a két idióta elkezdett engem 2 irányba húzni, majdnem széttéptek. Erre egyszer csak Liam jelent meg aki megemelt és bevitt a házba. Ekkor derült ki hogy Niall hívta meg a fiúkat, Liamet, Harryt és Zaynt hozzánk. Ekkor döntöttem el hogy A FIÚKNAK KERESNI KELL BARÁTNŐT. Majd Liam benyögte hogy majd holnap bemutatja nekem a barátnőjét, mire hirtelen mindenki elhallgatott... De szerencsére nem sokáig mert Doris és Ernest kezdett el hangosan lerohanni hozzánk, majd Lottie és Fizzy, és az ikrek. Majd a konyhából kijöttek anyuék is. És mivel mindenki velem foglalkozott, ezt Louis megelégelte, és sértődötten megjegyezte hogy "amúgy" ő is ott van mire a kicsik egyből odarohantak hozzá. Majd szerencsétlenségére Fizzy pont a legnagyobb csöndben kérdezte meg tőlem, hogy: Bemutatsz a szexi fiúkáknak? Erre Harry rögtön hozta a formáját és rákacsintott Fizzyre aki csak unottan nézett és óvatosan Zayn felé bökött. Aztán hála Niallnak a lányok megtudták hogy összejöttem Niallal és akkor derül ki hogy melyik fiú szabad. Amikor Harry mondta hogy ő is Phoebe szégyenlősen lehajtotta a fejét amit csak én vettem észre. Erre gyorsan odamentem hozzá és lebeszéltem róla mert Harry ahhoz túl hülye hogy az én húgommal legyen, meg sokkal idősebb. Majd megérkezett Dominika. Aki rögtön letámadt a kérdéseivel. Közben Harry elkezdte stírőlni őt. Dominika közben megtudta anyutól hogy amnéziás lettem, mire arra a kérdésre hogy mikor megyek suliba azt a választ kapta anyutól hogy kivettek a suliból, mert nem tudnám megjegyezni másnapra a tananyagot. Ekkor merült fel a kérdés hogy ki lesz a magántanárom. Mire Niall Liamet ajánlotta aki végül elvállalta. Beszélgetés közben egyre többször nézett Harry a Dominikára és a végén már csak Harryt piszkálták mert nem is figyelt a beszélgetésre. Aztán Niall kérdezni akart valamit a Dominikától de én fejbe csaptam. És gyorsan fölrohantam Dominikával a szobámba. Ott megbeszéltük hogy tetszik neki Harry de mivel kiderült hogy Harry egy hatalmas nőcsábász ezért Dominika úgy döntött hogy nem fogja kimutatni érzelmeit hadd hajtson Harry. Majd visszementunk, Dominika észre vette hogy már késő van így hazament. Most meg itt vagyunk a szobámba Niallal és mindjárt alszunk.

Amnesia (N.H.)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن