Čtyřicátá kapitola, jeeeej !😂
Thomas mě odvezl domů. Musel se ještě před tou večeří stavit doma. Což bylo dost pochopitelné.
Já jsem se tedy vydala do koupelny, kde jsem do koše na prádlo hodila oblečení z dnešního dne, které bylo špinavé. Tudíž plavky a ručník.
Moje další kroky následovali do pokoje, kde jsem se unaveně svalila na postel. Mou myslí ale kolovali samé šťastné a krásné vzpomínky na dnešní den. Přijde mi, že si jsme s Thomem čím dál blíž, ale.. Na další věci asi nejsem ještě připravená.
Pohledem jsem zabloudila ke skříňce, kde schovávám pro mě ty nejdůležitější věcí. Dlouho jsem se do ní nepodívala. Rukou jsem se natáhla po 'otvírání' skříně. Posadila jsem se a trošku překvapeně jsem na obsah skříňky zírala. Byla tam totiž letenka do Ameriky. Ta letenka, kterou jsem dostala ke svým 18tinám.
Flashback - kapitola třetí
"Hosté" pomalu přicházeli.
Dostala jsem hodně popřání, dárků, řeči o tom, jak jsem vyspěla atd.
Od babiček a dědečků jsem dostala oblečení, knížky. Od tet, strýčků, bratranců a sestřenic jsem dostala nějaký makeup, oblečení a hlavně nádherný stříbrný řetízek s názvem "Always.". Prostě Harry Potter Forever.
A finální dárek - mamka a taťka.
Nejlepší dárek ze všech a pro mě nejcennější.
Letenky do Ameriky, New York.
Nedá se tady popsat, jak jsem byla šťastná.Konec flashbacku.
Nechápu, jak mi něco takového mohlo vypadnout z hlavy ! Vždyť já mám IQ houpacího koníka. Nic proti houpajícím koníkům.
Upřímně ale, od té doby, co jsem poznala Thomase, jsem zapomínala a zanedbávala hodně věcí.. Letenky jsem opatrně vyndala ze skříně. Asi bych je měla použít. Amerika je můj sen ! Jsem vážně úplně vypatlaná.
Datum odletu je za měsíc, tudíž mám ještě čas. Moc nechápu, jak rodiče mohli vědět, že přesně ten termín odjezdu budu mít čas. Ale co, vypadá to, že čas budu mít. Ta letenka byla jedna, ale určitě by se ještě jedna dala přikoupit...××××××××××
Stala jsem před skříní a přemýšlela jsem, co bych si mohla vzít na sebe. Chtěla jsem něco pěkného, ale ne přeplácaného.
Nakonec jsem zvolila černý overal, který mi prodloužil nohy. V pase měl šňůrku zavázanou na mašličku a vršek outfitu byl doplněn malými decentními třpytkami. Overal byl bez ramínek. Outfit jsem doladila černými botkami na podpatku. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné, jen přední pramínky jsem svázala tenkou gumičkou.
Make-up jsem zvolila trošku výraznější. Nejvýraznějšími věcmi na tomto líčení byla červená rtěnka a prodloužená linka. Vypadalo to ale pěkně. Nikdy jsem se takhle moc nemalovalo, mám pocit, že i k tomuhle mě vede Thomas....
××××××××××××
"Moc ti to sluší, Amber," pochválila mě mamka, když jsem sešla po schodech dolů.
"Thomas z tebe musí být úplně vedle," řekl se smíchem v hlase taťka a já jsem ho jemně bouchla do ramene, také ale s úsměvem na tváři.
"Tohle je poprvé, co ho uvidíme jakožto tvého přítele," řekla po chvilce ticha mamka, když urovnávala sklenky na jídelním stole.
"Máš pravdu. Ale Thomas je úžasný a opravdu ho miluji," odpověděla jsem s upřímností v hlase a mamka se na mě jemně usmála.
"Jen si prostě dávej pozor, dobře ?" kývla jsem na souhlas, i když jsem upřímně moc nevěděla, co tím mamka konkrétně myslela. No, zeptám se jí na to po večeři.
ČTEŠ
Badboy&Goodgirl
FanfictionThomas Belin. Jméno kluka, který mi už od mé oslavy 18tých narozenin zamotal hlavu. Jsem do něj zamilovaná až po uši a vždycky, když se ke mně přiblíží, jsem hned více nervózní. Je to ale oboustranné ? A i kdyby v našem případě došlo ke vztahu, bud...